Enemy to love (český překlad)

30 1 0
                                    

Je 8:30 a já stávám s Billem a oni ještě spí tak jsme šli dolů se najíst a pak jsme šli se převlíknout a šli jsme do obýváku a lehli jsme si tam na gauč a koukali jsme na telefony a pak přišli oni a šli se najíst a pak se šli převlíknout a pak šli za námi a oznámili že půjdou ven a tak jsme řekli že jojo a šli se obout a vyšli ven. A my jsme zatím furt leželi, a já šla do koupelny se vysprchovat a pak přišel Bill. Claudia:Bille nevíš že existují dveře ?"usmála jsem se a trochu zasmála, a Bill taky" Bill:No hele já jsem tě viděl už 5 krát nahou takže klídek ju. Claudia:Jojo. A šla jsem se teda vysprchovat a pak jsem šla za Billem a Bill ležel na posteli a já šla k němu a na chvíli jsme usli asi tak do 13:30 a oni ještě nebyli doma a my jsme se najíst a pak zase ležet a koukat na filmy a pak přišli oni a šli se taky najíst a pak jsme šli hrát hry do 15:00 a pak jsme jeli do krámu a já si tam koupila sušenku a kofolu a Bill taky a pak jsme šli do parku a byli jsme tam asi tak do 18:55 a jeli jsme ještě do restaurace a najedli jsme se tam a jeli jsme zpátky domů a všichni jsme se převlíkly a šli jsme zatím ležet do obýváku a koukali jsme na film a Tom s Naty usli a my jsme šli do pokoje a usli jsme ve 22:30. Oni v 21:30 a pak jsme se s Billem ještě dávali pusinky 🤭 a pak jsme šli spát. "Lidi asi zítra výjde další part nevím jak to budu stíhat"

Enemy to loveKde žijí příběhy. Začni objevovat