Harry'i Kaçırmak

258 14 16
                                    


Harry Potter, Sağ Kalan Çocuk, yatağında baş aşağı uzanıyordu. "Peki ya şimdi, şimdi ne olacak diye düşünüyordu. Baş düşmanı Voldemort geçen yaz yeniden belirmişti ve şimdi onun yüzünden olan kayıpları düşünüyordu. Cedric Diggory, onun için, sadece orada olduğu için öldürülmüştü.

Doğum gününün üzerinden nerdeyse iki hafta geçmişti. Sirius, Hermione, Ron ve Hagrid birer kart ve bir dolu hediye göndermişti ona. Harry iki haftadır elinde sadece bunlarla odasından çıkmıyordu. Diğerleriyle haberleşmeye devam ediyordu ama Dumbledore'un ne yaptığı ve ne planladığı konusunda Harry'nin en ufak bir fikri yoktu.

Harry, Snape'i düşündü. Voldemort ortaya çıkar çıkmaz o çemberde yerini almıştı. Cedric'in ölümünde bir parça da onun parmağı vardı.

Dumbledore'un bütün güven verici sözlerine rağmen Harry, Snape'in Karanlık Lord'un en sadık Ölüm Yiyen'i olduğuna inanıyordu.

Harry böyle derin düşüncelere dalmışken penceresinin önünden kar beyazı baykuşu Hedwig göründü. Harry koşarak gidip pencereyi açtı ve Hedwig'i içeri aldı. Ona biraz Thromball'un En İyi Yemleri'nden verirken Hedwig memnuniyetle onun omzunu gagaladı.

Harry hızla mektubu Hedwig'in bacağından çekip aldı. Sabırsızlıkla mührü açmaya başladı, az kalsın mektubu düşürecekti.

" Selam Harry. Umarım iyisindir. Bugün saat 2 gibi seni almayı planlıyoruz. Teyzen ve enişten ile konuşup onların da izinini aldıktan veya almadıktan sonra geleceğiz. Görüşmek üzere.
Hermione "

Harry elindeki kısa nota bakakaldı. Sonunda iki aylık yalnızlığı bitecekti ve dünyaya geri dönecekti. Ron ve Hermione'nin onu Kovuk'ta beklediğini umuyordu. Soracak çok sorusu vardı ve daha fazla beklemeye de dayanabileceğinı sanmıyordu.

Harry'nin sadece 1 saati kalmıştı. Bütün kitaplarını, cüppelerini ve kalan ıvır zıvırı toplamak için sadece 1 saati vardı.
Harry koşarak tüm kitaplarını sakladığı ve bir zamanlar içinde yaşadığı süpürge dolabına gitti. 1 saatte sandığını toplamayı ve üstüne Sirius'un hediyesi olan süpürgesi Ateşoku'nu sabitlemeyi başarmıştı.

Güneş Privet Drive 4 numaranın üzerinde belirmeye başladığında zil çaldı. Harry, hayatı buna bağlıymış gibi koştu kapıya.

Hevesle kapıyı açtı, karşısında Hermione'yi, veya belki Ron'u görmeyi umuyordu. Koşarak kollarına atılmak üzere hazırlandı fakat karşısında duran kişiyi görünce içini hayal kırıklığı kapladı, şaşırdı. Kapıda bütün heybetiyle dikilen kişi Snape'ti.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Biraz kısa bir bölüm olduğunun farkındayım ama ilk bölüm işte biraz idare edin. Ayrıca yazdığım ilk hikaye de bu olacak, umarim beğenirsinizz, desteklerinizi de eksik etmezseniz sevinirimmm <<<3 öpüldünüzzz

Yorumlarınızla kendinizi belli ederseniz eğer, bölümler daha hızlı gelecektir.

Hidden Love (Snarry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin