1~𝘯𝘦𝘧𝘳𝘦𝘵𝘪 𝘨ö𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪𝘺𝘦 𝘥𝘢𝘷𝘦𝘵 𝘦𝘵

509 6 1
                                    

Nefreti gösteriye davet et~

🎭Gemi-Soukoku

🎐Özet: Chuuya, Dazai'yi havai fişekleri kendisiyle birlikte izlemeye davet eder.

🌇İçerik; Kabalık, müstehcenlik, seksten bahsetmek, öldürmekten bahsetmek, Chuuya'yı sakinleştirmek (bir nevi), içki içmek.

🗒Kelime sayısı : 1966

------------

Havadaki atmosfer sakindi. Çocuklar parkta koşturuyor, sokak satıcıları kapanmaya hazırlanıyor, herkes güneşin nihayet batmasına hazırlanırken çiftler küçük buluşmalarını ayarlıyor.

Chuuya kararan gökyüzüne baktı ve içini çekti. Dairesinin kapısını açtı ve rutin yürüyüşüne devam etti. Yeni ve pahalı şarap şişesini masanın üzerine bırakan kısa kızıl kafa, dolabına gitti ve bir şarap kadehi çıkardı. Daha sonra başka bir içki bardağı almak için eğildi ama bu daha çok burbon tutmak için gelenekseldi, arkadaşlığı için mükemmeldi. Önceki ziyaretlerinden bir tanesini zaten açık olan Chuuya, ortağının en sevdiği acı içeceğin bulunduğu özel alkollü cam şişeyi almak için gitti ve onu kendi en sevdiği pahalı içeceğin yanına koydu.

'Dazai bu şeyleri nasıl seviyor?'

Chuuya mutfağının saatine baktı ve misafirinin gelmesine çok az zaman kaldığını fark etti. Bu arada Chuuya eldivenlerini çıkardı ve mutfağı hazırlamaya başladı. Chuuya yemek yapmayı çok iyi bilmesine rağmen pek iyi bir şef değildi, gerçekten büyük yemekler hazırlayacak vakti yoktu, bu yüzden her şeye hazırlanmak zorunda kaldığı az zamanda, kısa boylu erkek en sevdiği restorandan biftek sipariş etmeye karar verdi.

Siparişin hazır olması ve bir saatten biraz fazla bir süre içinde varmasının önceden belirlenmesi üzerine kızıl kafa, sadece tazelenmekle kalmayıp aynı zamanda üzerinde hâlâ taşıdığı bir liman mafyası düşmanından gelen ölüm mesajını da atmak için güzel, sıcak bir duş almaya karar verdi. Organizasyonu aldattıktan sonra kader Chuuya'nın kaderine karar verdi.

Kanları yoktu ama kızıl kafa, en ufak bir ölüm belirtisinin bile ortağının balkondan atlayıp o adama ve diğer birçok kişiye katılmak istemesine neden olabileceğinden emindi.

Chuuya, çok geniş ve lüks bir dairede yaşadığı için üç banyosundan birine girdi ve duş başlığından tüm vücuduna yayılan hissi veren, varlığını bekleyen ılık suyla bir olmak ve suya dalmak için soyunmaya başladı. önce vücut sonra zemin.

Rahatlatıcı duş kısa sürede sona erdi ve Chuuya üzerini örtmeye bile gerek duymadan dışarı çıktı ve saçlarını kurutmak için havlularını kullanarak yatak odasına doğru yürüdü, sonuçta yalnız yaşıyordu ve dürüst olmak gerekirse Dazai'nin onu yürürken görmesine aldırmıyordu. bandaj israfı hiçbir zaman zamanında gelmediği ve ya çok erken ya da çok geç geldiği için ortalıkta çıplak dolaşıyorlardı. Belirtilen varış saatinden on dakika önce orada olması nadirdir.

Ancak Chuuya'nın diğer erkeği fark etmemesi boşunaydı.

Şarkı söyleyen Chuuya bornozunu giymeye başladı. Saçını açık havada kurumaya bıraktı, ardından sipariş ettiği bifteğin sürecini ve hatta partnerinden gelen bir mesajı görmek için telefonunu aldı. Bu sefer ikisini de aldı.

Biftek kısmı ona sadece 'varışa 30 dakika kaldı' verdi
Diğer mesajı okurken kızardı

Bandaj ucubesi:
Gösterinin erken başlayacağını hiç beklemiyordum ;)

Chuuya telefonunu yatağın üzerine attı ve hafifçe oturma odasına koşup ikinci balkonunun, ilki ana yatak odasının kapısını açtı. Bu ucubenin oraya nasıl geldiğini bilmiyordu ama perdeler biraz açık olduğundan esmerin ne gördüğünü biliyordu.

𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑠 //𝐵𝑠𝑑 𝑠ℎ𝑖𝑝𝑠//𝑜𝑛𝑒-𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin