O ülkenin en sorunlu okulu ve o sorunun sahibi 5 kişilik o grup. Okul içi arasında herkes onlara txt diye hitap ediyordu. Serseri, psikopat, her yeri birbirine sokan ve eğlenmenin dibine vuran o grup. Okulda kişiler onlara bir laf söylemekten, konuşmaktan, evet/hayır demekten korkarlardı. Ne yapacakları belli olmazdı ve artık müdürleri bile onlarla baş edemiyordu.
Bir gün okullarına yedi kişilik sakin,sessiz, soğuk, gerekli yerde arkadaşlarını ölümüne kadar koruyan 7 kişilik bir erkek grubu. Onların çoktan bir ismi vardı bile Enhypen. Okula geldikleri zaman txt den sonra en dikkat çeken grup olmuştu. Birbirlerine bağlılığı ve birbirlerini korumaları göze çarpmıştı. Enhypen okulun diğer günlerinde txt adlı o grubu öğrenmişti. Onların ne kadar acımasız, psikopat, serseri olduklarından haberdarlardı. Enhypen'in artık sinirleri yükselmişti. Txt sanki ülke başkanı gibi herkesi kontrol ediyordu. Kimsede buna "dur" demiyordu. Enhypen buna dur demeye karar verdi ve bir gün tüm okulun önünde txt grubuna bir anlaşma teklif etti.
NİKİ
Sizinle bir iddiaya girmek istiyoruz txt. Şehrin dışında olan bir bina var ve herkes oraya lanetli diye hitap ediyor. Oraya gideceğiz ve kendimize belirli katlar belirleyeceğiz ve 1 günümüzü gece de dahil orada geçireceğiz. Korkup kaçan yani kaybeden okuldan gider.TAEHYUN
Böyle iddia mı olur? Güya lanetli bir bina da kalacağız 1 gün boyunca hahaha daha başlamadan biz kazandık.JAY
Kimin kazanıp kazanamayacağını göreceğiz taehyun.JAKE
anlaştık mı?YEONJUN
Anlaştık.HEESUNG
Yarın sabah okulun önündeBEOMGYU
tamam.Tüm okul şok olmuştu. 2 grupta güçlü görünüyordu ve gerçekten kimin kazanıp kaybedeceğini merak ediyorlardı.
Yarın sabah tam dedikleri saatte 2 grupta okulun önünde buluştu ve lanetli diye anılan o binaya ilerlemeye başladılar. 2 grupta çok cesur ve kazanacaklarından emin görünüyordu ama bilmedikleri birşey vardı...
Sonunda o binaya geldiler. Bina 6 katlıydı, alt üç kat txt grubuna üst 3 katta enhypen grubuna aitti. 2 grupta kendi katlarına eşyalarını yerleştirmeye başladılar. Bina şehir dışında olduğu için gelmesi uzun sürmüştü ve saat akşama yaklaşıyordu.
KAİ
Gece daha korkutucu olacak sanırımSOOBİN
kai gerçekten buranın lanetli olduğuna inandın mı? Öyle birşey yokYEONJUN
Planı unutmayın gençler. Yanınıza korkunç kıyafetler alın demiştim. Küçük bebekleri ilk önce buradan göndermemiz lazım. Bizle iddiaya girdiklerine pişman olmalılar.BEOMGYU
Lanetli lakabı takılabilecek iyi yer seçmişler. Kendi kazdıkları kuyuya düşecekler.TAEHYUN
Yine de dikkatli olun gençler. Onlarda çok cesur gözüküyorlardı. Belki de onlarında bir planı vardırSOOBİN
Onların bizim kadar iyi plan yapacağını sanmıyorumKAİ
ışık falan alsam gece elime onları korkuturken korkuyorum karanlıktanYEONJUN
Ne korkak çıktın kaiJUNGWON
Hazır demi kıyafetleriniz?SUNGHOON
Evet evet gayet korkunç oldu benceNİKİ
okulda herkese büyüklük taslamak neymiş öğrensinler bakalımSUNOO
Dikkatli olalım ne olur olmaz.2 grupta birbirlerinden haberleri olmadan birbirlerini aynı şekilde korkutacaklardı. Sonunda gece geldi ve 2 grupta korkutmak için harekete geçti. Birbirlerinin katlarında başı boş geziyorlardı. Birbirlerini arıyorlardı ama hepsinin üstünde garip kostümler vardı.
