"Bişi olmadı.. Sadece o güzel yüzünü yakından incelemek istedim.."
"S-Sahi güzel miyim?"
" Evet güzelsin ama.. Utanınca da ayrı bir güzel oluyorsun sen.."
" Lix.."
Gözlerimi kaçırdım çünkü gerçekten çok yakınımdaydı.. Aramıza bir parmak dahi sığmaz..
"Hmh.."
Yüzüne biraz daha yaklaştım ve gözlerinin içine baktım.. Neredeyse dudaklarım onunkilere değecekti.. Düğmesini ister miydi?
"Çok yaklaşıyorsun.. Ve bu kalbim için hiç iyi değil.."
"Ahaha"
Kafasını geriye atarak kahkaha attı ve tekrar eski pozisyonunu geri aldı.. Ve bu sefer dayanamayıp dudaklarıma minik bir baskı uyguladı sonra da yemek hazırlamak için buzdolabına yöneldi..
"Sen az önce naptın?"
"Seni öptüm.. Gerçi buna öpmek denmez ama olsun.. Hem ne yiyelim?"
"Ah şey.. Dolapta yeşil soğan vardı onları çıkar ben doğrarım.. Sende ramenleri suya koy.."
"Tamam hallediyorum hemen.."
Suyu Isıtıcıya koydu ve Isınınca tencereye boşaltıp ramenleri içine attı..
"Ben hallettim burayı.."
"Soğanlar da bitti.. Pişince üstüne koyarız.."
"Evet.."
"Ama.."
"Ama?"
"Sanki bizim yarım kalan bir İşimiz vardı.."
Mutfakta ramenleri kontrol etti ve aynı zamanda beni bianda kolumdan tutup ve kucağına alıp tezgah oturtu...nolduğunu şaşırdım ve utandım..
"O-Oh.. Lix.. N-Napıyosun?"
"Yarım kalan işi tamamlayalım diyorum.."
"Ne olmuştu ki?.."
Bilmemezlikten geliyordum çünkü utanıyordum.. Gözlerimi kaçırdım..konuşmaya bile utanıyordum..
Boynundan tuttu ve ona bakmamı sağladı yutkundum...
"Baksana bana.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterflies...
Fanfictionresim çizmeyi seven hyunjinin resmindeki kelebeğin aynısını dışarıda görünce yakalayıp daha yakından bakmak ister ama yakaladığında o kelebeğin bir periye dönüşeceğinden habersizdir..