--
Bugünde bitti sonunda. Yarın cumartesi çok şükür amin. Yarın cumartesi ve bizim Baharla planlarımız var. Duygu da gelecekti fakat sevgilisine söz vermiş. Bizde Baharcımla canımla gezeriz hıh. Yarın yapacaklarımız sırasıyla listelendi
--Kalkıcaz
--Kahvaltı edicez
-- ÇOK ŞEKİL KIYAFETLER GİYİCEZ
--AVM ye gidicez
--Yeni moda kıyafetler alıcaz
--Arakkabılar alıcaz
--Yemek yicez
--Sinemaya gidicez
--Atlantise gidip bir şeylere binicezYarın çok eğlenicez bi sürü şey yapıcaz. "Yine ne düşünüyorsun eşşek. Nereye daldın" dedi birden Bahar." He yok yarını düşünüyordum çok mütüş olucak" dedim." Evet ya yarın gerçekten güzel olucak herhalde.
"Neyse ya ben çok acıktım pizza mı söylesek" dedim."Gerek yok dolapta var iki tane onları yeriz" dedi. Yemeğimizi yemiştik ve odaya gidip o kocaman gardolabı açıp ne giyeceğimizi seçmeye çalışıyorduk. Gardolap gerçekten kocamandı. insan koybolurdu o dolabın içinde kıyafet seçmeye çalışırken şarkı açtık. Nakaratına kadar soyluyoduk ve nakaratında kopmaya başladık hem kıyafet deneyip birbirimize defile yapıyor eğleniyoduk hemde değişik kombinler keşfediyorduk. Gerçekten mutluyduk.Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana ben
Öptürcem bu evin yollarınıYavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı
Bunlar iyi günler sana ben
Göstercem kıvrak oyuncularımıHem gülüyor hem de coşuyorduk. Kıyafetler deneyip fotoğraf çekiyorduk sonunda bişiler bulup kararlaştırmıştık. Fakat oda çok dağılmıştı birden yataga düşüp gülmeye başladık. Bahar'a " Buraları toplamamız gerek çok dağıttık" dedim. "Tamam hadi kalk pijamalarımızı giyip toplayalım" dedi. Pjamalarımızı giydik yarın giyeceklerimizi askıya astık sonra odayı toplamaya başladık. Birden hadisenin şarkısı çalmaya başladı daha eğlenerek topladık.
Yaz günü yakar bu güneş kavurur ya
Kalbimi çalar bu deniz tadı aşk ya
Geceye düşer yakamoz ışığında
Beni al kollarını sar bırakmamaya.(yazarken bu şarkıyı dinliyordum)Ve odayı artık tamamen toplayıp temizledik. Aşagı indik koltuğa attım kendimi. Bahar oturmadan "Ben çok susadım. Ve terledim havluyla su ister misin?" Dedi."Evet çok süper olur canısı öpüldün" dedim. Güldü. Bende saçımı dağınık bir topuz yaptım. Televizyonu açtım. İzlenecek bişi yoktu tab2 şarkı açtım ve klip izliyordum çok eğlenceli oluyordu karşıma Ece seçkin - aman aman çıktı. Klibi gerçekten eğlenceliydi. Sözleri de çok hoşuma gidiyordu. Bahar geldi. Suyumu içtim ve havluyu alıp omuzuma attım. Bahar'a"Teşekkür ederim askım. İzlenecek bişi yok. Sıradaki sana gelsin oynayalım bari olur mu?" Dedim. Başını sallayarak olur demek istedi bu sarkı bana gelmişti. Yeni şarkı başladı ve ona gelen şarkı Oğuzhan koç - yüzük oldu dinliyip eşlik ediyorduk. Çok eğlenceliydi. Kafamız boştu. Tek düşüncemiz şarkıydı. Dertlerimiz yoktu. Ara da birbirimize " Bazen diyorum ki bırak herşeyi git flash tv de halay başı ol. Kafa pırıl pırıl." Gerçekten çok iyi olurdu.....
Saat çok geç olmuştu artık Bahar "Benim acayip uykum geldi. Yarın çok yorulucaz zaten ben yatıyorum sende yat. Sabah iki saat kalkmıyosun sonra" dedi. "Evet haklısın. Benimde uykum çok geldi zaten. Hadi öptüm muck mck"
---
Sabah olmuştu. Nasıl oldu bilmiyorum ama erken kalkıp kahvaltı hazırladım. Sonra Bahar 'ı kaldırdım. "Tövbe bismillah rüyada mıyım neyim acaba. Sen benden önce kalkmış olamazsın üstüne bide kahvaltı hazırlamışsın kokular geliyor. " dedi çok abartılıcak ne vardı bunda yani hayatımda sadece birkere bahardan önce kalkmıstım çok şaşırılacak bişi değil yani. "Of bahar kalk şaka falan değil abartma bu kadar kalk bak geç kalıcaz yoksa hadi bak kaaaaaalllllllllllkkkkkkkkk" dedim. Bahar fırladı yüzünü yıkayıp kahvaltıya indi. Kahvaltı yaptık. O giyinmişti. Toplamaya kalktım ki " Ben toplarım bırak sen git üstünü giy" dedi. Gidip giyindim üzerimde püsküllü göbeği açık mavi renk bir tişört altına dar paça yırtık beyaz pantolon saçlarım düzleştirmiştim. genelliklede düz olurdu zaten. Rahat olmak için beyaz konverslermi giymiştim sırtıma da yaz için almış olduğum günlük rahat taşınbilen her yere götürülebilir ( resmen reklamını yaptım çantanın töbest sjsj) sırt çantasını aldım. Telefonumu cebime attıktan sonra çok şekil olmustum harbiden. boy aynasından fotoğraf çekip instagrama fotoğrafı atıp " biz gezmelere kaçar" yazdım. Sonra çıktık evden. Arabaya yöneldim. Bahar "Selfie yapalım. Face ye atıcam." Dedi. Onu kıramıyordum çekilmiştik ve atıp etiket yapmıştı dakika da bir bildirim geliyordu bende sessizce almıştım. Radyoyu açtım. Murat dalkılıç -- iki yol çalıyordu. Arabayı hızlı sürüyordum camı açmıştık. Saçlarım havalanıyor uçuşuyordu. Geldiğimizde arabayı otoparka park ettim ve yukarı çıktık. İçeri girdiğimizde gezmeye başladık. Bir mağazaya girdik. Reonları geziyorduk. Bi ses bana "size nası yardımcı olabilirim." Dedi. Arkamı döndüğümde karşımda duran personel Doğu'ydu." Doğu!" ağzım açık kaldı. Yıllar sonra onu görmek çok güzeldi. Doğu benim ortaokul arkadaşımdı kardeşimdi çok seviyodum onu. Herşeyi beraber yapardık. Kavga ettikten iki dakika sonra bana " gel buraya hayvan" der sarılırdı. Barısırdık hemen. Bi sürü kişi bize bunlar birbirini seviyor diyordu. Evet seviyodum kardeşimdi çünkü bitaneydi o ama herkez aşk anlamında soylenti yapardı. Soyleyenlerde "kardeşliğimizi kıskanıp laf yapmak yerine dönün bi yanınızdakilere bakın." Derdik. Onlara inat da hep beraber dolaşırdık. Gerçekten çok seviyodum kardeşimi. Bi de Mert vardı. Mert ya can kardeşim. Bitane ya şakacı çocuk onuda çok severim. O ikisi çok ayrıydı benim için. Sonra mecbur ayrıldık sınıflarımız okullarımız değişti bi daha görüşemedik. Şimdi kardeşim karsımda duruyordu. "Güneş kardeşim ya çok özledim seni ya " dedi. "Bende seni çok özledim. Kardeş kokulum canım benim." Dedim. "Bak işte kader birleştirdi yine bizi." Dedi gülerek. "Evet gerçektende hiç değişmemişsin canım ya" dedim. "Ee sen ne yapıyorsun tek mi geldin?" Dedi. "He yok Baharla geldik bugunu de boyle degerlendirelim dedik uzun zamandır gelemiyoruz. İyi ki de gelmişiz. Seni tekrar bulmak çok güzel. Burada mı çalışıyorsun" dedim. "Evet burdayım." Dedi. Bize doğru gelen bahar'a diktim gözlerimi o da Doğu yu birden karşında görünce çok şaşırdı.
Oyle konustuk. Eskileri çok özlemişim be. Bi sürü anımız vardı Doğuyla. onu hep " Patates :)" diye kaydederdim. En sevdiğim anımız bunda saklıydı çünkü. Numarasını aldım. Onu arayacağımı ve tekrar görüşeceğimizi soyledim. "Dönmeden tekrar uğrıyıcam kolay gelsin" dedim ve ona tekrar sarılarak mağazadan çıktım. Bi sürü yer gezmiş ve çok alışveriş yapmıştık. Sinemaya girmiş yemek yemiştik. Eve gitme sırası yaklaşıyordu son bir mağzaya girdik. Kıyafet deniyor seçmeye çalısıyorduk en sonunda karar verip mağzadan çıktık. Gitmeden Doğu'nun yanına bir daha uğraycaktık. Onun çalıştığı mağzaya doğru yöneldik. Tamda Doğu'nun çıkış saatiymiş. Bizi gördü "Bekleyin geliyorum" dedi. Yanımıza geldi. "Benim de işim bitti burada eve geçicem" dedi. Onu bize davet ettim. Çok yorgun olduğunu ama daha sonra olabileceğini soyledi. Bende onu eve bırakmak için ikna ettim. Yolda eskileri konustuk biraz " Mert den haber yok mu görüşmüyor musunuz?" Dedim. "Görüşüyoruz hala beraberiz. Anlatırım seni ona görüşürsünüz" dedi. Ondan mertin numarasını aldım. "Ararım onuda" dedim. Doğunun evine gelmiştik. Onu bırakıp eve doğru yol aldık. Eve geldiğimizde çok yorgundum. Duşa girip hemen yattım. Bahar'a " Sabah bakarız tekrar ben uykuya fly öptüm canısı bb" dedim kapıyı kapattım. Ve hemen yatağa attım kendimi gece suya kalktım. Ve yatamadım. 1 saat kadar oturdum herhalde facede geziyordum. Birden ark isteği geldi. İsteği atan Keremdi. Kabul ettim. Mesaj attı. "Sen hala uyumadın mı? Dedi. Pişt canım nerden geliyo bu samimiyet. Neyse bozmadım. "Nerden biliyorsun uyumadığımı" dedim. Anında cevap zaten. " İsteği anında kabul ettin ve çevrimiçisin." Dedi. Haklıydı. "Yok yatmadım açıkçası şimdi kalktım yatıyordum uykum kaçtı. Sen niye yatmadın?" Dedim. Bananeyse artık bir merakla soruverdim. "Uykum yok." Noktayıda koydu. Tam oldu. Sadist pislik. Kısa cevap yazmıştı bende umursamaz bi şekilde. "İyi." Yazıp noktayı yapıştırdım. Gördü ve yazmıyordu. Neden bilmiyorum sinir oluyordum. Sıkıldım bende fotoğraflarına bakmaya başladım. Beğeniyordum hepsini gülüşü çok güzeldi kabul ediyordum. Bi anda mesaj geldi ondan. "Bi sakin ol lütfen!" yazıyordu. Anlamamıştım. Aslında görüldü yapıp bırakmak istedim ama yapamadım."Anlamadım?." Dedim. "Bi sürü bildirim geliyor. Beğenmen güzel fakat korkutuyorsun o gün ne kadar sinirli olduğunu gördüm." yazdı. Bildirim gittiğini tamamen unutmuştum. Utanmıstımda biraz ama inat değil miydi? Görüldü yapıp bırakmıştım. Nasıl bi duygu bakın bakalım. Bi süre sonra tekrar mesaj geldi. "Görüldü yapıp bırakma sinirlerim bozuluyor" dedi. Bende " Benimde bozuluyor ama sen yaptın bende yapıyorum" dedim. Anında mesaj geldi. "Yapma şunu okulda yakalarım bak" dedi. Pardon canısı hayırdır nedir bu samimiyet neyse bozuntuya vermedim. "Yakalarsın beklerim" dedim. Rahat bi şekilde "Görüşücez" dedi. Görüldü yaptım bıraktım sonra da kapattım. Yatağıma doğru yöneldim. Uykuya devam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GERÇEĞİM
De Todo( MERHABA ARKADAŞLAR. BU BENİM İLK KİTABIM. NASIL OLACAK BİLMİYORUM. AMA HAYAL GÜCÜM GENİŞ OLDUĞU İÇİN GÜZEL YAZACAĞIMDAN EMİNİM. EN AZINDAN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM. İYİ OKUMALAR. ÖPÜLDÜNÜZ)