~𝘒𝘪𝘮 𝘰𝘭𝘥𝘶ğ𝘶𝘮𝘶 𝘴𝘢𝘯𝘥ığı𝘯ı 𝘦𝘵𝘵𝘪ğ𝘪𝘯𝘪 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮~
🎭Gemi-Shin Soukoku
🎐Özet: Dazai, Akutagawa'yı içki içmeye çıkarır ama genç sarhoş bir halde duygularını ifade ettiğinde pişman olur. Duygularına karşılık veremeyeceği için kendini kötü hisseden Akutagawa'yı eve gönderir ama Atsushi'nin onunla ilgilenmesini sağlar.
🌇İçerik; İçki, müstehcenlik, sarhoş seks, kalp kırıklığı ve kötü son.
~
Akutagawa'nın hıçkırığı yüzünden gözünden bir gözyaşı aktı ve onun elini daha da sıkı tuttu. Akutagawa bırakmak istemedi. Boşa giden bir zihniyete sahip olmasına rağmen, bu elin bir daha kendisini tutamayacağı korkusuyla hâlâ bırakmayı reddetti. Korku içinde bu gece her şeyini kaybetti çünkü kalbi kendisi için ayağa kalkmaya karar verdi. Ayağa kalktı ve onu zayıflatan duyguları, sahip olmaktan nefret ettiği ama kurtulamadığı duyguları, Dazai'ye karşı bu duyguları ifade etti.
"Sanırım yeterince içtin Akutagawa , hadi seni eve bırakalım"
Küçük olan gözlerini genişletiyor.
"Dazai lütfen cevap ver. Cevap almadan eve gidemem"
"Akutagawa sen sarhoşsun, bir şey söylesem bile hatırlamayacaksın"
"Umurumda değil sadece lütfen duymaya ihtiyacım var"
Dazai içini çekti. Yüzünde ciddi bir ifade vardı. Tamamen açık sözlü olmak istemiyordu, özellikle de genç olanın hatırlamadığı bir dönemde ama aynı zamanda Akutagawa'nın gerçeği bilmesi gerektiğini de biliyordu.
"Ayık olduğunda bilmek istediğin her şeyi sana söyleyebilirim"
"A-ama ayık halim bir daha sana bu şekilde yaklaşmama izin vermiyor. Bu fırsattan yararlanmak istiyorum"
Dazai haklı olduğunu biliyordu.
"Tamam gel buraya"
Akutagawa canlandı, genç olan ayağa kalktı ve dazai'nin kucağına oturdu.Büyük olan gözlerini genişletti ama birşey yapmadı
Akutagawa kollarını Dazai'nin boynuna doladı ve kucağına oturdu. Alnını diğerlerinin üzerine koydu ve sarhoş bir şekilde gülümsedi. Dazai içini çekti. Düşmemesi için Akutagawa'yı belinden tuttu.
"Söyleyeceklerime hazır olduğundan emin misin?"
Genç olan başını salladı.
Dazai duygusuz yüzünü tekrar takındı ve ciddi bir ses tonuyla konuştu.
"Ben başkasına aşığım"
Akutagawa dondu. Şu anda hareket etmek, nefes almak, hatta yaşamak bile istemiyordu. Dazai'nin duygularının gerçekliğini kabul etmek istemiyordu.
"Neden?"Dazai kıkırdadı.
"Çünkü o bir erkekte istediğim her şeye sahip. Baş belası olabilir ama yine de bana bir şans verirse onu alt etmekten çekinmeyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑠 //𝐵𝑠𝑑 𝑠ℎ𝑖𝑝𝑠//𝑜𝑛𝑒-𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠
Historia Corta+18❗ Gemiler şunları içerir: Ana gemiler ~Soukoku (Dazai x Chuuya) ~ Shin Soukoku (Atsushi x Akutagawa) ~ Ranpoe (Poe x Ranpo) ~ Fyolai (Nikolai x Fyodor) ~Suegiku (Tecchou x Jouno) Yan gemi ~ Dazai x Akutagawa Nadir gemiler ~ Atsushi x Lucy ~ Lucy...