[Part 11]

115 8 18
                                    

~Smut hafif yazmayı planlıyorum bundan dolayı rahatsız olacaklar için şuan bir uyarıdır!Burası smut başlangıcıdır ve bitişlerde haber vericem!~

Sabahleyin Dazai uyanmıştı ve Chuuya'ya bakarken yavaşça elini onun yanağına götürüp okşamıştı.Bunun üzerine Chuuya hafif gözlerini açıp ona baktı.Sonrasında utandığından yanakları kıpkırmızı kesilmişti.Bundan dolayı yatakta hafif geri çekildi.

"B-Ben özür dilerim..Dün için yani.."

"Özür dilemene gerek yok.Böyle yapman benim hoşuma gitti."

"Huh-"

"Chuuya sana uzun zamandır demek istediğim bir şey var..."

Chuuya bu başlangıcı duyduğu anda kalbi bir anda sıçramıştı.Kalbi sanki yarıştaymış gibi çok hızlı atıyordu.

"Ben senden hoşlanıyorum.Uzun zamandır açılmalı mıyım bilemedim.Ama korkmanın bir anlamı yoktu ve cesaretimi en sonunda topladım.Eğer cidden sende beni seviyorsan birlikte-"

"Evet!Ne zamandır bunu demen için bekliyordum!"

Chuuya direk yatakta yaklaşıp sıkıca ona sarıldı.Dazai ellerini onun beline dolayıp yatakta daha yakınına çekip sarılırken yüzünü Chuuya'nın çok güzel kızıl saçlarına gömdü.Bir süre sonra onun yüzüne bakmak için geri çekildi.Dazai başta bilemese de sonrasında yaklaşıp Chuuya'yı nazikçe dudaklarından öpmüştü.

~Smut girişi artık başlıyor^^~

Bir süre sonra bu nazik öpücük şehvetli ve uzun bir öpücük olmuştu.Chuuya bir süre sonra öpücüğü bozarak nefes almak için geri çekildiğin de Dazai daha fazla istediğinden tekrar onun dudaklarına kendi dudaklarını bastırmıştı.Bu seferki derin ve daha şehvetliydi.Dazai Chuuya'yı bırakmıyordu ve belindeki tutuşu sıkılaşmıştı.

Yatakta bir süre sonra Dazai Chuuya'yı kucağına oturttu.Bu anı fırsat bilen Chuuya soluklanıyordu.

"Dazai biraz sakin ol..Daha erken değil mi hem?"

"Napim bu güzel vücudun,kokun,güzelliğin beni cezbediyor.Kendimi tutamıyorum.*

Bu sırada Dazai'nin gözleri Chuuya'nın vücudu üzerinde gezindi.Bir kere daha öpmek için yöneldiğinde Chuuya engellemişti.

"Bende çok isterdim ama hem erken hem de işe bu halle asla gidemem."

~Smut bitişi~

Dazai iç çekip homurdandıktan sonra durmuştu.Ama hala aklındaydı.Chuuya kalktı ve bugün ki programına baktı.Bugün çekimleri vardı.Dazai merakla onu izliyordu.

"Uff gine yoğun bir gün.."

"Hmm noldu?Kimle çekimin var?"

"Bunu demiyim bence-"

"Söyle ya."

Chuuya söylemek istemiyordu ondan susmuştu.Dazai Chuuya'yı tuttu ve yakınına çekip belini sıkıca tutup ciddi şekilde bakmıştı.

"Söyle dedim."

"Senden sonraki eski sevgilim Ryuuji ile.."

Dazai sinirlenmişti.Chuuya'nın belini tutarkenki gücü biraz daha artmıştı.Chuuya o sırada hafif vücudunun kıstırıldığını hissediyordu.Dazai gereklilik olarak eğilip Chuuya'nın boynuna doğru küçük bir iz bıraktıktan sonra onu bıraktı.

"Bugün seni ben bırakıcam."

O sırada Chuuya boynunu tutup aynada bakıyordu.

"Gerek yok ve iz bırakmasan olmuyordu dimi?"

"Seni ben bırakıcam dedim ve o daha bir hiç.Bence şuan şansını çok zorlama derim."

"Uff tamam tamam.."

_______________________________________
Uzun zaman sonra meraba meleklerimm!Nasılsınız?Umarım iyisinizdir.Gizli yükledim şartları ondan dolayı şuanlık aktifimm^^
Hepinizi çoookkk seviyorum ve yakında smut yazabilirimm;)

[Soukoku-Shinsoukoku]Hem sen varsan bana yeter bu hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin