Yeni bölüm ile karşınızdayım şarkıyı malum sahnede okuyabilir. Neyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar...
Kuroo lar gittikleri zaman saat gece 2 idi. Evet 2'ydi.
Bu saatten sonra da devam etmezdik sanırım. Ben direk odaya geçtim çünkü asla kageyama ile karşılaşmak istemiyodum.
Sadece tişörtümü çıkarıp yatağa geçtim. Bir kaç dakika sonra belimde bir el hissettim. Kageyama da gelmişti. Ve arkadan sarılıyodu. Utandığımın her halinde farkındaydı.
K: utanmana gerek yok güzelim.. Çok normal...
Diyip yanağıma küçük bi buse kondurdu.
Sabah 5
Tekrardan aynı şekilde kageyama üstüme çıkmış öperek uyandırmaya çalışıyordu.
H: günaydin sevgilim
K: daha gün aymadı ama olsun. Benim güneşim doğdu
H: yaaa sapsikkkk
Diyip üstümden hafifçe yatağın üstüne ittim.
Kalkıp tekrardan burda olmasını bozuntuya vermeden çıkarmış olduğum eşofmanı ve tişörtü giydim. Elimi yüzümü yıkayıp odaya döndüğümde kageyama odada değildi. Fırsat bu fırsat diyerek kageyama nın tişörtlerini ve eşofmanını giymiştim kısacası çuval gibi geziyodum. Kendimi mutfağa atmam ile düşmem bir oldu. Paçalarım uzun geldiği için yanlışlıkla basmıştım.
Ayağa kalkıp etrafıma baktım kageyama yine yoktu. Tuvalette olamazdı çünkü ben daha yeni çıkmıştım. Evdeki her yere bakmama rağmen kageyama hala yoktu. En son aradım. Aradım fakat ulaşılmıyodu. Mesaj attım fakat mesajlarda gitmiyorum.
Belki ablasına gitmiştir diye düşünerek miwa yı aramıştım. Fakat onu çağırmadığını söyledi. Telaşlanmaya başlamıştım sabahın 5'inde nereye gitmiş olabilirdi ki? Hemde tatile gideceğimiz gün.
Hemen herkesinde dahil olduğu gruba mesaj attım. Hiçkimse bakmamıştı doğal olarak.
Bi süre sonra telefon çaldı. Kageyama olmasını umarak telefonu açtım. Hayır bu kuroo'ydu.
H: efendim kuroo
K: kazır mısınız? Çıkacak mıyız yola?
H:(olanları anlatır) öyle şu an haber bekliyorum. (Kags. Ölünce Hinata ali cabbar olmaya gidiyo)K: anladım tamam. Görüşürüz
H: görüşürüz.Telefonu kapattıktan 5 dakika sonra tekrar çalmıştı. Bu sefer kageyamaydı, evet oydu!
H: kageyama!? İyi misin
K: iyiyim güzelim. Seni yüzüstü bıraktığım için özür dilerim. Biliyosun işim vardı.
H: önemli değil, sana kızmıyorum bile. Ama acele etsen iyi olur kuroo larda bekliyolar
K: tamam güzelim öptüm
H: bendeYaklaşık 15 dakika sonra gelmişti. Kapıyı çalmasıyla uçarak kapıya gittim. Kapıyı açtım ve hemen kageyamaya sarıldım. Oda bana sarıldı ve alnımı öptü. Karşılık olarak dudağına bi buse kondurdum.geri çekilecekken belimden tuttu ve kendine çekip devam ettirdi. Her güzel şeyin bir sonu vardır diyerek geri çekildim.
H: kageyama çıksak iyi olucak. Herkes bizi bekliyo
K: tamam güzelim sen nasıl istersen.
İçerden valizleri alıp çıktık. Ordanda tanaka ve kurooları alıp yola çıktık. Tabi yol boyu uyudum ama olsun. Vardığımızda direk odalara yerleştik. Odalarımız çok uzak değildi. Kuroo lar karşımızda tanaka da onun yanındaydı. Kıyafetleri ve eşyaları yerleştirdikten sonra kendimi direk yatağa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Endless Love... | Kagehina Fic | Omegaverse|
Short Story" zorla evlendik yine de beni sever misin? " " severim... " |omegaverse| Ship: kagehina