Először is leszögezném,hogy mindegyik munka nagyon szép lett!
Nem volt könnyű rangsorolni őket,de íme itt az eredmény.
(sajnos a jelentkezők közül @szello22 nem adott le munkát,így ő végül nem vesz részt a versenyen.)4. Helyezett @AlwaysReadGirl
Csodaszép! Két dolg miatt került hátra. Az egyik a felirat,szerintem felül jobban festene,mivel így először észre sem vettem a farönköt,amin a lány áll. A másik pedig,hogy szerintem ez a nő nem igazán illik ide,inkább egy menyasszonynak tűnik,mint egy lánynak aki évek óta a dzsungelben lakik. A borító egyébként nagyon jól megadja a hangulatot,egyfajta sejtelmesség sugárzik belőle.
3. Helyezett @EmesAth811
Elképesztő! Az egyetlen amivel bajom van az a cím,ha egy kicsit dolgozol még a feliraton simán első,de minimum második helyre került volna a borítód. A levelek gyönyörűek. Ha te szerkesztetted oda őket le a kalappal! A lány tökéletes.
2. Helyezett @Lady-Windsor
Káprázatos! Talán egyedül a lány bikinije nem illik a képbe,de ez belefér. A cím gyönyörű,látszik,hogy dolgoztál vele,és a dzsungel témát is nagyon jól sikerült megragadnod. A vízesés a sok fával nagyon vadregényes!
1. Helyezett @EmesAth811
TÖ-KÉ-LE-TES! Ha írnék egy könyvet aminek ez a címe biztos hogy ezt raknám be alá. A lány ahogy feldobja a haját,a növények mögötte....Fantasztikus! A cím ugyan lehetett volna kidolgozottabb,de ettől most eltekintek. Ez úgy jó ahogy van!
Nyeremények:
4. Helyezett: 1 vote egy általad választott könyvre.3. Helyezett:Két vote egy általad választott könyvre
2. Helyezett:két-két vote két általad választott könyvre és kérhetsz egy borítót is tőlem. (utóbbit csak saját felelősségre,mivel nem vagyok valami jó borítókészítő)
1. Helyezet:három-három vote két általad választott könyvre illetve egy könyvajánlót is kérhetsz az egyik írásodra és borítót is.
GRATULÁLOK AZ ÖSSZES VERSENYZŐNEK,ÉS KÖSZÖNÖM A RÉSZVÉTELT!