Μια καινουρια μερα ξεκιναει στο νεο τις πλεον σπιτι ή μαλλον στο νεο ΤΟΥΣ σπιτι ..
Το φως εμπαινε απλετο απο τα ανοικτα φυλλα του παραθυρου το οποιο και ξυπνησε την Τζο .. για καποιο λογο αισθανθηκε πολυ βαρια και κουρασμενη και ας ειχε κοιμηθει για εναν πολυπαραξενο λογο καλα το προηγουμενο βραδυ ! Χωρις εντασεις και φασαριες .. πρωτη φορα ... παραξενοο !
Γυρισε να κοιταξει τον πλεον συζηγο της ... << Θεε μου ειναι τοσο ομορφος ..!! >> σκεφτηκε και τον ακουμπησε απαλα με το χερι της στο μαγουλο του .. Μολις καταλαβε το λαθος εκανε να τραβηχτει ομως ηταν αργα .. ο Σαμ ειχε ξυπνησει και ειχε ηδη προλαβει να τις αρπαξει το χερι και να την φερει κοντα του σε κλασματα δευτερολεπτου.. την κοιτουσε περιεργα :
Τ - Κ-κ-καλημερα .. ψελισε
Σ - Δεν αντεξες απο το να μην με αγγιζεις ε ? ειπε με παιχνιδιαρικο τονο
Αχαα ορεξουλες θα περασουμε καλα σημερα .. σκεφτηκε η Τζο
Τ - Απλα ηθελα να δω αν κοιμασαι ... ειπε χωρις να το σκεφτει καθως καταλαβε την γκαφα της
Σ - Προφανως και κοιμομουν .. 8 ηωρα οι ανρθωποι τι κανουν ?
Τ - Συγνωμη .. ειπε κατεβαζοντας το κεφαλι της
Τοτε ο Σαμ της σηκωσε το κεφαλι με το χερι του πιανοντας την απο το πιγουνι και της χαρισε ενα πολυ απαλο φιλι στοργικο γεματο παθος .. Η Τζο εδωσε προσβαση και εκεινος αρχισε να εξερευνει το στομα της .. Καθως βαθενε το φιλι τους ακουστικε το κινητο του ! Γρηγορα το επιασε και βγηκε στο μπαλκονι του δωματιο τους ..! Η Σαμ τον ακουσε να μιλαει με ενταση και να κοπαναει την πορτα καθως εμπαινε μεσα αφοτου ειχε τελειωσει την συνομιλια του ..
Σ - Μην φυγεις απο το σπιτι . φτιαξε κατι να φας και μην με περιμενεις !
Τ - Τι εγ.. δεν προλαβε να ολοκληρωσει καθως ειχε ηδη ντυθει και ειχε φυγει απο το δωματιο ..
Τελεια .. σκεφτηκε ! Τι θα κανω τοσες ωρες μονη ? Μπορει να γυρισει το απογευμα αν ειναι κατι πολυ σημαντικο ! Λογικα θα ηταν απο την δουλεια του ? Η μηπως δεν ηταν ? Και τι σε ενδιαφερει εσενα αφου τον μισεις .. ακουστηκε μια φωνουλα μεσα της ! Τελος παντων ας παω να μαθω λιγο το σπιτι ! Και ισως μαγειρεψω ενα νοστιμο φαγητο για να βρει οταν γυρισει !
Μετα απο 4 ωρες ειχε μαθει καθε γωνια του σπιτιου και η ωρα ηταν 12 ! Πολυ νωρις σκεφτηκε .. Καθησε καμια ωρα μεχρι της 1 και ειδε λιγο τηλεωραση ! Τοτε σηκωθηκε και αρχισε να ετοιμαζει φαγητο με οτι βρικε ευκαιρο ! Τελικα κατελειξε σε μια μακαροναδα με κοτοπουλο και ασπρη σαλτσα ! Κατα τις 2 το φαγητο ηταν ετοιμο .. αποφασισε να μην φαει μονη της και να τον περιμενει ! Πηγε στον καναπε και αποκοιμηθηκε !
YOU ARE READING
Ξεχασμένες αναμνήσεις
RomanceΗ Τζο (Ιωάννα) μια κοπελα 22 ετων προωρη αποφοιτοσ Πανεπιστιμειου λογο του οτι ηταν πανεξυπνη με πτυχειο στο οικονομικα και συγκικριμενα στα sales managment !πανεμορφη , η φαντασιωση καθε αντρα! Ψιλη κοκκινομαλα με ανοιχτο θαλασσι χρωμα ματια! Γυμνα...