_____5. Bölüm_____
-az önce odamda sana 'elinden bir kaza çıkarsa sana o kazayı ödettiririm demiştim değil mi, dedi rm. Rm ynye yaklaşıyor, yn de geriliyordu. En sonunda yn duvara kadar geliyo ve daha fazla gerileyemiyo. Rm ynye iyice yaklaşıyo ve aralarında 1 karış fark kalıyo.
Rm ellerini ynnin yanına koydu ve:
-yn, ne yaptın sen bana, dedi. Yn anlam veremedi ve:
-ne yapmışı-
-bir de soruyor musun? Daha ne yaptığının farkında bile değilsin. Yn anlamıyordu, ne yapmıştı?
-ne yaptığımı söylersen farkında olurum. Rm sırıttı:
-neden bu kadar güzelsin?
-anlamadım? Rm ynye biraz daha yaklaştı, aralarında 3 parmak kadar aralık vardı.
-şu anda seni öpmemek için kendimi zor tutuyorum, galiba sana aşık oldum güzellik.
-NE?! Yn o kadar şaşırmıştı ki, anlatılamazdı. Sonra rm daha fazla yaklaştı, aralarında 2 parmak ya var ya yoktu.
-daha fazla kendimi tutamayacağım, dedi rm ve tam ynyi öpecekken dış kapı açıldı ve jinin sesi duyuldu. Rm geriledi, sinirlenmişti. Jin de tam gelecek zamanı bulmuştu yani. Sonra rm arkasını dönüp kapıya yöneldi, az önce açılmayan kapı şu an açılmıştı. Kapı da onların tarafında değildi anlaşılan. Rm odadan çıktı ve jin ile rm konuşmaya başladılar.
Yn, rm odadan çıktığı zaman hızlıca kapıya yöneldi ve kapıyı kapattı. Ynnin kalbi yerinden çıkacaktı sanki. Yn ilk defa böyle hissediyordu, çok garip bir histi bu. Tam anlamamıştı hissettiği şeyi ama bu his güzel hissettiriyordu. Galiba...galiba rme aşık olmuştu.
(Yazarın notu: ikiside birbirinden hoşlanıyo ama ikisinin de birbirlerinden hoşlandıklarından haberleri yok sçmdşemflgl)(2 ay sonra)
Yn ile rmin ilk karşılaşmasından yaklaşık 2 ay geçmişti ve şu an sevgiliydiler. İkisi de birbirine deli gibi aşıktı, birbirleri için her şeyi yapabilirlerdi. Bu yüzden rm evlenme teklifi etti vee.. tabii ki yn kabul etti. Çok mutluydular.(Düğünden sonra)
Rm ve ynnin evlendikleri ilk gün garip geçmişti, çünkü artık evliydiler. Bu his garip hissettiriyordu. Özellikle ilk geceleri çok garip geçmişti, ne yapacaklarını bilmiyorlardı, aslında utanıyorlardı biraz. İkinci geceleri biraz daha normal ve rahattı, üçüncü geceleri daha rahattı ve dördüncü geceleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Namjoon ile Hayal Et
Fiksi Penggemar📍Hikayeyi bi povdan esinlenerek yazdım 📍hikayede Namjoon yazmak yerine Rm yazdım haberiniz olsun 📍İnşallah okurken keyif alırsınız ☺️