Prenses gruptan gittiğinden beri günler geçiyordu. Her gece rüyasında suçluyu ve diğer arkadaşlarını görüyordu. İstisnasız her gece ağlaya ağlaya uyuyordu. Herkes için azap gibi geçen bir sürenin ardından prenses geri dönmüştür. Geri dönmüştür dönmesine de ondan sonra çok şey değişmişti
Bir çok değişiklik vardı tabi ama prensesi en çok etkileyen ve üzen suçlununkiydi.
Suçlu bir sevgili yapmıştı..
Ne olucak ki herkesin sevgilisi olabilir prensesin üzülmesinin sebebi suçlu nun yeni sevgilisi değildi. Sevgilisi çok nazik, tatlı, kafa dengi ve en önemlisi prensesden çok daha güzel ve naifti. Yani tamda suçluya göreydi..
Asıl prensesi üzen suçluyla prenses gitmeden önce çok yakın olup sevgilisi gelice o kadar da yakın olamamalarıydı. Suçlu eskiden prensesle yaptıklarını sevgilisi ile yapıyor, prensese yaptığı editleri sevgilisine yapması, eskiden prensese daha çok önem verirken artık ön plana sevgilisini almasıydı.
Prenses geldiği gibi afallamıştı çünkü o çok sevdiği suçlu için artık ikinci plandaydı. Adlında prenses ikinci plana atılmaya alışıktı ama bu sefer farklıydı işte. Prenses başkalarını ve kendini savunma konusunda usta olsada suçluya bi zafı vardı yapamıyordu işte..
O kadar korkmuştu ki yeni kız onun yerini alıcak diye , artık suçlunun en değerlisi o olucak diye. O kadar ağlamıştı ki 2 gün boyunca gözleri şiş dolaşmıştı. Hiç bu kadar ağladığını, üzüldüğünü, kırıldığını hatırlamıyordu. Normalde asla kıskanç biri olmayan prenses için konu suçlu ise tam anlamıylı kıskanç bi canavara dönüşüyodu ve kendi kıskançlığı yüzünden suçluya zarar veriyodu. Bu yüzden de kendinden daha çok nefret etmeye başlamıştı. Aklında tek bir düşünce vardı ;Acaba geri gelmese miydim..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses ve Suçlu
AléatoirePrenses ve Suçlu birbirlerine aşık olabilir mi? peki bu aşk mutlu sonla bitebilir mi? Sonuç belirsiz, yaşayıp görücez..