Yeni bölüm geldi. Eğer hikayemi beğendiyseniz yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınn. İyi okumalarr..
H: abi... Sana bişi söylicem
E: söyle abicim
H: abi... 'Kafamı öne eğdim ve devam ettim' ben hamileyim
E: hinata... 'Hafif sınırlı bi ifade ile bana baktı ve devam etti' gerçekten mi? Yani tamam evet büyüdün ve bunlar senin kararın ama gerçekten evlenmeden hamile mi kaldın?
H: abi... ' yaptığım şeyden dolayı utanmıyordum sadece abimin benden nefret etmesini sağladığımı hissediyordum ve bunu abime açıklamaktan utanıyordum'
E: daha fazla konuşmana gerek yok. Ayrıca üzülmene de gerek yok yani gerçekten sevdiğin ve de evleneceğin birisinden hamile kalmak.. Kötü birşey değil utanma ya da pişman olma. Ben şahsen bunu duyduğuma sevindim.
H: abi annemlere söyleyebilir misin. Ben söyleyip kavga çıkartmak istemiyorum. Belki sen söylersen.. Bişi değişmez ama olsun
E: tamam sen dert etme ben hafta sonu düğünden önce söylerim abicim
Tam arkamı dönmüş giderken abim de ayaklandı. Ona bakmak üzere döndüm ve göz göze geldik, gülümsedim teşekkür anlamında. Yaklaştı, sarıldı ve saçımı öptü. Geri çekildi ve gözlerime baktı önüne döndü ve kapıdan dışarı çıktı. Müstakil evde oturduğumuz için pencereden görebiliyodum. Çıktı, bakındı ve sigara yaktı etrafına bakınca benim onu izlediğimi fark etti ve buruk bi gülümseme yerleştirdi dudaklarına (...)
Odama geri geçtiğimde kageyamaya voleybol oynamak için okulun arkasında ki parka gideceğimi isterse onunda gelmesini sağlayan bi mesaj attım ve dışarı çıktım.
( cumartesi düğünden bi gün önce enkai'nin ağzından)
Evde otururken hinatanın durumunu açıklamak için annemlere gitmem gerektiğini Hatırladım. Hazırlandım ve arabamla annemlere doğru gitmeye başladım. Yaklaşık yarım saat varmıştım. Kapıyı tıklattım ve içeri girdim.
E. A: ( enkai annesi) noldu enkai
E: anne baba size bişi açıklamam lazım. Ama kendi adıma değil, hinata adına
E. A: ne açıklayacakmışsın açıkla bakalım
E: anne... Baba... Hinata kageyama'dan hamile
(İkisi birden) : NE! NE DİYOSUN SEN ENKAİ
E: doğru duydunuz. Kendisi açıklayamadı ve benden rica etti.
E. B (enkai babası) : enkai ne zırvaladığını sanıyosun sen! Ne ara oldu bu iş! Daha evlenmeden hem de! Hemen hinatayı buraya çağırıyosun enkai
E: Baba-
E. B: ENKAİ HEMEN DEDİM!
hızla ordan ayrıldım ve hinatanın okuluna doğru sürmeye başladim. Vardığımda hocaya hinata ve kageyamayı almam gerektiğini söyledim. Okuldan çıktıktan sonra tüm olayları anlattım ve eve doğru gittim.
(Hinata dan devam)
Arabadayken olanları anlatmıştı. Gittikçe ortam sessizleşiyordu. Bu sessizliği abim bozdu.
E: geldik inin bakalım
İndik ve kapıya doğru ilerledik. Kapıyı annem açtı ve beni görür görmez tiksindiğini belli eden bi ifade ile bana baktı.
Eb( enkai babası anlarsınız ya) : geç bakalım içeri. Hinata abinin dediği doğru mu? Hamile misin?
H: evet
Sözümü bitirmem ile yüzümün sağa doğru yatması bir olmuştu. Evet ilk değildi ama ilkmiş gibi acıtmıştı. sadece canımı değil.
Eb: SEN TAM Bİ FAHİŞE GİBİSİN HİNATA AİLEMİZİN YÜZ KARASI! OROSPUSUN HİNATA OROSPU! BİZ SENİ ELİN ADAMINDAN HAMİLE KAL DİYE Mİ BÜYÜTTÜK HA!
E: baba geri dönüşü olmayan laflar ediyosun.
Eb: SANA Mİ SORUCAM BE NE DİYİP DEMİYECEĞİMİ!
hala devam ediyordu. Hakaretler, aşşağılamalar ve dahası. En sonda elini kaldırdı ve tam vuracakken bi el onu durdurdu.
