Hemen sabah-) Yazar'dan: Hyunjin felix'in bacağında uyuyakalınca hele kisti onu uyandırmamak için oturur pozisyonda olduğu yerde uyumak zorunda kalmıştı.. İlk Hyunjin uyanmış ve kafasını Felix'in bacağından kaldırıp Felix'e dönmüştü.. Uyanıkken de çok güzeldi ama uyurken ayrı bir güzel görünüyordu gözüne.. Hyunjin Felix'i uyandırmak istemedi ve önce lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı sonra da saçlarını düzeltip makyaj yaptı.. Nedensizce Felix'e karşı güzel görünmek istiyordu.. Lavabodan çıkarken Felix ile burun buruna gelmeyi beklemiyordu..
Hyunjin:
F-Felix..
G-Günaydın..
Felix:
Günaydın utangaç şapşal..(Hyunjin yüzünün kızardığını anladığı için kafasını Felix'in göğsüne gömer ve kollarını da beline dolar..)
Felix: Utanma bebeğim..
(Saçlarını karıştırır sonra da hafif çekiştirip kafasını göğsünden çeker.. Yüzünü inceler ve..)
Felix:
Sen makyaj mi yaptın?
Hyunjin: Hmhm (Kafasını olumlu anlamda sallar..)Felix: Makyajsız daha güzelsin.. Ama böyle de çok güzel.. Dudakların.. Hyunjin.. Nasıl bu kadar dolgunlar? Doğruyu söyle dolgu falan mı yaptırdın?
Hyunjin: (Omzuna hafiften vurur)
Ne diyosun ya? Yaptırmadım.. Doğal dudaklarım..
(Parmağıyla dudaklarına bastırır..)
Felix: Y-Yapma..
(Gözlerini kaçırır çünkü etkilenmiştir..)
(Sakin ol Kız-sen Felix Ziyagilsin- cndnsnsn)
(Hyunjin Ziyagil geldi aklima-)Hyunjin:
Utanma sırası sende mi?
(T-shirtünün açık olan yakasını biraz daha açar ve göğsüne yakın bir yere öpücük bırakır..)
Felix:
Kahvaltı h-hazırlayalım.. Açım ben..
Hyunjin:
Jsjsjsja nasılda kaçıyorsun ama(Karnı guruldudadı elimi karnıma getirdim)
Felix:
Acıkmışsın işteHyunjin:
İyi be hadi ha-Felix:
Dışarda edelim kahvaltıyıHyunjin:
İyi hazırlanıp gelelim~Felix:
TamamHyunjin kombin~
Felix kombin~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterflies...
Fanfictionresim çizmeyi seven hyunjinin resmindeki kelebeğin aynısını dışarıda görünce yakalayıp daha yakından bakmak ister ama yakaladığında o kelebeğin bir periye dönüşeceğinden habersizdir..