5. BÖLÜM: İLK YÜZLEŞME

72 15 84
                                    

Selamm. Nasılsınız? Soracak olursanız ben iyi gibiyim. Siz de iyi olun. Neyse uzatmadan bölüme geçelim.

Kendinize iyi bakın notalarım.

(Ezgi'den devam)

Kapı açılmış ve bir anda 4 kişi içeri bomba gibi düşmüşlerdi. 2 kız 2 erkek vardı. 1 kız 1 erkek şeklinde üst üste düşmüşlerdi. Eren ve babam hariç hepimiz şok olmuştuk. Ege ve Gökhan bir bana bir yere düşenlere bakıyorlardı. Benim de gözüm herkesin üstünde tek tek dolaşıyordu. Yerdekilerde bir bize bir de babamlara bakıyorlardı.

Eren ayaklanıp onların yanına gitti. Ve yerdekilerin en üstte olanına elini uzatıp tek tek yerden kaldırmaya başladı. Hepsi ayağa kalktığında yan yana dizildiler. Bize değil yere bakıyorlardı.

Eren onlara bakıp;

"Evet, sizi dinliyorum." Dedi. Tanıyor muydu onları. Belki de arkadaşlarıdır. En başta olan dalgalı kumral saçlı kız kafasını kaldırıp Erene baktı.

"Ben senin için değil kayınpederim ve görümcem için geldim. Çekil." Dedi ve Ereni itip babama doğru ilerledi. Babama sarılıp yanına oturdu ve elini tuttu.

"Özgür amcam iyi misin? Çok merak ettik seni. Eren ne yaptı da hastanelik etti seni?" Ege Gökhan ve ben ağzımız hafif bir şekilde açık onları izliyorduk. Bu kız heralde Eren'in sevgilisiydi. Ben de bu durum da görümce mi oluyordum. Peki Ege ve Gökhanın neyi oluyordu? Ezgi zaten kız dedi ya görümcem diye.

Neyse konu dağıldı. Babam da kıza bakıp tebessüm etti hafifçe;

"Ben iyiyim güzel gelinim. Siz nerden haber aldınız?"

"Ereni aradık merak ettiğimiz için, ordan haberimiz oldu. Ee ne dedi doktor, neyin varmış?"

"Merak etme önemli birşey değilmiş. Hem sizi gördüm daha iyi oldum."

"Çok sevindim. Ay durun görümcemi unuttum." Kız bir anda bana döndü.

"Merhaba, ben Sayra, sende Ezgi olmalısın. Seni çok merak ettik. İyi misin şimdi? Bu arada başın sağ olsun."

Kıza baktım. Çok güzel bir kızdı. Kumral dalgalı saçları ve sarıya kaçan bal rengi gözleri vardı. İlk defa bu kadar güzel göz rengi görmüştüm. Gözleri birazda büyüktü ve bu rengini daha güzel gösteriyordu. Dışı güzel ve şu an ki davranışlarına bakılırsa içi de güzeldi.

Kafamı sallayıp düşüncelerimden sıyrıldım. Kız hala bana bakıp cevap vermemi bekliyordu.

" Fiziksel olarak iyi gibiyim. Teşekkür ederim sorduğun için."

"Rica ederim. Ya biraz garip olacak ama sana sarılabilir miyim?" Kız çok tatlıydı. Sanırım şimdiden sevmiştim onu.

"Yani neden olmasın. İstiyors-" Ben cümlemi bitiremeden boynuma atladı.

"Seni o kadar uzun zaman aradık ki, hep bu anın hayalini kurmuştuk. Gerçi hayalimizde hastanede değildik ama bulduk ya gerisi önemli değil."

Bende kollarımı hafiften ona sardım. O ayrıldığında diğer kız gelip sarıldı. Ona da aynı şekilde karşılık verdim. Bu kız da uzun bakır rengi saçlara ve laciverte yakın bir mavisi olan gözlere sahipti. çok güzeldi. Kız ayrıldığında diğer iki çocukta yanımıza yaklaştı. Biri elini uzattı. Sanırım çekinecegimi düşünmüşlerdi. Hafif bir tebessüm ile elini sıktım. Bu çocukta bakır rengi saçlara sahipti ama rengi diğer kız kadar canlı bir renge sahip değildi. Gözleri ise yemyeşildi, ilk defa bu kadar güzel yeşil gözler görmüştüm. Onun elini bıraktığımda diğer çocuk elini uzattı. Simsiyah renkte saçları ve saçlarının renginde gözleri vardı. Elini sıktığımda konuşmaya başladı;

İLK NOTAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin