15. bölüm

35 4 5
                                    

Yeni bölüm ile karşınızdayım oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn. İyi okumalarr...

İçeriye adımımı atmamla çoğu yeri kaplamış olan kan beni karşılamıştı. Kafamı kaldırıp etrafa baktığımda abim yerde kanlar için de baygın bi şekilde yatıyodu. Bacağından vurulmuştu ve büyük ihtimalle dökülmüştü ve bünyesi bunu kaldıramayıp bayılmıştı. Hemen  ambulansı aradım. Aynı zamanda da abımı uyandurmaya çalışıyordum ama nafile. Ambulans gelirken hemen kageyamayı arayıp gelmesini söyledim.

SEVGİLİMM

H: Alo kageyama

K: Efendim noldu

H: acilen bizim eve gelmen lazım abim.. 'Kendimi tutamayıp ağlamaya başladım' yerde kanlar içinde yatıyo

K: tamam ben hemen geliyorum sen ambulansı aradın mı?

H: evet o da geliyor lütfen çabuk gel

K: tamam..

Telefonu kapattım. Aramamın üstünden 15 dk geçmesine rağmen hala ambulans gelmemişti. Ve ben de tıp okuduğum için en azından kanamayı durdurmak için bir şeyler yapmalıydım. Hemen içeriden getirdiğim havluyu yara bölgesine sıkıca sardım ve ambulansı bekledim.

(İşte ambulans gelir götürürler kageyama ile Hinata da arkasından giderler ve enkai ameliyata girer)

K: Hinata... Tamam ne kadar üzüldüğünü anlıyorum fakat yapma böyle gerçekten sapasağlam çıkacak enkai abi içeriden neden bu kadar ağlıyosun

H: işte bende ondan korkuyorum ya çıkama-

Dememle sözümü kesen şey kageyamanın dudaklarıydı.

K: şşş sakın böyle düşünme tamam mı? İyileşecek işte bu kadar

H: kageyama atsumu'mu yaptı gene yoksa

K: sanmam çünkü şu anda yurt dişinda o

H: nasıl. E o zaman kim yaptı. Benden saklamıyosa eğer bunu yapabilecek kadar büyük bi düşmanı yok.

K: Ren? Ren yapmış olabilir mi?

H: o günden sonra bi daha selamlaşmadılar dahi. Ayrıca o yapmaz, daha doğrusu yapamaz

K: niye? Eli kolu yok mu? Yapar mı yapar.

H: yapamaz çünkü şu an zaten birine bişi yapmiş ana kim bilmiyorum polis onu arıyo

K: kim olduğunu bilmiyosun belki de abindir.

H: ama o abimden önce yaptı

K: peki o zaman. Ama kim yapıcak ki

H: yapan kişi illa abime dokunmuştur tişötünü alalım hemşirelerden karakola gidelim parmak izinden bulurlar belki.

K: haklısın abin hastaneden çıksın direk gidelim.

H: tamam

(Enkai çıkar tişötü alırlar ve 4 gün hastanede yatar. 4 günün sonunda enkai çıkar ve eve gelir Hinata ile kageyama da karakola giderler)

Endless Love... | Kagehina Fic | Omegaverse| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin