Kitap yazma işi biraz sıkıntılıymış ama olsun neyse hallederiz🥳
Bu bölüme yorum bırakmayı ve oy atmayı unutmayınnn
😋
🕷️
"Aşk her şeyi affeder mi yoksa insanlar zayıf duygularına bir bahane mi arıyor?"
-ESKİNİN GETİRDİKLERİ-
3. Bölüm06.03.2009
Rusya her zamankinden daha da soğuktu. Köşkteki herkes elinde birer votka, su gibi dikiyorlardı kafalarına.
Arda annesiyle birlikte anneannesinin evine tatile gelmişlerdi. Babası İzmir'de çalışmaya devam ediyordu.
Arda'nın anneannesi Olga K. çok sert ve katı kuralları olan dominant bir kadındı.
Yaşlılığının aksine dinç ve keskin bir zekaya sahipti. Tecrübeli ne yaptığını bilen ağırbaşlı gözüken ama aslında normal bir anneanneydi de.
Arda anneannesini çok sever -daha doğrusu bu görkemli köşkünü- hep Rusya'da kalmak isterdi.
"Şu çocuğu bana bırak da kocanın yanına git o salak hiçbir boku sensiz becermez."
Arda'nın annesi Natasha gözlerini hafif belirgin şekilde devirdi.
"Ben bu çocuğu burada bırakayım oldu. Sen Ardamı robot asker gibi bir şey yaparsın!"
Bu sefer Olga Hanım gözlerini devirdi. Ardaya kıyamazdı ama askerliğe hazırlayacağı doğruydu. Ne yapıp edip ikna etti Natasha'yı.
Olga Katarina VLADIMIR.
Rus kökenli mafya anası 68 yaşında.
Rusya'nın yeraltı mafyalarından biri olan Olga, 27 yaşında kocasını öldürerek ilk cinayetini gerçekleştirmişti.Kocası 3 yaşındaki kız çocuğuna tecavüzden tutuklanmıştı ama Olga Hanım bunu kaldıramadı ve kocasına 'seni hapishaneden kaçıracağım merak etme' diye dolaylı yoldan bir mektup yolladı.
Kocasını kaçırıp evlerinin bodrumuna kilitledi.
Her yerini kesti adamın sonrasında baharatlarla vücudunu soydu ardından kocasının cesedini yaktı. O günden beridir; yoluna çıkan, pedofili, tecavüzcüleri ve taciz edenleri öldüren/öldürten Olga K. bu sayede güçlü bir nam sahibi oldu.
Kendi kızını ve torununu gözü gibi koruyan Olga Hanım, bu ürkütücü tarafını hiçbir zaman ailesine belli etmedi. Onun tek isteği; kendisi gibi güçlü ve bağımsız bir kadın yaratmaktı.
Kendi kızı bunun için çok narin ve masumdu. Natasha 1-2 hafta kaldıktan sonra Arda'yı Rusya'da bırakarak İzmir'e kocasının yanına geri döndü.
Çok geç olmuştu. Olga Ardayı uykuya yatırıp aşağı salona inmişti.
Gecenin bir yarısı köşkün kalın kapısı yıkılacak kadar sert bir şekilde çaldı.
Olga o sırada önemli bir toplantıdaydı ama kimin kapıya kadar geldiğini merak ettiğinden kendi açmayı tercih etti. Kapıyı açtığında oldukça şaşırmıştı.Kısacık kahverengi saçları, parıltısını hiçbir zaman kazanamamış saçları kadar kahverengi gözlere sahip; Yüzünde bir kaç kan damlası olan 10 yaşındaki Karmen vardı karşısında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ
Teen FictionPars Yekta adındaki dedektifin haberi olmadan eskiden seri katil olan Karmen Güneş'le ortak olup kendi çıkarları için ondan yararlanmak istiyor. Fakat bilmediği şey eski seri katil Karmenin ta kendisidir.