Prensesin kalbi o kadar çok acıyodu ki konuşamıyorsu bile. Suçlu nun sevgilisine yaptığı editi görmüştü "Kime güvenip böyle davranıyosun" diye sorduklarında "sevgilime" diyodu. Ama hayır.. Suçlu ağlarken prenses vardı, suçluya özenti dediklerinde onu prenses korumuştu, bir kavgada suçluyu prenses savunmuştu, suçluya laf edenleri insan yerine koymayıp "yaratık"olarak adlandıran prenses di, onunla lunaparka gidip ilk eğlenen prenses di, o hasta olduğında ona bakan, suçlu üzgün olduğunda onunla İngilizce konuşan, Sırf suçluyla daha iyi İngilizce konuşabilmem için seviyesini C1 den C2 ye yükselten, suçlunun morali bozukken onu eğlendirmek çalışsan, derdine derman arayan, suçlu kızınca onu sakinleştiren, üzgünken onunla vakit geçiren, kendine bişey yapıcak diye korkudan yerinde duramayan, geceleri onu düşünüp ağlayan, o mesaj yazınca sevinçten zıplayan, suçlu prensese edit yapınca mutluluktan ağlayan, suçlu üzgünken gitmek zorunda olunca eli titreyen, Suçlu biriyle kavga ederken suçluya yardım eden, suçluya her zaman destek çıkan, suçlu üzgünken üzgün mutluyken mutlu olan, Suçluya biri laf atınca sinirinden çıldıran,suçluyu düşünüp mutlu olan aynı zamanda suçluyy düşünüp saatlerce ağlayan prensesti. O kız değildi, prensesti. Ama suçlu onu daha çok sevmişti, ona ediyor yapmıştı ve hatta yakında ona karım diyecekti. Prensesin ne halde olduğunu kimse görmüyorum, ne kadar acı çektiğini. Prenses anlamıylrdu neden bu kadar acıyodu? Neden suçlu dan kopamıyodu? Neden suçluyu bu kadar kıskanıyodu? Neden ya neden. Neden geçmiyodu bu sevgi , bu acı. İstemiyordu belliki suçlu onu, suçlu prensesi değil o kızı seviyodu o kızı istiyodu. Prenses ne yapabilirdi?. Neden bu kadar acıyodu prensesin kalbi..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses ve Suçlu
RandomPrenses ve Suçlu birbirlerine aşık olabilir mi? peki bu aşk mutlu sonla bitebilir mi? Sonuç belirsiz, yaşayıp görücez..