Yeni Ev ve Yeni Ev Arkadaşları

39 5 60
                                    

Sebepsizce karşılaştığınız bazı güzel şeyler belki de sizin hayatınızda ki dönüm noktanızı belirleyecek şeylerdir. Sakın o değişikliği kaçırmayın veya uzaklaştırmayın! Tetikte bekleyin ve o şeye sıkıca sarılın. Değişim bile başlı başına güzeldir çoğu zaman.

Bazen hayalini kurduğunuz şeyler gerçekleşince o kadar inanamazsınız ki rüyaymış gibi gelir. Uyanmak istemezsiniz ama bir yandan da rüya olmaması için dua ederken kendinizi çimdikler deli gibi atmaya başlayan kalbiniz eşliğinde sımsıkı kapattığınız gözlerinizin tekini açar bakarsınız çevrenize. Bazen uyanırsınız, maalesef ki. Ama bazen de; dualarınız kabul oluverir ve uyanmazsınız tüm gerçekliği ile kavuşursunuz hayalinize.

İki genç kız ve hala aralarında olamayan kıvırcık olan kızın işte nihayet uyanmadıkları, hayallerine kavuştukları gündü bugün. Yaz tatiline girdikleri gün o okuldan çıktıkları gün kavuşmuşlardı biletlerine ve soluğu işte Kore'de almışlardı (Burada bile olması heyecanlandırıyor :). İnanamasalar da buradalardı işte. Uçaktan inmiş havaalanında onlara yardımcı olmak isteyen genç çocuk ile peş peşe yürüyorlardı şuan.

Taehyung adında ki yakışıklı çocuğu takip eden iki çift ayağın sahiplerinden birisi huzursuzdu ama. Resmen olduğu yerde tepinerek yürüyor, sıkıntılı sesler çıkarıyordu. Tam önlerinde yürüyen neredeyse onların yaşlarında olan çocuğun iki kişinin taşıyamadığı 4 valizi taşıyor olması ona o kadar sıkıntı vermişti ki kendisi taşısa bu kadar zorlanmayacaktı. Gerçi tekerlekli arabanın üzerindeydi valizler ama ona kötü hissettirmişti işte. Çocuğun fark ettirmemeye çalıştığı yorgun ifadesini fark etmişti. Gizliden gizliye sakladığı o dişlerini sıkarak zorlandığını gösteren ifadeyi. Önce bir güzel gülümsemesi ile büyülenmişti ama arkasına dönmeden önce yan pozisyonda hızla nefesler alıp vermeye çalıştığında görmüştü.

Hafifçe hızını artırarak yetişti önünde ki yakışıklı çocuğa. Boğazını temizleyerek elini nereye koyacağını bilemeyerek göğsünde kavuşturarak kurmuştu cümlesini.

'' Siz- Taehyung-shi yani.. Yardım etmeme izin verir misiniz? Bu şekilde arkadan yürümek garip geliyor. Hem kimse yorulmamış olur bu şekilde.

Çocuk tek kaşını hafif kaldırmış çokça yakınına yaklaşan kızı süzmüştü hızlıca (güzel gözleri ile). Gözlerine, kahvenin açık tonlarında ki gözlere yeşil lensleri ile bakmıştı. Rahatsızca kurduğu cümleleri gülümseyerek kurmuş bunu Taehyung fark etmişti ve nedense çok tatlı gelmişti gözüne o an.

Böyle bir şeyi hiç beklemediği yüzünden saniyelik anlaşılmıştı ama güzel gülümsemesini tekrar çıkarmıştı ortaya. İlk defa böyle bir şey duyduğu için ne diyeceğini de bilememişti. Kesinlikle bunu kabul edemezdi ama. Yasaktı ne de olsa.

'' Benim için zorlayıcı değil rahat olabilirsiniz küçük hanım. Hem bu benim işim çoğu zaman daha ağır şeyler de taşıyabiliyorum. Göründüğümden güçlüyümdür merak etme.( Dilini çıkarıp göz kırpmıştı rahatlatmak istercesine) Ayrıca böyle nazik ve tatlı bir kız her zaman çıkmıyor karşıma. Yardımcı oluyor olmak benim için büyük bir zevk. İnce düşünceniz için de ayrıca teşekkür ederim güzel kalpli küçük hanım.

Evet kızın tahmin ettiği gibi reddetmişti onu hem de çok güzel bir şekilde. Hayatında bu kadar nazik ve güzel kelimeler ile reddedildiğini hatırlayamıyordu kız. Ama tekerlekli arabanın sürüklenmesini sağlayan ince boruyu kavrayan uzun parmakların yara bere içinde olduğunu gördü son an da ve gerçekten bu onun için son nokta oldu.

Hiç beklemediği bir an da iyice dibine girmiş hafifçe omzundan ittirmiş yanında ki yerini almıştı. Resmen omuzlarına geliyordu yanındayken, o sebepten küçük hanım demişti galiba. Küçük hanım, neden ondan duymak küçük hanımmış gibi değil de mükemmel biriymiş gibi hissettirmişti? Bu kadar yakınında olmak ayaklarının birbirine dolanmasına sebep olmuştu. Hemen aşağıya indirmişti bakışlarını.

BTS 3 İMTİHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin