_____10. Bölüm_____
Rm ynye ve düşmanına sinirle bakıyordu. Yn rmin sinirli olduğunu anlamıştı ama nedenini anlamamıştı. Rm hızlı adımlarla yanlarına gitti.
-yn, sen içeri geç.
-tamam da ned-
-HEMEN!
Yn rmin neden böyle davrandığını anlamıyordu, sonuçta o adam arkadaşı değil miydi? Nedenini pek sorgulamadı ve içeri geçti. Yine de merak etmişti, bu yüzden de pencereyi ses çıkarmadan açıp dinlemeye başladı:
-ne cüretle buraya gelirsin jeon jung-hyun?! Jeon ve rm çocukluk arkadaşıydılar ama bir gün jeon rme çok kötü bir şey yapmıştı
-kötü bir niyetim yok namjoon, sadece dinle.
-en son böyle dediğin zaman ben az kalsın ölüyordum jeon!
Yn konuşulanların hepsini net bir şekilde duyuyordu ve rmin neden ölmek üzere olduğunu çok merak etmişti. Hem de en yakın arkadaşı olduğunu söyleyen bir adam yüzünden.
-hadi namjoon, o günler geride kaldı. Sen de o zamanki niyetimi iyi biliyorsun.
-tabi biliyorum, hem de öyle iyi biliyorum kii... Sırf para, gurur ve şöhret için yapmıştın her şeyi.
-namjoon sen gerçekten olayları yanlış anlamışsın. Niyetim gerçekten öyle de-
-NİYETİNİN NASIL OLDUĞU BENİ İLGİLENDİRMEZ! SEN ÇOCUKLUK ARKADAŞIN OLAN EN YAKIN ARKADAŞINI GERİDE BIRAKTIN! Rm bunu söylerken jeonun gözü pencereye takılmıştı. Pencerede bir gölge vardı.
-namjoon, konuyu dağıttımı falan sanma, sanırım eşin pencereden bizi dinliyor.
Yn bunu da duymuştu, bunu duymasıyla beraber yatak odasına doğru koşmaya başlamıştı.
Rm, jeon öyle söyleyince evin kapısını bir hızla açtı ve hemen içeri geçip ynyi aramaya başladı. Ynnin geçmiş şeyleri duymasını istemiyordu. Rm mutfağı geçince dona kaldı, yn yerde yatıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Namjoon ile Hayal Et
Fanfiction📍Hikayeyi bi povdan esinlenerek yazdım 📍hikayede Namjoon yazmak yerine Rm yazdım haberiniz olsun 📍İnşallah okurken keyif alırsınız ☺️