Tanrılsal bakış
"Hastayımda biraz,ondan taktım size de bulaşmasın diye." Yalan söylemeyi beceremezdi pek.Tabii ki Jimin ona inanmamıştı fakat can sıkmak istemiyordu."Geçmiş olsun Tete.Sen sınavı kaçırdın,bugün tekrar girebilirsin." Taehyung bunu duyduğuna sevinmişti çünkü eğer giremezse sıfır alırdı va babası pek mutlu olmazdı.
Sınavın yapılacağı salonu öğrenir öğrenmez alt kata koştu Taehyung.Çünkü,sınav o ders yapılacaktı ve eğer oyalanırsa geç kalırdı.Salona doğru koşarken gözetmenin içeriye girdiğini gören Taehyung hızlandı.Kapının önüne gelince kapıyı çaldı içeriden ses gelmesini beklemeden kapıyı açtı "Geç kaldığım için özür dilerim efendim.Sınav tarihini yeni öğrendim de,girebilir miyim?" Gözetmen içten gülümsemesiyle konuştu."Tabii ki gel Taehyung,neden maske takıyorsun hasta mısın?" Gözetmenin sorusuyla salonda bulunan herkes Taehyung'a dönmüştü. "Evet efendim.Biraz hastayım,kimseye bulaşmasını istemiyorum."Gözetmen oturması gereken yeri işaret edince Taehyung hızlıca oturdu.Sorulara göz atınca oldukça zor olduklarını fark etti.Sorulara iyice odaklanmışken kapının tıklatılması ile dikkati dağıldı.Sorularla ilgilendiği için kafasını kaldırmadı fakat tanıdık bir ses duyması ile kafasını kaldırması bir oldu. "Geç kaldığım için bu sınava giremeyecek miyim yani?Saçmalık." Jungkook?O sınava girmemiş miydi? "Jeon Jungkook!Eğer böyle konuşmaya devam edersen soluğu müdürün odasında alırsın.Geçerli bir sorunun var mıydı?"
Jungkook sınava giremeyecek miydi?Ama bu önemli bir sınavdı. "Efendim,Jungkook hastaydı.Onu hastaneye girerken gördüm." Anlık bir cesaretle konuşmuştu ve tüm yüzler Taehyung'a dönmüştü.Herkesle beraber Jungkook'da Taehyung'a dönmüştü.Dönmesi ile birlikte yüzünde ki öfke,yerini şaşkınlığa bırakmıştı.Maske,evet onu şaşırtan maskeydi.Taehyung'un hasta olduğunu biliyordu fakat bu maskeye gerek var mıydı?
Gözetmen Taehyung'a inanmıştı çünkü o asla yalan söylemezdi.Jungkook sınav kağıdını alıp sıraya oturmuştu fakat odaklanamıyordu.Taehyung neden maske takıyordu?Tam o anda aklına gelen şey ile bitiş zilinin çalması bir oldu.Jungkook Taehyung'a çirkin olduğunu söylemişti.Jungkook ona çirkin olduğunu söylerse kendine daha iyi bakıp,yüzünde ki izleri geçireceğini düşünmüştü.Bunu beklemiyordu.
Jungkook boş kağıdını masanın üzerine bıraktıktan sonra önden çıkan Taehyung'un yanına gitmek için salondan çıktı.Taehyung hızlı adımlara sınıfa gitmeye çalışıyordu fakat adını duyması ile durdu ve arkasını döndü. "Taehyung!"
Taehyung
Jungkook?Bana neden sesleniyordu şimdi? Herhangi bir cevap vermeden ona bakıyordum.Hızlıca yanıma geldi ve konuşmaya başladı. "Neden yalan söyledin gözetmene?" Bende bir şey sanmıştım,zaten başka ne söyleyecekti ki? "Sınava girmen için." Evet sınava girmesi için yalan söylemiştim,sonuçta bu önemli bir dersin sınavıydı.Jungkook tam ağzını açmıştı ki başka bir erkek bana seslendi,Bogum.
Bogum?Evet o.Fakat o okulunu değiştirmişti,geri mi döndü? "Bogum!" Heyecanla ona doğru koştuğumda Jungkook orada kalmıştı.Hiçbir şey söylemeden yoluna devam etti ve gitti.Umursamadım,Bogum ile konuşmaya başladım.Onunla yıllardır çok yakındık,bu yüzden olmadığı zamanlarda ki her şeyi ona anlatmaya başladım.Bu arada da maskemi çıkarmamı sağlamıştı.Yürürken elini omzuma attığı sırada bir mesaj bildirimi geldi.
*Jungkook kişisinden bir yeni mesaj*
Jungkook
YakınsınızTaehyung
Ne?Jungkook
Yanındakiyle
Baya yakınsınız
Sevgilin falan mıTaehyung
Ne diyosun aq../
Sanane../
Arkadasim?Jungkook
Tamam bananeTaehyung
Jungkook bipolar misin
Sen sordun yaJungkook
Tamam Taehyung siktir git
Görüldü***
Taehyung
Okul sonunda bitmişti.Eve gitmek için yürümeye başladım,zaten çok yakındı.Yürürken yol kenarında gördüğüm bir kediyi sevmek için eğildim fakat kedi çok tatlıydı.Beş-on dakika oturup sevmeye karar verdim.O sırada tanıdık bir ses duydum,Hayoon.Evet onun sesiydi.Sokak arasından geliyordu.Hayoon benim yakın arkadaşlarım arasındaydı.Kucağımda ki kediyi bıraktım ve ona selam vermek için sesin geldiği yöne ilerledim.
Onu korkutmak için sessizce gitmeye karar verdim.Yavaş yavaş ilerlerken onun biri ile konuştuğunu fark ettim.Ne dediğini anlamıyordum ama biri olduğu kesindi.Sokağın yanında ki duvardan kafamı uzattığımda onu herhangi bir arkadaşı ile göreceğimi düşünüyordum.Eski sevgilimle değil.Jungkook oradaydı.Yakın arkadaşımı duvarla arasına almıştı ve bir şey konuşuyorlardı.***
Selaammm
Sonunda sorunu duzeltip bolum attiimm
Hayoon bir idol degil hayali bir karakter
Begendiniz mii
Devamini bende mersk ediyorum🤧
Neyse gorusuruuuzz💗