16F

162 13 11
                                    

öpüsme icerir,rahatsiz olacaklar okumasin lütfen!🫂

Hyunjin minho'nun attigi konuma dogru hizla giderken,minho da onu evde buyuk bir heyecanla bekliyordu.

Aslinda hyunjin minho'nun evinin yerini biliyordu.ama konumu minho attigi icin konumu acma istegi uyanmisti icinde,bilirsiniz asik iste.

Eve geldiginde yavasca arabasindan indi,ve kapiya dogru yürüdü.kapiyi caldiginda aninda acildi,ve dudagina sülük gibi yapisan bir adet minho ile karsilasti.

Ikiside buyuk bir özlem giderecekti,bu belliydi.

Hyunjin minho'yu belinden tutmus,daha da yakinlastiriyordu bedenlerini.

Hyunjin minho'nun alt dudagi ile,minho ise hyunjin'in üst dudagi ile ugrasiyordu.

Bir süre yorulan ikili ayni anda durdu.

"Kac dakika" diye sordu uzun olan.

"15 dakika 56 saniye" dedi kucuk olan

"Yeni rekor" dediler ayni anda.

Hyunjin minhoyu kucagina aldi ve salona götürdü.koltuga oturttu.hyunjin de sevgilisinin yanina oturdu.

Nefes nefese kalan kucuk beden sonunda konusmak icin agzini araladi.

"Seni seviyorum hyunjin"

"Bende seni minho"

-

Birkac sey soylemek istiyorum lutfen okur musuunn!!🙌

Ilk öncellikle bu kadar cabuk bitirme gibi bir planim yoktu,ama cok ergence yazdigim bir fic oldugu icin cabuk bitirmek en iyisi diye dusundum.

belki özel bölüm atabilirim bir ara.her neyse bu zamana kadar okudugunuz icin cok tesekkur ederiim.

Lutfen beni takip etmiyorsaniz,edebilir misinizz.surekli düsüyorum.simdiden tesekkurler kendinize iyi bakiiin.

bu fic icin son kez;

-yeon

daylightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin