ÖLÜM VE KALIM

8 0 0
                                    

Hiç şuanda üstünde yaşadığımız dünyadan farklı başka bir dünya olduğunu düşündünüz mü? Bizim yaşama şeklimizden, insanlarımızdan, kurallarımızdan daha farklı başka bir dünya?

Ölüm ve Kalım bizim dünyamızdan farklı olan o 2 dünyaydı. Ölüm ve Kalım insan tabiri ile Kötülük ve İyilik olarakta isimlendirilebilir. Ölümde insanları boş yere eziyet çektiren, kötü günler yaşatan, öldürmeye kadar giden kötü melekler ölüm melekleri. Ölüm meleklerinden insanları koruyan, onlara zarar gelmemesini sağlayan melekler ise Kalım yani iyilik melekleri diye adlandırılıyordu.

Ölüm tarafında melekler iyi anlaşamazdı, her zaman bir kavga, iftira dolanıyordu. Kalım melekleri ise tam tersi daha kardeş gibiydiler.

Ölüm meleklerinin en güçlüsü olan choi yeonjun dan herkes korkardı. Diğer meleklere kıyasla gücü daha da fazlaydı ve durdurulamazdı.

Kalım meleklerinin en güçlüsü ise Kang taehyun du. Resmen iyilik saçan ve iyilikten başka birşeyi gözü görmeyen bir insandı.

Günlerden bir gün yeonjun yine kötülük yapacaktı. Hiç kimseye belli etmeden saliseler içinde normal dünyaya döndü ve gezmeye başladı. Kötülüğünden öldürecek, eziyet çekecek bir insan aramaya başladı. Yeonjun normal dünyaya giderken kimsenin onu farketmediğini sanıyordu ama yanılıyordu. Taehyun'un gözleri bir kartal kadar keskindi. Yeonjun'un gittiğini görünce hemen arkasından kendiside normal dünyaya döndü. Yeonjun'un bulacağı kişiyi korumak için hazırda bekliyordu. Büyük başkanlar yeonjun'ı durduramıyordu. Öyle büyük bir gücü vardı ki kimse durduracağını sanmıyordu. O yüzden başkanlar taehyun'u görevlendirdi. Yeonjun kimi yakalarsa yakalasın o insanı korumakla görevli olacak kişi taehyun olacaktı.

Bir anda yeonjun'un karşısına beomgyu çıktı ve yeonjun elini kaldırıp ruhuna girecekken bir anda durdu içinde garip bir duygu hissetmeye başladı. Bu bir nefret, kötülük, acımasızlık değildi. Bu bir aşktı. Daha önce hiç hissetmediği o duyguyu hissediyordu. Meleklerin normal insana aşık olması yasaktı o da bunu biliyordu ama elinde değildi. Kötülük yapmak için beomgyu'nun ruhuna girmedi, onu izlemeye başladı. Yaptığı her şeyi en ince ayrıntısına kadar incelemeye ve izlemeye başladı. Bu garip davranışını farkeden taehyun, yeonjun'un gerçekten beomgyu'ya aşık olabileceğini düşündü. Hemen beomgyu'nun içine kendisi girdi ve yeonjun dan uzaklaştırmaya çalıştı. Yeonjun beomgyu nereye giderse gitsin peşinden geliyordu.

Taehyun'un o an tek isteği yeonjun'un normal dünyaya gelme süresinin bitmesiydi. Çünkü yeonjun'u ilk defa birine aşık görmüştü ve beomgyu'ya birşey yapacağından korkuyordu. En sonunda ikisininde süresi bitti ve Ölüm Kalım dünyalarına geri döndüler.

Yeonjun'un beomgyu'ya karşı bu takıntılığı günlerce devam etti. Taehyun yeonjun dan sorumlu olduğu için beomgyu'yu korumak zorundaydı.

Birkaç gün sonra taehyun büyük başkanlar tarafından çağırıldı. Beomgyu ile fazla ilgilenmesinden dolayı başkanlar beomgyu'ya aşık olduğunu sandılar. Taehyun ne kadar olayın doğrusunu anlatmaya çalışsalarda başkanlar inanmıyordu. Taehyun 2 yıl boyunca işinden men edildi.

O 2 yıl boyunca yeonjun beomgyu'nun içine girdi ve ona farklı farklı işkencelere maruz bıraktı. Beomgyu'yu kimse koruyan yoktu. Çünkü taehyun yoktu ve yeonjun'u durduracak başka melekte yoktu. Beomgyu 2 yıl boyunca farklı acılar çekti. İğrenç 2 yıl geçirmişti. En sonunda taehyun işine yeniden döndüğünde beomgyu'nun 2 yıl öncekinden daha kötü bir halde olduğunu gördü. Yeonjun akıl almaz türde farklı şeyler yapmıştı. Taehyun buna inanmak istemiyordu. Beomgyu'nun ruhuna girip ruhunun içinde yaşayan yeonjun'u çıkarmaya çalışıyordu ama yeonjun'un çıkacağız yoktu.

İkisi kavga etmeye başladı. Taehyun beomgyu'yu kurtarmaya çalışıyordu ama yeonjun ruhu ona vermeyecekti. Kavgaları uzamaya devam etti. Beomgyu'nun ruhunda yaptıkları kavgalar da beomgyu'yu etkiliyordu. Beomgyu daha da fazla kötü olmaya başlıyordu, her bir darbede daha çok düşüyordu. Taehyun kavga etmiyor sadece kendisini ve beomgyu'yu korumaya çalışıyordu ama yeonjun durmuyor ikisine de zarar vermeye devam ediyordu. Taehyun aynı anda iki kişiyi koruduğu için zorlanıyordu, yavaş yavaş yorulmaya ve gücü azalmaya başlıyordu. En sonunda yere düştü ve beomgyu'yu koruyan bağları koptu. Yeonjun yavaşça taehyun'a yaklaştı ve boğazına yapışıp sıkmaya başladı. Yeonjun sıkışını her arttırdığında beomgyu'nunda nefesi kesiliyordu.

Taehyun o an ölüme ne kadar yakın olduğunu anladı. Direnmeye ve hayatta kalmaya çalışıyordu ama yorulmuştu gücü yavaş yavaş daha da azalmaya devam ediyordu. Beomgyu'da taehyun ile aynı durumdaydı. Yeonjun biraz daha sıkmaya devam ederse ikiside ölecekti...

Devam edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KISA HİKAYELERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin