Jisung yine normal bir şekilde okuldan eve gelmişti. Çantasından anahtarını alırken yerde başkasına ait bir ayakkabı gördü. Kim olduğunu merak ederek hızlıca kapıyı açtı.
Salona girdiğinde babasının ve annesinin karşısında oturan genç ve yakışıklı çocuğu gördü. İçinden 'Oha, çok yakışıklı.' diye geçirdi.
"Ben geldim." dedi sessizce. Babası gülümseyerek oğluna döndü. Jisung, babasının güldüğünü görünce biraz şaşırmıştı ama kafaya takmadı. "Heh, bizde seni bekliyorduk Han Jisung. Gel otur şöyle."Jisung, babasının söylediğini ikiletmeden tekli koltuğa oturdu. "Han Jisung, bu genç oğlan senin yeni özel matematik öğretmenin Lee Minho. Matematiği çok iyi. İlk dersiniz yarın saat 20:00'de olucak."
Jisung, Minho'yu kafasını eğerek selamladı. Minho'da ona karşılık verdi "İsterseniz daha yakından tanışmak için Jisung'un odasına geçin." Jisung'un babası, Minho'ya bakarak konuştuğunda Minho'da Jisung'a baktı. Bir süre bakıştıktan sonra kafasını aşağı yukarı salladı.
İkili, Jisung'un odasına girip kapıyı kapattılar. Bir süre sessizlikten sonra büyük oğlan konuştu "adın Han Jisung'du sanırım, degil mi?" Jisung gülümseyip kafasını aşağı yukarı salladı "Evet, sende Lee Minho'ydun sanırım."
"Evet, öyle."
"Yaşın kaç peki?"
"21 yaşındayım."
"Aramızda 3 yaş fark var. Bende 18 yaşındayım."
...
J
isung ve Minho yarım saat boyunca kendilerinden bahsederek sohbet etmişlerdi.
Sonrada Minho, geç olduğu için evine dönmüştü.
Jisung'da okul üstünü değiştirip kendini güzel bir uykunun kollarına bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Private Teacher || MinSung
عاطفيةHan Jisung'un katı ebeveynleri, Jisung'un matematik sınavında 2. olduğunu öğrenir ve Jisung'a özel matematik oğretmeni tutmaya karar verir...