Eb: ben şimdi sana gösteririm
(Vurmak için elini kaldırır ve arkadan enkai elini tutar)
E: BABA HİNATANIN KILINA ZARAR GELSİN YEMİN EDERIM HİÇ BİŞEY UMRUMDA OLMAZ! Kİ SONUÇLARINI SEN BENDEN DAHA İYİ BİLİYOSUN! NE YAPTIĞINIZI SANIYOSUNUZ İKİNİZ DE ! BU ÇOCUK KAÇ YAŞINDA HABERİNİZ VAR MI? SİZE SORMAYACAK NE YAPACAĞINI. ZATEN EVLENECEK, BUNUN KÖTÜ BİR YANI YOK SİZİN ZİHNİYETİNİZ KÖTÜ! GERÇEKTEN İNANAMIYORUM SİZE
Eb:EHH YETER BE ÇEKİL SENDE ŞURDAN 'diyip abımı ittirmişti. Ve sonrasında bana dönüp tokat attı. İttirdi ittirdi en sonda yere düşürdü tabi. Yerde tekmelemeye başlayınca kageyama da abim de olaya karıştılar tabi nafile babam hala dövüyodu beni'
E: BABA FAZLA İLERİ GİTTİĞİNİN FARKINDASINDIR UMARIM! GERÇEKTEN SİZE ANNE BABA DEMEYE UTANIYORUM! SİZE NE YA ÇOCUĞUN ÖZEL HAYATINDAN SİZ Mİ KARAR VERİCEKSİNİZ HAMİLE KALIP KALAMAYACAĞINA ZATEN ZORLA EVLENDİRİYOSUNUZ DAHA 18 YAŞINDAYKEN BELKİ HAYALİ VARDI YA DA SEVDİĞİ Bİ ÇOCUK? HİÇ Mİ UMRUNUZDA DEĞİL BUNLAR YA HİÇ Mİ? KENDİMİ GEÇTİM BANA YAŞATTIKLARINIZ YETMEDİ ŞU ÇOCUKTAN NE İSTEDİNİZ YA? BIRAKIN BİRAZ ÖZGÜR YAŞASIN YA! NASI ANNE BABASINIZ SİZ! İğrençsiniz gerçekten iğrençsiniz. Hinata gel gidelim.
Eb: ÖYLE ELİNİ KOLUNU SALLAYA SALLAYA GÖTÜREMEZSİN ORADA DUR BAKALIM.
Abime el kaldırdığı anda elini tuttum ve ters çevirdim
H: BENİ DÖVMENİZE SES ÇIKARTMADIN AMA ABİME YAKLAŞAMAZSIN BİLE BABA!
EB: ULAN SEN NE YAPTIĞINI SANIYOSUN! BİZ SENİN ANNE BABANIZ BÜYÜTTÜK BAKTIK ŞİMDİ BU ABİN DENEN İŞE YARAMAZIMI SAVUNUYOSUN BANA! NANKÖRSÜNÜZ İKİNİZ DE! ÖZELLİKLE SEN HİNATA HİÇ BİŞİ ÖĞRETEMEMİŞİM SANA! OROSPU !
E: baba yeter, Hinata gel sende gidiyoruz
Abimin öyle demesiyle kapıya doğru ilerledim. Arabaya doğru gittik
E: Hinata iyi misin
H: iyiyim dudağım kanıyo biraz
E: kageyama babam adına özür dilerim senden de
K: yok sorun değil
Eve giderken hiç kimseden çıt çıkmıyodu. Üzülüyodum evet ama babamın bana vurmasından değil, o an sadece canımı yakmamıştı umarım ne demek istediğimi anlıyorsunuzdur. Kararlarıma saygı duymaması, kageyamanın da yanımda olmasını umursamayarak bana vurması asıl bu tarz şeyler üzüyordu beni. Eminim ki bundan sonra da rahat bırakmayacaklardı beni. Yaklaşık yarım saat sonra eve varmıştık zaten.
E: sen geç Hinata ben kageyamayı evine bırakıp geliyim.
H: tamam abi
Abimler gittikten sonra uyuyup dinlenmek için yatağıma geçtim. Tabi ne uykı tuttu ne de bişey. Bunun üzerine kalktım ve sahile indim. Ve yolumun üzerinde ki marketten biraz alkol aldım. Kayalıkların orada otururken omzumda bir el hissetmem ile arkama döndüm ve daichiyi gördüm.
H: ah... Selam daichi-kun naber ?
D: iyidir asıl seni sormalı sahilde tek başına ayrıca alkol içiyorsun
H: h-ha hiç öyle canım sıkıldı.
D: canım sıkıldı diye içmezsiniz sen. Ayrıca hamile değil misin sen fazlasıyla sağlıksız. Evet şimdi anlat dinliyorum
H: peki anlatayım (tüm dediklerini vs. Herşeyi anlatır.) böyle işte
D: anladım. Neyse benim gitmem gerek hinata görüşürüz.
H: görüşürüz daichi-kun
Daichi gittikten sonra biraz daha sahilde oyalanıp eve geçtim. Kapıdan içeriye adımımı Atmamla neredeyse çoğu yeri kaplayan bi kan karşıladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Endless Love... | Kagehina Fic | Omegaverse|
Historia Corta" zorla evlendik yine de beni sever misin? " " severim... " |omegaverse| Ship: kagehina