Mafya Namjoon ile Hayal Et 11. Bölüm

61 7 4
                                    

_____11. Bölüm_____

Rm kapıyı bir hız açıp içeri dalmıştı. Ynnin eski olayları öğrenmesini istemiyordu. Hemen ynyi aramaya başladı. Mutfağı geçince bir an dona kaldı, yn yerde yatıyordu ve karnını tutuyordu. Canının yandığı her halinden belliydi. Rm çok endişelenmişti, ne yapacağını bilemedi.
-Y-YN, YN! İYİ MİSİN?! Rm ynye yaklaştı ve ynnin elini tuttu.
-r-rm, koşarkan a-ayağım ha-halıya t-takıldı...k-karnım...b-bebek...
-tamam, daha fazla konuşma, kendini yorma. O sırada jeon da içeri girmişti ve ynnin hamile olduğunu anlamıştı. Rm jeonu görünce:
-jeon hemen hastaneyi ara! N'olur... Rmin gözünden yaş gelmişti.
-t-tamam hemen arıyorum. Jeon ambulansı aradı ve:
-alo, burda hamile bir bayan var ve şu an yerde yatıyor, yere düşmüş, dedi. Jeona ynnin kaç aydır hamile olduğunu sormuşlardı, sonrasında adresi istemişlerdi.  Jeon her şeyi eksiksiz söylemişti.
Rm o sırada yn üşümesin diye battaniye almaya gitmişti. Battaniyeyi bulduğu gibi hemen ynnin yanına döndü ve ynnin üzerini örttü. Sonrasında ambulans geldi ve hemen ynyi içeri aldılar, rm ynnin elini bırakmıyordu. Jeon da arkalarından arabayla gidiyordu.
  Hastaneye vardıklarında ynnin yanına doktorlar gidip geliyordu, ynyi hemen ultrason odasına aldılar. Bebeğin iyi olup olmadığını öğrenmek zorundalardı. Rm dışarıda ayakta bi o yana bi bu yana giderek bekliyordu, jeon da yanındaydı.
  Bir kaç dakika sonra doktor yn ile birlikte dışarı çıktı. Yn iyi görünüyordu, rm hemen ynye sarıldı ve:
-iyisin değil mi? Özür dilerim...
-iyi sayılırım, yani daha iyiyim, dedi yn, göz yaşlarını tutamadı ve rme sarıldı.

Mafya Namjoon ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin