hyunjin
o kapimin önündeki cocuk sen misin
(06.45)
evet bu sensin
(06.49)
usuyeceksin,neden iceri gelmiyorsun
(06.59)minho
sen neden uyumadin hala
git uyu hyunjin
sadece kedi seviyorum
senlik bir isim yokhyunjin
bende kedimi sevmek istiyorum
GörüldüSon mesaji attiktan hemen sonra,disari ciktim.o kapimin önüne oturmuş,siyah renkli kediyi severken,bende kafasını hafifçe okşadım.
Minho kafasındaki eli hissetmiş olacak kı,yukarıya doğru çevirdi kafasını.kucağındakı kediyi yere bıraktı ve ayağa kalktı.
Hiç beklemediğim bir anda sarıldı.kollarını boynuma sardi,bende otomatikman beline doladım kollarımı.
Sac tellerini teker teker oksadim.kafasini omzuma gömdü.tisortumu islatan su damlalarinin,yagmur olmadigini anlamam cok da uzun sürmedi.
Üsümesin diye yavasca iceriye dogru girdim,omzumda aglayan kucuk cocuk ile.koltuga oturdum,minhoyu da kucagima oturttum.
"Neden agliyor benim kucuk melegim" dedim sessiz ve kisik bir sesle.
Kafasini kaldirdi,dolu gözlerle bana bakti.onu boyle gördükce icim gidiyordu.
"Seni cok seviyorum hyunjin,cok kiskaniyorum seni.lanet olsun ki cok asigim sana"burnunu ceke ceke soylemisti tum bunlari.
Alnina usulca bir öpücük kondurdum.
" Bende seni cok seviyorum sevgilim,bende cok asigim sana"Omzuma geri yatti,goz kapaklarindaki agirliga dayanamayip,uykuya daldi.
-
umarim yazim yanlisim yoktur-yeon