Edmund...

70 4 0
                                    

Lucy pov:

A bátyámal jöttem ell a piacra be vásárolni. De Edmund szokásosan ell ment hogy jelent kezzen a katonaságba. Y/n meg kérte hogy ne tegye és egy ideig le is állt de már egy hete nem halodtunk róla. Úgy volt hogy egy hete Y/n ide jön de nem ért ide Ednek ezt nem mondtam mert már így is aggódót.

- Edmund! - szólítottam ahogyan meg láttam hogy a katónával beszél
- Úgy volt hogy segítsesz a be vásárlásban.

Majd ell indult felém a többi fiú pedig ki gúnyulta. Egész úton morgott az orra állat.

- Én király vagyok!
- Háborúkat vezettem seregeim elején! - dühöngött

Ed ki vette a kezemből a ládát kezemböl és éppen a bicigli csomagtartó jára próbálta csatolni. Közben még mindig dühöngött. Ell néztem mellett és láttam egy katonát egy lányall akik flörtöltek. Y/n és Ed gyakran csinálták ezt. Peter mindig azt undorítók, de én egészen aranyosnak találtam. A lány éppen a füle mögé türte a haját. Én pedig utánoztam.

- Te meg mint csinálsz? - kérdezte én pedig rá néztem

Edmund pov:

- Semmit.- felelt Lucy a kérdésemre

Majd ell indult. Oda néztem ahová ő az előbb egy szerelmes pár volt ott. Írigyeltem őket itt falták egymást amíg Y/n már egy hete nem írt, hívot vagy válasszolt. Haza értünk az ideiglenes otthonunkban. Lucy ell ment le rakni a zöldségeket én addig fel akasztottam a kabátokat. Lucy a nagy bátyánkhoz beszélt de az figyelmen kívűl hagyta. Ezért egy ellégé gyerekes dolgot tettem rá nyújtottam a nyelvem. Majd az unaka testvérem visitó hangját hallottam. Majd egy nyálas papírt éreztem a nyakamon. A kis idegesítő unoka testvérük. Éppen meg üttni akkratam de Lucy félde szakított hogy levelűnk érkezett Susantól.

- Y/n?- kérdeztem

- Sajnálom Ed tölte nem jött levél..- mondta szomorúan

Y/n pov:

Éppen Claytonal vártunk a kompra ami igaz át szálókkal de ell vissz minket Britanniába. Ő a nagy szüleihez megy én pedig Edmundhoz és Lucyhoz. A komp meg jött mi pedig fell szálltunk. Kaptunk szobákat le pakoltunk majd átt jött. Beszélgetünk majd egyszer csak az ablakon víz kezdett be fojni majd az ajtón és minden kis réseken. Ahogyan meg éreztem a Narniai levegőt vissza tértek az emlékek. Amikor először jöttünk ide, amikor ell mentünk, az első csókom és Edmundall töltött éjszaka. A koronázások. A szép emlékeket a riatt fiú kiáltásá szakitota félbe. A víz már a kabin felénél volt. Nyugtatni próbáltam de ő csak pánikolt hogy meg fogunk halni. De én tudtam hogy nem. Majd a fejünk a víz allá merült. Úszni kezdtünk majd fényt láttunk és afelé keztünk úszni. Fent egy nagy hajó állt egy kikötöben emberekell. Sőt Narniaiakkal.

- Héé!!
- Emberek itt vagyunk!- kiáltoztam amit észre is vettek

- Kik vagytok? - kérdezte egy kopasz férfi piros bőr mellénye volt arany hímzésel

- Testvér...- halodtam egy rég nem halodt hangott

- Testvér...- mosolygotam rá amint meg látta és rögvest hozzá rohantam és meg öleltem

Egy hónappal később

Egy hónapja vagyunk Narniába. Ez allat Clayton meg barátok azzal hogy Narniában van. Én persze ki mondhatatlanul boldog volt. De jó pár éjszakát átt sírtam. Mert úgy érzem hogy valami hiányzik. A régi kardom sajnos nem volt a hajón csak az iker pengéim és a fülem. A szárnyaimat az elején néhezen de a végére már egy csetintésre szét tudtam nyítni. Claynek tanítótunk egy két dolgot hogy meg tudja magát védeni. Caspian sokat kérdezt Susanról hogy meg házasadott - e már vagy vannak -e gyerekei. Persze mind a kettőre nem volt a válasz. Amikor rólam és Edről és a gyerekekeinkröl kérdezett ki nevettem. Igaz ő nem tudta hogy ott teljesen máshogy menek a dolog és ha 18 év alatt gyerekünk születik azt senki sem nézi jó szemmel. Ő pedig enngem ezért nevetett ki. Így teltell ez az egy hónap.

Este volt a hajó lányagyan ringatózott a tengeren amít vastagon borított a köd. A korlátnak dölve figyeltem a vízet és gondolkoztam. Edmund és Lucy miért nincsenek it.

- O Aslna kérlek téged had lássam végre Edmundot.
- Szemvettem már ellegett a hiányától!- sutogtam a távolba remélvén hogy meg halja az akinek kell

Caspian pov:

Éppen a tékép szobában voltunk Claytonnal. Y/n még aludt én pedig a fiúnak magyaráztam hogyan kell téképet olvasni. Olyan volt mindha az öcsémnek magyaráznék. Figyelt és szívta magába a tudást. Majd ell mentünk fell kellteni az alvó királynőt. Aminek nem igazán örült még pedig azért mert mind ketten csiklanfozni keztük. Majd hagytuk fell öltözni amikor szóltak hogy van valami a vízben.

Y/n pov:

- Nem hiszem ell hogy ez a kettő barom hogyan ébreztet fel.- nevettem de közben mégis dühös voltam

A nadrágomat éppen fell vettem. Majd kopogtak. Sóhajtottam majd ell vettem az ingem de még nem gomboltam csak elől össze fogtam a kezemmel. Majd ki nyitottam az ajtót.

- Edmund...

A négy testvér őrangyala (Y/n x Edmund)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora