[Part 10]

206 15 23
                                    


Chuuya çekimleri bittikten sonra eve gelmişti ve yorgunluktan dolayı direk uyumuştu.Aklına Dazai'nin merak edip etmeyeceği bile gelmemişti..

Dazai evde ondan haber bekliyordu ama bir şey yoktu.Endişeleniyordu.En sonunda vazgeçmişti.Kendini bir şey olmadığına ve belki unuttuğuna ikna etmeye çabalasa da gine de pek ikna olduğu sayılmazdı.Dazai ona bir sürü mesaj atmıştı ama Chuuya telefonunu sessize aldığından uyurken ne bir titreşim ne de bir sese uyanmıştı.

Dazai duramıyordu.Acaba arasa mıydı?Yoksa onun evine mi gitseydi?Çok kararsızdı.Içinde ise hala bir endişe vardı.En sonunda aramaya karar verdi.

Hemen aldı ve Chuuya'nın numarasını bulup aradı.

Çaldı..

Çaldı...

...

Cevap yoktu.

Dazai bunun üstüne biraz daha endişelenmişti ve bunun üzerine Chuuya'nın evine gitmeye karar verdi.

Hemen hazırlanıp evden aceleyle çıktıktan sonra arabasına bindi ve direk Chuuya'nın evine gitti.

Chuuya'nın evine varınca arabayı parkedip direk evin kapısını çaldı.
Öyle sert çalmıştı ki Chuuya anlık yere düşmüştü.

Olayı anlayamadan uykulu ve yorgun şekilde can çekişerek kalkan Chuuya hemen kapıyı gidip açtı.

Dazai anında Chuuya'ya sarılmıştı ve konuşmaya başlamıştı..

"Chuuya!Telefonlarıma ve mesajlarıma niye bakmıyorsun!?Korkuttun beni!"

Uykudan atılamayan Chuuya anlık sarsılmıştı.Sonra Dazai'ye anlamamış şekilde baktı.

"Oh.."

"Hey yoksa uyuyor muyd-"

"Evet."

Anlık Dazai Chuuya'yı uyandırdığı için üzülmüştü hafif ama sonra birandan da onun iyi olmasından dolayı seviniyordu.

Chuuya bir şey demeden Dazai'yi içeri geçirip kapıyı kapattı.Onun kolundan tutup kendi odasına götürdü.

''Chuuya napıyorsu-''

Dazai sözünü bitiremeden kendini yatakta bulmuştu.Yanına baktığında ona sarılmış hatta dolanmış uyuyan Chuuya'yı gördü.Bir şey demedi.Sadece

Gülümsedi..

Dazai Chuuya'yı birazdaha kendine çekti ve sarıldı.Sonra yorganı alıp üstlerine örttükten sonra orda uyudular..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selam!Nasılsınız?Ben bu aralar çok iyiyim diyemem..Uzun zaman bölüm gelmedi diye üzgünüm.Telefonum wattpadı açmıyor yani uyarı veriyor bende bilgisayardan yazıyorum.Bilgisayarı bugünlük almıştım ve hemen bunu yazdım.Kısa oldu çünkü çok ilham gelmedi.Ailevi sıkıntılardan dolayı da kötüyüm ama dedim ki bu size yazmamı engelleyemez,bende bu yüzden bölüm yazdım.Nys çok tutmiyim.Soukokulur günlerr<3^^

[Soukoku-Shinsoukoku]Hem sen varsan bana yeter bu hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin