1.

172 23 2
                                    

Han Jisung yine sıkıcı bir okul gününü geride bırakmak üzere eve doğru adımlıyordu.

Evin kapısının önüne vardığında derin bir iç çekti. Çantasındaki anahtarı alıp kapıyı açtı. Kapıyı açar açmaz kızgın anne ve babasını görmüştü. Şaşkınlıkla ebeveynlerine bakarken babasının elindeki kağıdı gördü ve korkudan yutkundu.

Babası hiçbir şey demeden Jisung'a tokat attı. Jisung'un kafası tokatın etkisiyle yana dönmüştü.
"Ne demek 1'ciliğini başkasına kaptırdın? Acıyorum cidden, sana verdiğim emeklere acıyorum."

Jisung kafasını babasına çevirdi ve yere baktı "Özür dilerim baba, zorlandığım konular çıkmıştı sınavda."

Babası kağıdı yırtıp parçalarını Jisung'a fırlattı "Zorlandığın konular mı? Seni o kadar dershanelere yolladım, en disiplinli, en çalışkan öğrencilerin bulunduğu okullarda okuyorsun, ve derslerde zorlanıyorsun, öylemi Han Jisung?"

Jisung'un gözlerinde birer damla yaş firar etmişti. "Özür dilerim baba, söz veriyorum artık iki kat daha fazla çalışacağım."

Babası cıkcıkladı "Sana özel bir öğretmen tutacağım. Çalışmakla olmuyor. Şimdi geç odana yarın ki
edebiyat sınavına çalış."

Jisung kafasını aşağı yukarı sallayarak onayladı babasını ve odasına adımladı. Babasının dediği gibi edebiyat sınavına çalışmaya başladı.

My Private Teacher || MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin