Kεφαλαιο 7o

281 19 0
                                    

Μια νεα μερα ξεκινα και βρισκει την Τζο να εχει αργησει εδω και μιση ωρα για το γραφειο ! Φουριοζα ετοιμαζεται και φευγει απο το σπιτι ! Σε 20 λεπτα φτανει στην δουλεια .. βιαστικα μπαινει στο γραφειο της παιρνει οτι χρειαζεται και κατευθεινετε στο γραφειο του πατερα της ! Ανοιγει την πορτα και παγωνει ! Ο Σαμ να πινει καφε και να γελαει με τον πατερα της! Τοτε γυρναν να την κοιταξουν !


Π - Ο Τζο ηρθες λοιπον εσενα περιμεναμε για την ανακοινωση μου !

Σ - Ωστε αυτη ειναι η κορη σου η Τζο που μου ελεγες ?


Τι ? Μιλουσαν για μενα ? Και τι ? Κανει πως δεν με ξερει ? Ααα θα τρελαθω ! Παιχνιδακια ο κυριος ? Παιχνιδακια θα εχει !


Τ - Μπαμπα ο κυριος ? (κοιτωντας τον Σαμ ειρωνικα )

Π - Απο εδω κορη μου ο νεος διευθυντης της εταιριας μας ! Θα παρει την θεση σου εφοσον εμαθα οτι δε λειτουργουσε καλα η εταιρια κατα την απουσια μου !

Τ - Μπαμπααα τι λες?

Π - Δεν ακουω λεξη ο Σαμμουελ θα αναλαβει την θεση μου ! Καιρος να ξεκουραστω και να βγω δτην συνταξη δεν νομιζεις ?

Σ - Με χαρα να αναλαβω αυτον τον ναο που εχετε χτισει με αιμα και υδρωτα !


Χααα ! ωραια τωρα γλυφει και τον πατερα μου ! ωραια θα περασουμε !


Π - Εσυ Τζο θα εισαι η προσωπικη βοηθος και γραμματεας τοΥ Σαμ και θα εισαι παρουσα σε οτι χρειαστει !

Τ - Καλως πατερα εγω να φευγω με περιμενει η μαμα σπιτι !

Π - Α Τζο το βραδυ να εισαι ομορφη θα ερθει ο Σαμ για δειπνο !


Φευγει γρηγορα η Τζο κοπανωντας την πορτα ! Γαμωτο τι θελει πια ! Μολις μου εκλεψε την θεση ! Θα τον σκοτωσω.. και το καλυτερο θα ερθει να φαει στο σπιτι μου ! Γαμωωωωω γκρρρ ! Μεσα σε ολη αυτην την αναστατωση η Τζο εφτασε σπιτι ! Χαιρετησε την μαμα της και κλειστηκε στο δωματιο της μεχρι την τελεια αυτη ωρα του δειπνου ! Ειχαν περασει 4 ωρες και ηταν 7 ! 8 θα ηταν εδω ο μαλακας για το δειπνο ! Αναγκασμενη απο τον πατερα της κανει την καλυτερη προσπαθεια φοροντας ενα μαυρο φορεμα λιγο πιο πανω απο το γονατο κανει τα μαλλια της ισια και βαφεται ελαφρα ! Την ωρα που βαζει της πανακριβες μαυρες λουμποτιν γοβες τις χτυπα το κουδουνι !


Π - Τζο πηγεναι να ανοιξεις στον καλεσμενο μας !

Κατεβαινει γρηγορα και φτανει στην πορτα ανοιγει και τον βλεπει ! Πωπω θεε μου ηταν θεος ! Γαμωτο τον μισεις σε ξεπαρθενεψε και σου προσφερε λεφτα για σεξ ! Ξεκολλα πια !


Τ - Καλησπερα ...

Σ - Εισαι κουκλα σημερα !

Τ - Δεν θα μπορουσα να πω το ιδιο και για εσας "αφεντικο "


Τοτε εμφανιζεται ο πατερας της με την μητερα της !


Π - Ο Σαμ παιδι μου καλωσορισες στο σπιτι μας !

Σ - Καλος σας βρηκα !

Π - Μαρια απο εδω ο νεος διευθυντης που θα αναλαβει την θεση μου στην εταιρια μας !

Μ (μαμα Μαρια ) - Ο εσυ εισαι εισαι ο πολυσυζητημενος ! Περασε γιε μου !


Ο θεε μου μαμα δεν τον ειπες σκεφτηκε η Τζο αιδιασμενη !


Τ - (ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ ) Ας περασουμε στο τραπεζι λοιπον !


Αφου ολοι καθισαν στο τραπεζι :


Ο πατερας της η μητερας της και ο Σαμ μιλουσαν συνεχεια .. Ειχε βαρεθει τρελα ..


Τ - Συγνωμη θα ε συγχωρεσετε αλλα εγω αποχωρω απο αυτο το ομορφο κλιμα .. ! Καληνυχτα σας !

Π - Ααα οχι γλυκια μου δεν εκατσες ακομα να ακουσεις την αποφαση της μητερας σου και την δικη μου !

Τ - Μαμαα τι λεει ?

Π - Αγαπη μου δεν της ειπες ?

Μ - ε αγαπ.. δεν προλαβε να πει την εκοψε ο πατερας της !

Π - Αππφασισαμε να παντρευτειτε με τον Σαμ καθως θα ηταν προτοιπο στη εταιρια να εισαστε μονιασμενοι και να μην παρει ενας ξενος την διευθυνση !

Ξεχασμένες αναμνήσειςWhere stories live. Discover now