👩🏽‍❤️‍👨🏼 1. Ворогуючі сім'ї.👩🏽‍❤️‍👨🏼

15 2 0
                                    

Постріл. Постріл. Постріл.
-Влучно, пані Ханде!
-Знаю, Керем.
-Ви дуже вправні в цій справі, це у вас від батька.
-Дід також не погано стріляє.
-І справді. Ви єдина жінка в цьому роді, яка займається такими справами.
-Тому що єдина. 
-Ну так.. сподіваємося у пані Феріде народиться хлопчик, який продовжить цей рід.
-А я що не в змозі продовжити рід?
-Звісно можете. Та ви жінка.
-Кереме, що це за дискримінація жінок? Ти сексист?
-Ні, пані Ханде. -захвилювався хлопець, - Просто жінка при одруженні змінює прізивще.
-Я не збираюся одружуватися. -відрізала дівчина, кинувши пістолет від себе в сторону та пішовши в сторону машини. 
   Дівчина сіла у машину і натиснула на газ. Її ферарі розігнався на 100 з місця.
(Тепер трішки історії)
   Ханде Батур правнучка Османа Батура, онука Мехмета Батура і дочка Волкана Батура. Рід Батурів відомий своєю справедливістю, мужністю та воєноздатністю. Їхній бізнес започаткований багато років тому, ріс і виріс до масштабів всієї Європи.  Батури займаються будівельною справою. З будівництва будинків із соломи, як розповідає сімейна легенда, вони перейшли до сучасних технологій.
    У сім'ї свої правила, які має виконувати кожен. Чоловік бере собі жінку лише із знатного роду. Та має народити хлопця цій сім'ї. Після того як народжує хлопця, має право керувати вдома, а як ні, то і права слова не має. В будь-якому із цих випадків жінка має слухатися старших і чоловіка. Хлопці виховувалися батьком та дідом. Їх вчили керуванню зброї, бізнесом та жінкою. Навчали тонкостям життя та розповідали про жорстокість цього світу, готуючи їх до життя. Взагалі  сім'я Батурів серйозна, але не жорстока. Жорстокість проявляється лише до ворогів. До ворогів таких, як сім'я Каплан. Дуже давно ці дві сім'ї ворогують. Боротьба так довго триває, що всі і забули через що вона почалася. Але з малечку дітей цих сімей навчали ненавидіти сім'ю ворога. Обидві родини не мали навіть думки про припинення боротьби та оголошення миру.
   Але всі правила цієї сім'ї почали руйнувати вже. Почав це Мехмет Батур, який мав двох синів від різних жінок, що було не припустимо. А продовжили руйнувати ці правила його сини : Волкан і Мурад. Волкан взяв у дружину бідну жінку, без приданного, що було проти правил. А Мурад не мав дітей до тридцяти років, що теж порушувало правила. Та Волкан і його дружина - Бахар порушили ще одне правило, народивши лише одну дівчинку. Через це Осман дуже був лютим на Бахар. А Мехмет хотів в такому випадку навчити дівчинку бути хлопчиком, що в нього і вийшло. Ханде виховували як воїна, в неї не було дівчачого дитинства. Її розум був гострим як у сокола, серце холодне як камінь, очі прозорі як вода, а душа чиста як сльоза. Вона також росла з думками про помсту, як у діда Мехмета. Хоча у Волкана на це були інші погляди...

Сім'я Капланів була майже така сама, тільки без жорстоких правил. Почнемо з початку.
Каплани був дуже сильний рід, зі своєю історією. Всі події записувалися у книгу, яка була скрита у таємному місці, про яке знала лише одна людина. І ця людина - Бурджу Каплан.
Бурджу Каплан була невісткою Сулеймана Каплана, дружиною Орхана Каплана, матір'ю Озана, бабусею Мірана.
У Сулеймана було три сина: Орхан, Озан, Селім. Селім загинув у п'ятнадцятирічному віці. Озан, на думку Капланів, був вбитий сім'єю Батур. Залишився Орхан, його дружина, та вдова - дружина Озана. У Орхана та його дружини Бурджу народився син, назвали його Озаном, в честь покійного брата. У вдови - Кадер, була лише одна дочка від Озана - Айше. Пізніше у Озана та його дружини Дефне народився син Міран.
Тут народжувалися як дівчата, так і хлопці. Кількість дітей, дружин було не головне. Головне, щоб чоловіки вміли постояти за свою сім'ю. Таким Мірана і виховували. Бурджу хоч і не входила в рід цієї сім'ї, але помсти хотіла не менше. Вона всій своїй родині говорила про помсту. Кожен день: помста, помста і ще раз помста! І всі слухалися та жили помстою... Щоправда Озан хотів все змінити. 

І хоч ця помста почалася давно, і ніхто вже не пам'ятає за що... це не зупиняє її жорстокість і вбивства!

Що може дати кінець помсті?Where stories live. Discover now