Medya: Uzaktan Eğitim playlistinden bir şarkı.
Spotify hesabıma Uzaktan Eğitim kitabı için de bir playlist ekledim, göz atmak isterseniz profilimdeki linkten Uzaktan Eğitim playlistine ve diğer kitaplarimin playlistlerine de ulaşabilirsiniz
İyi okumalar dilerim ❤️
Felix yorgunlukla gözlerini açarken, etrafına bakındığı sırada omzundaki ağırlık ile kaşlarını çattı. En son Mia'nın evindeydi ve film izliyorlardı. Muhtemelen uyuyakalmış olmalıydı.
Düşünceleri arasında, kafasını eğip omzunda uyuyakalmış kişiye bakarken, kalbinin hızla çarptığını hissetti. Bir miyavlama sesi duymasıyla kucağında yatan Hiroshi'ye gülümsedi ve kucağında yatan kediyi sevmeye başladı. Bu an Felix'e mutlu bir aileyi anımsatıyordu. Omzunda uyuyan Mia ve kucağında yatan Hiroshi varken, dünyanın en huzurlu insanı gibiydi.
Mia yavaşça hareket ederek gözlerini açtığında, uyku sersemliği ile konuştu.
Mia: Film bitmiş mi ya?
Felix: Biteli çok olmuş... İkimiz de uyuyakalmışız
Mia gözlerini birkaç kez kırpıştırırken, saçlarını düzelttiği sırada, Felix ise sessizce onu izliyordu. Mia eline telefonunu alırken, konuştu.
Mia: Eyvah... Kızlar aramış
Felix eline telefonunu alırken, saate bakarak ayağa kalktı.
Felix: Neredeyse akşam olacak... Ben de artık gitsem iyi olur. Bugün çok güzeldi Mia, yani Hiroshi çok güzeldi, sen de güzelsin ama Hiroshi için geldim yani yanlış anlaşılma olmasın...
Mia Felix'in söylediklerine gülerken, Felix utançla iç çekti.
Felix: Yaptığın tüm hazırlıklar için de teşekkür ederim ayrıca, kurabiyeler cidden muhteşemdi
Mia: Kurabiyeler... Az kalsın unutuyordum, kurabiyeleri diğer üyelere de götürebilmen için ayırmıştım. Hemen getireyim onları da
Mia hızlıca mutfağa gidip elindeki bir tabakla geri geldiğinde, Felix Mia'nın düşünceli tavrı karşısında gülümsedi. Onun bu halleri kalbini eritiyordu.
Felix: Tekrardan sağ ol
Mia: Bugün gerçekten güzel bir gündü. Ayrıca Hiroshi de sana bayıldı
Felix: Yani bu aramızdaki buzları erittiğimiz anlamına geliyor değil mi?
Mia hafifçe gülümserken, konuştu.
Mia: Evet... O gün sana fazla çıkışmış olabilirim gerçekten kusura bakma
Felix: Asıl sen kusura bakma. Hatalı olan bendim. Seonghwa'ya kendisini suçlu hissettirecek şeyler söylememeliydim
Mia: Felix, biz bu konu hakkında hiç ciddi bir şekilde konuşmadık biliyorum. Yani evet geçmişte aslında net bir cevap vermiştim ama, sonraki durumlar hakkında ciddi şekilde bir şeyler söyleme fırsatım olmadı. Bu konu hakkında suçlu hissetmekten kendimi alıkoyamıyorum.
Mia konuşacağı sırada, Felix onu konuşmasına izin vermeden hızlıca lafa atladı.
Felix: Bunları duymak istemediğimi söylesem saygı duyar mısın? Benden... Benden hoşlanmadığını biliyorum, cevapların her zaman oldukça netti, her şeyin farkındayım. Yani bunun hakkında bir konuşmaya gerek olduğunu sanmıyorum... İyi akşamlar Mia, bugün güzel bir gündü, tekrardan her şey için teşekkür ederim, iyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaktan Eğitim 《 Kpop Texting 》
FanficNamjoon "Uzaktan Eğitim" adlı grubu kurdu. Yarı Texting / Düz yazı Birbiri ile alakalı, alakasız gruplar bulundurur. Grup içi ship bulunmamaktadır.