Güneşli günler en sevdiğim. Uyandığımda gördüğüm güneş güne mutlu başlamak için yeterli bir sebep gibi görünmüştü gözüme. Ama yanılmıştım. Az sonra çalan telefonum aralık olan perdenin ardında bana sinsice gülümseyen güneşin beni yanılttığını gösterecekti. Dönecektim. Zorunda kalacaktm.
ARIYOR: Ego
"Ego?"
"Gıcık? "
Abim Ege. Benim tabirimle "Bay Ego". Yıllardır ona böyle demeyi tercih ederdim. Yalanda sayılmazdı hani. Kendini beğenmişin tekiydi. Abim olmasa yani onu tanımasam nefret falan ederdim herhalde. Egosunun bu denli fazla olması çok şaşırtıcı değil aslında. Selim Kılıç'ın oğlu Ege Kılıç. Ne beklersin ki. Bense soyadından yıllarca köşe bucak kaçan küçük kız Ada Kılıç'tım.
"Abicik beni ararmıymış?"
"Abicik seni ardı çünkü abicik evleniyor güzelim. " telfonun arkasından bana yaşattığı şoktan memnun memnun güldüğünü hissetmiştim.
"Ne demek evleniyosun?"
"Aslında herşey ani oldu. Aşık oldum kızım. Ben. Ege Kılıç aşık oldu."
Herkes aşık olabilir ama Ego asla. O kızlarla oynardı. Aşık olmazdı ki. Şimdi ne saçmalıyordu. Ortaokulda arkadaşlarımı eve çağıramazdım. Çünkü kim bizim eve gelip Egeyi görse ona aşık oluverirdi. Egeyle aramızda 3 yaş var. Ama tam bir ağabey diyebilirim. Ona her ne kadar kızsam da onu severdim çok severdim yani. Hatta o koca sarayda -ben o eve saray diyorum- tek sevdiğim insandı. Annemden o lanet uçak kazasından sonra haber alamayınca beni o eve bağlayan pek bişey kalmamış olacak ki arkama bakmadan gitmiştim. Daha doğrusu kaçmıştım. Anılardan, babamdan, metreslerinden kısaca herşeyden kaçmıştım.
"Madem öyle düğün ne zaman bakalım. "
"Aslında önümüzdeki haftasonu. "
"Ne! Nasıl yani. Bu kadar çabuk mu?"
"Bana kızma ben değil aileler istedi bunu."
"Ege sen tam bir baş belasısın."
"Tamam bücür uzatma işte. Ilk uçakla atla ve gel seni özledim kızıl kafa."
"Tamam. Oraya geliyorum çilli."
"Kendi çillerine bak bücür. "
"Evleneceğin kıza acıyorum Ego."
"Seni bekliyoruz bücür çok geç kalma."
Telefonu kapatıp aynamın önüne koydum. Ve banayoya doğru ilerledim. Soğuk bi duş iyi gelirdi. Hava çok sıcaktı ve bu şoku ancak bu şekilde üzerimden atabilirdim.
Suyu sonuna kadar açtım ve kafamı o buz gibi suya soktum. Tahmin ettiğim gibi iyi gelmişti. Bornozuma sıkı sıkı sarıldım ve salona geçtim. Bilet bakmam gerekiyordu. Orayı özlemiş miydim? Kesinlikle Hayır!
Babamı, onun etrafında ki salak kadınları ve diğer hiçbir şeyi özlemedim hemde hiç. Tek özlediğim kişi ağabeyim Egeydi. Gerisi boştu zaten. Umarım yanlış bi karar vermemiştir.
Bu akşam İzmir'e uçuyordum. Tamda Ege'nin istediği gibi. Sadece onun için gidecektim. Ve Düğünden sonraki ilk uçakla geri dönecektim. Yani o an kafamdaki plan tam olarak buydu. Ama beni oraya bağlayacak biri olabileceğini hiç düşünmemiştim.
♡MULTIMEDIA ADA♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Saray Kızı♡
Humor4 yıl sonra babasının sarayına dönen güzel ve yetenekli bir kız : Ada Otoriter ve zengin bir baba : Selim Para ağşığı, hırslı, güzel ve genç bir üvey anne : Cemre Nikah masasında bırakılan bir ağabey : Ege Ruhsal problemler yaşayan bir kız kardeş :...