SUNGHOON
Niki senin böyle bir kostümün mü vardı ya? Ben daha farklı biliyordumBEOMGYU
Kai sen Chucky olmamış mıydın? Bu kostüm farklıSUNGHOON
Kai mi? Ne kai'si niki mal mısınBEOMGYU
Ne Niki'si lan?İkiside maskelerini çıkardı ve Sunghoon karşısında beomgyu'yu. Beomgyu karşısında Sunghoon 'u gördü.
SUNGHOON/BEOMGYU
Siz bizim fikrimizi çalmaya utanmıyor musunuz lan?Sunghoon ve beomgyu'yu farkedenlerde maskelerini yavaşça çıkardı.
JAKE
Bu kadar benzerlik beklemiyordum.TAEHYUN
Bakıyorum da iddiayı koyan da sizsiniz. Bizi korkutmaya çalışan daJAY
Sizde çalışmışsınız bizi korkutmaya.YEONJUN
İyi ki bir iddiaya girelim dedik amkSOOBİN
Şey kai yokBEOMGYU
Nasıl yok?TAEHYUN
Hepimiz bu bölgedeydik. Bu mal hangi kata gittiJUNGWON
bir dakika Sunoo da yokYEONJUN
Adamlarımız nerede amk bizimO anda en alt bodrum katından Sunoo ve kai'nin çığlığı duyuldu.
YEONJUN/BEOMGYU/TAEHYUN/SOOBİN
KAİİİJAKE/JAY/HOON/HEESUNG/NİKİ/JUNGWON
SUNOOOOOOOhızlıca 2 grupta bodrum kata doğru koşarak inmeye başladılar. Arkadaşlarına bir zarar gelmesinden korkuyorlardı.
KAİ
HAYALET VARRRHEP BİR AĞIZDAN
NEESUNOO
KARŞIMIZDA HAYALET VA-Sunoo korkudan bayılmıştı. Kai onu hızlıca tuttu. Bodrumda kilitli kalmışlardı ve karşılarında gerçekten bir hayalet duruyordu.
KAİ
YA SALAK MISIN? UYANSANA AMK YALNIZ BIRAKMA BENİ BURDA UYAN LÜTFEN. KURTARIN BİZİÜyeler sonunda bodrum kata varmıştı ama kapı kilitliydi. Taehyun, heesung, hoon, yeonjun kapıyı kırmaya çalıştılar. En sonunda kapıyı kırıp sunoo ve kai'yi yanlarına çekip kapıyı hayaletin üstüne geri kapattılar.
Hiç bir şeyi düşünmeden sadece hepsi arkadaşları ile birlikte hızlıca binadan koşarak uzaklaşmaya başladılar.
Yarın sabah erkenden heesung geri binaya geldi. Bodrum katına gitti ve hayalet hologramını aldı. Hayalet gerçek değildi, heesung herkesi korkutmak için böyle bir hologram tasarlamıştı ve bundan kendi grubunun bile haberi yoktu.
İddiayı 2 grupta kaybetmişti. Aslında bu yaşadıkları güzel bir macera ve deneyim olmuştu. Birbirleri ile daha da yakınlaşmaya başladılar ve okulun mükemmel 2 grubu haline geldiler. Tabi bu zaman içerisinde hala hayaletin hologram olduğundan ve heesung'un bunu yaptıklarından haberleri yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISA HİKAYELERİM
Krótkie OpowiadaniaYyeonjuwnn instagram hesabımda paylaştığım povlardan seçtiğim bazılarını buraya fic olarak yazacağım.