1. Bölüm

7 1 0
                                    

Bu ilk hikayem, oy kullanıp yorum yaparmısınız aşklarım? İyi okumalarr.

****

"Ama hyung ayıp olmaz'mı? Siz arkadaşça takılacaksınız benim ne işim var aranızda?"
Diye konuştuğumda Namjoon hyung'umun bitgin nefesini duymuştum. Onu geri çevirmekten nefret etsem'de benim tanımadığım arkadaşının evinde ne işim var ki?

"Ya gel işte ya, söyledim ben ona tamam gelsin dedi. Alt tarafı pijama partisi yapacağız Jungkook." dediğinde derin bir nefes verip kendimi sakin tuttum.

"Tamam hyung gelicem illa ikna edeceksin beni, neyse saat kaçta geleceksin evime?" Dediğimde Namjoon hyung'umun kıkırdadığını duydum.

"Saat 20:30'da seni almaya geleceğim bir saat kalmış zaten, hazırlansan iyi edersin." Dediğinde gülmüştüm benim geç hazırlandığımı biliyordu.

"Tamam hyung şimdiden hazırlanıyorum görüşürüz namumm." "Görüşürüz kook."

Dediğinde telefonu kapatıp koltuktan kalktım. Üst kata odama gidip gardrop umdan pijamaları'mı çıkarıp yatağımın üstüne attım.

Banyoya gidip duş almak için suyun sıcaklığını ayarlayıp kapıyı kapatıp soyunmaya başladım.

Beyaz t-şört'ümü çıkarıp ayağımdaki eşortman'ımıda boxer'imle beraber çıkarıp kirli sepetine attıktan sonra duş kabinine girdim.

Suyun altına geçince bedenim yumuşamıştı cidden banyo etmeyi çok seviyordum. Saçımı biraz ıslatıp şampuan'ımıda alıp saçımı köpürtmeye başladım.

Bir süre sonra çilekli duş jelimi ve lifimi elime alıp üzerine biraz jel sıktıktan sonra kapağını kapattım. Lifimi elimde biraz köpürtüp bedenimi ovalamaya başladım.

Ovalama işi bitince kurulanıp bornoz umu giydim ve banyodan çıktım.

Saç kurutma makinemi alıp saçımı kuruttuktan sonra bornoz umu bir kenara atıp pijamalarımı giydim, aslında pekte pijama sayılmaz saten bordo renginde ucu siyah dantelli bir şort, birde 'v' yakalı bordo renginde saten bir büstiyer idi.

Yani femboy olduğum için normaldi. Aman bana ne millet umrumda değil ben ne isem oyum.

Üstümü düzeltip makyaj masamın önüne oturup siyah uzun saçlarıma yumuşak bir şekil verip yüzüme nemlendirici krem sürüp dudağıma da lipblam sürdüm ve aynada kendime son kez bakıp üzerime uzun siyah dantelli hırka giyip salonda beklemeye başladım.

***

Bir süre sonra kapı zili çalınca elime telefonumu alıp kapıyı açtım ve karşımda duran esmer iri yarı adama gülümsedim.

"Ooo, bu ne şıklık Kookie? Yakışmış." Gülüp Namjoon hyung'uma döndüm. "Teşekkür ederim sende hem tatlı hem de çekici olmuşsun."

Gerçektende öyleydi siyah şortu ile beyaz iç gösteren t-şörtü ile mükemmel olmuştu. Allah'ım parfümü desen aşırı güzeldi üfff, çok sexy bir arkadaşım var be.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SLUMBER PARTY.~  • nighit_moonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin