GİRİŞ

27 3 0
                                    

Evet. Şimdi bu aslında benim yaşadığım hayattan alınan kısa yerler. Karakterler tamamen gerçek olsa da arada gerçek hayattan olmayan şeylerde olacaktır. İsimler aslında gerçek hayattaki arkadaşlarımın isimleri olmayacaktır.

Serter. Aslında seninle ilgili bir şey yazmak tamamen aklımda yoktu. Daha doğrusu vardı ama şimdi sen başka şehirde iken yazmak daha kolay bana göre.

Neyse böyle konuşmaları sevmiyorum ve kısası hikaye kendi hayatım.

Başladığınız tarihi ve saati alabilir miyim?

Şimdi hikayeye geçebiliriz.

*****

anonim_asik001: Şimdi nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama kitaplardaki karakterler nasılsa bende aynısını yapabilirim. En azından öyle düşünüyorum.

anonim_asik001 : Sen içinden kesin diyorsundur bu kim diye. Daha doğrusu daha beterini ama en uygun olanı buydu.

anonim_asik001: Evet şimdi gelelim fasulyenin faydalarına. Alakasız olacak ama ben daha fazla dayanamıyorum.

anonim_asik001: Neden çıktın ki karşıma? Hayır yani seni orada görmeseydim benim için daha iyiydi.

anonim_asik001: Her zaman yaptığım şeyi yapmaya gidiyordum. Ama olmadı. Sen çıktın karşıma.

anonim_asik001: İlk dedim tamam ben buna aşık oldum. Dedim iyi huylu dur. Ama yok. Hata bende zaten. Ne diye gidip en şerefsizine aşık oluyorsam.

anonim_asik001: Ama yok! Asıl hata sende! Neden ya neden?!

serter20_kaya77: Sen kimsin aq

anonim_asik001: Lan sen bana yazdın mı? Ayyyyyyy 🥳

serter20_kaya77: Ne yaptığını sorabilir miyim?

***

Tamam bu kadar yeterli girişi.

Bir Kimya Meselesi/ YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin