Reggel a madarak csiripekésére ébredtünk. Le mentünk reggelizni és indultunk is a suliba.
Gyorsan kapkudtuk a lábunkat, hogy oda érjünk.
-Jó reggelt Kyoko!-köszöntek a lányok.
-Ahogy elnézem meg szerették téged a lányok.
-Némelyik igen...
-Tegnap este óta le vagy lombozva...a reggelinél se szólaltál meg.
-Elmondod azt a szomorú történetet?
-Amit tegnap este mondtam?
-Aha. Kíváncsivá tett.
-Mennyi időnk maradt még?
-15perc.
-Jó de üljünk le.-le ültünk kint egy padra.
-A legendák szerint réges rég volt egy Nagy Kutya szellem. Farkas volt közbe pedig ember is. Ez az úr bele szeretett egy halandó nőbe.

Pár év múlva 2 gyermekük született. Mindkettő fiú volt. Az idősebbik elhagyta a szüleit 12 éves korában. A halandó nő újra teherbe esett. Egy nap a nagy úr elment élelmet keresni. Mire vissza ért a kunyhóhoz amiben laktak...nem volt ott a nő. Takemaru nagyon szerette ezt a nőt. El rabolták a palotájába.
-Izájoy! Ne aggódj meg mentelek!-mondta a nagy úr.
Amikor a palotához ért nyilak záporoztak a nagyúrra. Takemaru adta ki ezt a parancsot.
-Égjen porig a torz szülött! Égjen a palota!-adta ki a parancsot Takemaru. Úgy gondolta, hogyha a nő szerelme nem lehet az ővé akkor senki másé sem.
A 2 gyermek meg született. A nagyúr be rohant a kedvesért. A Tenszeigával újra élesztette szerelmét.
A gyermek elkezdett sírni.-Mit mondasz Youri?
-Hogyan kedvesem?
-Mától a fiú neve Youri!-a nagyúr át adott egy tűzpatkány köntöst a fiának.
-Nem félek a haláltól! Küzdjünk meg szemtől szembe!-jelentettem ki Takemaru.
-Fuss! Menj innen Izejoy! És neveld fel a gyermekünket.

A nő kifutott az égő palotából. A nagyúr ott vesztette életét.
Senki nem játszott Yourival.
-Eredj innen te kis korcs!-üldözték el a fiút.
-Anya!-szolt az anyjának.
-Igen?
-Mit jelent az, hogy korcs?-kérdezte meg. Az anyuka szeme könnyekbe lábadt. Hiszen jól tudta, hogy mit jelent ez a szó. Ahelyett, hogy válaszolt volna csak szorosan át ölelte a gyermekét.
Félig szellem félig ember volt a kisfiú. Ezért hívták Korcsnak.
Egy nap a rózsa kertbe furujázott a kis fiú. Pont azt a zenét amit te tegnap este.
Az anyukája végig halgatta a fia szomorú zenéjét. Az anyuka elnevezte ezt a zenét a Végső hold táncának. És azért így nevezte el...mert azon az estén haltak meg mindketten.
Azt mondják azok a gyerekek szokták ezt a dalt kivülről fújni akik magányosak lesznek és találkozni fognak a Lélek Dilingóval.-Mi az a lélek dilingó? Mit csinál a gyerekekkel?
-Azokért megy el akik egyedül fognak meghalni. Mindig furujázik egy kellemes dalt és mindig csukva van a szeme. De ha a gyerek valami rosszat tesz ki tágul a szeme és a pokolba küldi.

-Na de menjünk.-fel áltunk és fél mentünk a terembe. Azon gondolkodtam, hogy én honnan ismerhetem ezt a dalt....-De én sehonnan sem tanultam meg ezt a dalt!-Satoru hirtelen meg ált és hozzám fordult.
-Mikor kezdted el játszani ezt a dalt?
-6 éves voltam amikor furujázni szerettem volna. Csináltam egyet és eljátszottam ezt a dalt.
-Értem.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
-Miért ő lessz a mi csapatunkba!? Minek a törpének kell?
-Kérdőre vonod a tanár döntését!?
-Elnézést...mindig ezzel a nyomival kerülök össze...Ne merj hozzám szólni!
-Nem mintha hozzád akartam volna.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
-Támadj balról én pedig jobbról.
-Nem kell a tanácsod!-egyenesenna célpontnak akart esni de félre löktem és gyorsan át öleltem, hogy be ne üsse valamiét.
-Ezt most miért csináltad!?
-Mert észnélkül támadsz! Nem tudjuk, hogy mi az ellenség képpességei! És meg is sérülhettél volna!
-Aszt ne mondd, hogy aggódsz értem.-flegmázott.
-Nem! Egy kicsit sem. De jók a képpességeid.
Sziasztok! Ne haragudj átok, hogy ilyen rövidre sikerült ez a story. Holnap elég húzós napom lessz mivel mindenből írni fogunk kivétel tesi🙁 remélem, hogy eddig jó az uj seson. Egy kommentel vagy egy csillaggal jelezd pls! 😊 Readásil este 19:46-tól 20-23-ig csináltam ezt a részt. Szerintem halynalig fogok tanulni🥲
YOU ARE READING
Két ellentét. (Seson 2)
Fantasy-Anyaaa!!!! -Vigyázzatok magatokra! Szeretlek titeket! -Anyaaa!! kérlek ne menj el!! -Majd még találkozunk... -Neeeee!!!!-a húgom a szemem láttára hullott össze. Anyát pedig el rabolták... Apa sincs meg...a falu pedig alig van életben... Ruky bácsi...