NEJLEPŠÍ DEN - ENEMY TO LOVE (český překlad)

25 1 0
                                    

Je ráno (10:50) a my musíme všichni vstávat protože musíme uklidit celý byt a já uklidila ložnici a kuchyň a Naty obývák a koupelnu a kluci předsíň a pak jsme si udělali snídani byli jsme hrozně unavení tak jsme se najedli a já si šla dát sprchu a tak jsem se vysprchovala a byla jsem ještě v pyžamu protože jsem šla ještě spát a šla po mně Naty pak Tom a Bill. Všichni jsme zase usli a pak jsme vstali a převlíkly jsme se a udělali jsme si oběd a když jsme se najedli tak kluci šli hrát nějaký hry a já s Naty jsme jeli do obchodu a koupili jsme nějaký dekorace do bytu protože jak jsme ho přemalovali tak jsme museli vyhodit pár dekorací do bytu tak jsme je koupili a pak jsme byli ještě pro nějaký naše oblíbený obleční a pak jsme zajeli pro večeři a kluci ještě furt hráli ale pak usli a my jsme jim zkusili zavolat a nezvedali to a asi okolo 15:45 jsme přijeli domů a kluci spali tak my jsme odklidili nákup a šli jsme udělat tu dekoraci asi tak do půl 4 a kluci ještě spali a my jsme se ještě se podívali na film a kluci se pak vzbudili a přišli k nám a rozhodli jsme se že zahrajeme PlayStation 5 tak jsme hráli a pak Bill si vstoupl a vzal mně za ruku a on si klekl na jedno koleno a vytáhl prstýnek a požádal mně o ruku a já samozřejmě řekla že ano a dal mi ten prstýnek na ruku a dali jsme si pusu a Naty s Tomem byli šťastný a pak jsme se rozhodli že naše svatba bude už zítra tak já s Naty šla do mého pokoje protože tam mám 3 kusy svatebních šatů a ona mi vybrala krásný dlouhý bílý svatební šaty který měli udělanou kytku na boku a pak jsme už jen udělali věci na svatbu trvalo to do 20:30 a pak jsme se šli najíst večeři a ještě jsme chvíli hráli a pak jsme šli spát.

Pokračování příště

Enemy to loveKde žijí příběhy. Začni objevovat