3~ 𝐷𝑜𝑘𝑢𝑛𝑚𝑎𝑊𝑎 𝑑𝑜𝑘𝑢𝑛𝑢ş 𝑘𝑎𝑡𝑎𝑛 𝑊𝑒𝑛𝑖 𝑊𝑜𝑙𝑙𝑎𝑟

307 8 0
                                    

~Dokunmaya dokunuş katan yeni yollar~

🎭Gemi-Ranpo

🎐Özet: Seks hayatına renk katmak isteyen Ranpo, Poe'nun gerçekte neyle ilgilendiğini görmek için onun tuhaflıklarını keşfetmeye karar verir ve Poe için karşı cinsin kıyafetlerini giyer

🌉İçerik; Müstehcenlik, çapraz giyinme ve isim tuhaflığı.

~

Poe kaşları çatılmıştı. Büyük olan iş nedeniyle yarım haftadır evden uzaktaydı ve sevimli erkek arkadaşını görüp uyumaya  hazırdı.

Poe dairesine girdikten sonra gerinip ceketini giydi.

"Karl evdeyiz, git biraz dinlen oğlum"

Karl esnedi. Sahibinin omzundan atlayıp yatağına doğru ilerledi.

"Sevgilim ben evdeyim!"

Poe bir cevap bekledi ve cevap alamayınca kaşlarını daha da çattı.

"Ranpo canım?"

Hala cevap yok.

"Neredeyse gece yarısı oldu, uyuyor olabilir"

Sevgilisinin uykuda olduğu düşüncesiyle Poe, ilhamı hâlâ zihninde tazeyken kitabının son bölümünü bitirmesi gerektiğine karar verdi. Biraz sonra yatacaktı.

Şimdi tüm dikkatini kitabında yoğunlaştırdı önündeki yarım yazılı sayfada. Parmakları kelimeleri bulundukları sıraya koyarken zarif bir şekilde hareket ediyordu
hikayesine devam etti.

~

Ranpo için saatin gece yarısını geçmiş olması umurunda değildi. Hâlâ planına uymaya ve bu gecenin son olmasını umut etmeye kararlıydı.

Koyu saçlı adam aynada kendine baktı ve gülümsedi.

'Bu onun dikkatini çekmeli!'

Ranpo'nun üzerinde ona neredeyse mükemmel bir şekilde oturan kahverengi spagetti askılı bir üst vardı ve arkası o kadar keyifliydi ki üst kısmı bir arada tutan sadece bir ip vardı. Daha sonra kendisine ait olan siyah diz boyu çoraplarla uyumlu kahverengi kısa bir etek giydi. Daha sonra eve giderken aldığı bazı iç çamaşırlarını ortaya çıkarmak için eteğini kaldırdı. İp gibi açık siyah bir bel kemeriyle gelen sade siyah ipek bir külottu. Aynı zamanda uyumlu bir sütyenle birlikte gelmesi gerekiyordu ama Ranpo sutyeni gerçekten giyecek kadar rahat hissetmiyordu.

Genel olarak Ranpo hem sevimli hem de seksi görünüyordu.

'Bunu anladım!'

Ranpo banyonun ışıklarını kapattı ve Poe'nun ofisine doğru ilerledi.

Kapıyı çaldı ve bir cevap duymadı. Büyük olasılıkla Poe, başka herhangi bir şeye, hatta sevgilisine bile odaklanmak için zaten işine odaklanmıştı.

Ranpo kaşlarını çattı.

Poe'nun ofisine girdi. Poe'nun arkasından ilerledi ve Poe'yu geçtikten sonra bile başını kaldırmadı. Ranpo daha sonra kollarını Poe'nun boynuna doladı ve ensesini öptü.

Artık Poe'nun dikkatini çekmişti.

"Sevgilim uyanıksın"

𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑠 //𝐵𝑠𝑑 𝑠ℎ𝑖𝑝𝑠//𝑜𝑛𝑒-𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin