Κεφαλαιο 4ο

473 27 1
                                    

Ηρθε η ωρα να ξυπνησει ..

Σηκωθηκε και κοιταχτηκε στο καθρευτη ! Τα ματια της ηταν πρισμενα και το χειλη της ηταν σχιενο λογο του δαγκωματος του Σαμ ! Αρχισε να σκευτεται ξανα τι ειχε γινει χθες και δεν μπορουσε να προλαβει τον εαυτο της απο την εκτηξη! Αρχισε να πεταει οτι βρει στο πατομα εικονες , κλειδια, μαξιλαρια ,σεντονια ! Τα παντα μολις πηγε να σηκωσει το κινητο για να το συνθλιψει και αυτο στο πατομα , ακουσε τον χαρακτηριστικο ηχο κλησης, !

Το σηκωσε ..

Τ : παρακαλω " με τρεμαμενη φωνη .

Η φωνη του Σαμ ακουστηκε και αυτη παγωσε ..

Σ : Εμμ .. καλημερα Τζο , πιστευω πως πρεπει να συζητισουμε καποια θεματακια . Προσωπικα! Μονοι .. !

Τ : Χα ! εχεις το θρασος να με παιρνεις τηλεφωνο , να μην ζητας καν συγνωμη και να μου θες και ομιλιες μετα ?

Σ : Συγνωμη ? ποια συγνωμη ! Αλλα μου ελεγαν τα χειλη σου χθες οταν το απολαμβανες!

Τ : Εισαι τοσο ηλιθιος Θεε μου φτανει ! δεν θελω να σε ξερω !

Σ : Αυτο θα το δουμε σε λιγο !

Ειπε και εκλησε το τηλεφωνο!

Η Τζο ειχε μεινει αποσβολομενη απο το θρασος του Σαμ !

Μετα απο κανα δεκαλεπτο χτυπησε το κουδουνι !

Αναρωτηθηκε ποιος να ηταν και ανοιξε .... " Ο Θεε μου " σκευτηκε! Ο Σαμ ! Στο σπιτι μου ! μαα πως ?!

Τ : τι διαολο κανεις εσυ εδω μου λες ? πως βρηκες την διευθυνση ?!

Σ : πρωτον γατουλα ηρεμισε ! δευτερον αν θυμασε η αδερφη μου ειναι κολλητη σου! και τριτον κατσε στον καναπε τωρα!

Ειπε αγρια περασε μεσα εκλεισε την πορτα με το ποδι και την εσπρωξε στον καναπε ! Καθησε διπλα της σιωπηλος! ...

Σ : λοιπον οσο αναφορα για χθες γατουλα ... Ηταν μια στιγμη αδυναμιας ! Και επειδη ξερουμε ολοι πως οτι θελω το παιρνω θα σου κανω μια προταση ! ( πηγε να μιλησει αλλα της εκλεισε το στομα με το χερι του ) Λοιπον ! σε θελω δικια μου για 2 μηνες ! για τα βραδυα .. καταλαβαινεις ! Θα πληρωθεις κιολας ! Καλα πολυ καλα!

Η Τζο σαστησε!

Τ : Χα .. εχεις τοσοο θρασος ! Δν μου ζητησες ουτε συγνωμη και τωρα θες να γινω μια φθηνη πορνη απο κεινες που ασχολεισαι οταν δεν εχεις τη να κανεις ;

Σ : εμμ .. οχι ακριβως αλλα καπως ετσι! " ενα πονηρο χαμογελο εμφανιστηκε στα χειλη του !

Τ : παρε δρομοοο τωρα απο το σπιτι μου τωρα !

Σ : βρε γατουλα ηρεμισε .. Θα περιμενω απαντηση σου ! Αν δεν μου δωσεις απαντηση μεχρι αυριο ιδια ωρα δλδ 12 το πρωι θα ερθω να σε παρω σηκωτη!

Τ : χα θα σε φοβηθουμε κιολας ! δενς ου λεω τιποτα ! δρομοοοο!

Ο Σαμ σηκωθηκε και εφυγε με ενα χαμογελο νικητη ! Λες και ηξερε οτι θα ελεγε ναι !

Η Τζο δεν πηγε στην δουλεια ! Καθοταν και επεξεργαζοταν την προταση που της ειχε δωσει !

Ηταν μπερδεμενη ! Αυτος ο ανθρωπος της προκαλουσε τοση ζημια! Και φυσικα τον ηθελε ! Αφου ηταν θεος! θυμηθηκε την μερα του ραντεβου στην εταιρια ! που ολες οι εργαζομενες τον κοιτπυσαν με ποθο ! Λες και θα εδιναν τα παντα για μια νυχτα μαζι του! Ωω Παναγια μου τι σκευτομαο ελεεος , και βεβαια οχι θα τπυ πω ! " σκευτηκε ! η ωρα ειχε παει 2 το βραδυ ! δεν ειχε καταλαβει πως περασε ετσι η ωρα απο τις 12 το μεσημερι! Αποφασισε να κανει ενα ντουζ και να κοιμηθει ! Αφου βγηκε απο το ντπυζ τυλιγμενη εμ ττην ασπρη πετσετα της καθησε στο κρεβατι ! δεν καταλαβε πως την πηρε ο υπνος και τα

βλεφαρα της εκλεισαν ...

Ξεχασμένες αναμνήσειςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin