Jmenuji se Claudia je mi 18 let
Kámoška Natálie je jí 18 let
Tom Kaulitz 18 let
Bill Kaulitz 18 let
------------------------------------------------------------
Ráno: Je ráno a já musím stávat, hned co jsem vstala šla jsem hned do koupelny si udělat vlasy a skin care a make-up. Hned jsem šla na mobil a napsala jsem kámošce Natce napsala jsem jí jestli nepůjdeme ven a rozhodli jsme se že půjdeme ven. Tak jsem se šla najíst a napít a pak bylo 9:30 tak jsem šla koukat na film. O 2 hodiny později,a já se šla naobědvat a pak jsem se šla lehnout na gauč a koukala na telefon a šla jsem na tiktok a koukala jsem na edity Tokio Hotel a líbil se mi Bill Kaulitz a hned jsem pak viděla další edit na Toma a hned jsem to poslala kámošce ten edit. "O 2 později". Zavolala jsem mojí kámošce Natce a volali jsme si cestou a pak jsme se viděli a šli jsme na hřiště,šli jsme hned na houpačky. "O 1 hodinu později". Byla už nuda na hřišti tak jsme šli ke mně ale zrovna nás zastavilo auto a my jsme se zastavili. A z auta vylezli Tom Kaulitz a Bill Kaulitz,My jsme se úplně podívali a Tom hned šel k Naty. Tom:Ahoj krásko nechceš s námi jet na náš koncert ? Naty odpověděla že můžu a Bill to řekl samí jak mně.Tak jsme s nimi jeli, a Tom furt koukal na Naty a Bill na mně. Řidič:jsme tu,Hned jsme vylezli a šli jsme s nimi na jejich koncert. Tom se rozhodl že bude hrát na kytaru s Naty. "Asi tak o 3 hodiny později". Jeli jsme už z koncertu ale nejeli jsme tam na to místo kde nás zastavili. Tom říká:Holky nechte k nám přespat? A my jsme samozřejmě souhlasili tak jsme jeli k nim a Tom se rozhodl že bude spát s Naty a já s Billem. Bylo už 23:30 a my jsme rozhodli si lehnout ale já se šla odlíčit "Btw jinak jsme si ještě vzali věci na přespávačku" a šla jsem se převlíknout do pyžama a Naty taky a šli jsme ležet. Tom byl s Naty v pokoji a Tom na ní koukal a nepřestal na ní koukat a pak jí chtěl líbat a přibližoval se k ní "ups zvrtlo se to i s Billem a Claudií". Pak jsme šli už spát a pak jsem se zbudila asi tak v 8:30 a šla jsem si udělat make-up a převlíknout se do oblečení .
"Naty vypadala takhle""Claudia vypadala takhle"
Já jsem se šla najíst s Naty a pak přišli kluci. Tom: Dobré ráno Naty a Claudie. Bill: Dobré ráno Claudie a Naty,"My jsme jim řekli taky dobré ráno a usmáli jsme se na ně". Já jsem se začla červenat protože Bill neměl tričko a musela jsem se koukat jinam a jíst snídani. Asi tak po 30 minutách jsme se šli dívat na film a
Pustili jsme si horror,já jsem se bála tak jsem se přitulila k Billovi a po 2 hodinách jsme se rozhodli jít ven, tak jsme s Naty čekali na ně až se převléklnou a pak jsme vyrazili "o 3 hodiny později" bylo už 11 hodin a šli jsme už zpátky do bytu a šli jsme se naobědvat a dali jsme si lehký oběd a pak jsme šli zase koukat na film. Asi tak o 4 hodiny později jsme byli unavený a bylo 15 hodin a šli jsme si lehnout a usli jsme do 19:30. A rozhodli jsme se jít na jíst a pak jsem si šla udělat skin care a pak vysprchovat a převlíknout do pyžama a pak šla po mně Naty. Bylo tak 22:45 a šli jsme do obýváku a koukat na horror. Koukali jsme na horror do 3:30, a šli jsme spát do 11:30.
"BTW zítra výjde další"