Jisung, okuldan gelmişti ve özel dersi için hazırlanıyordu. Üstüne koyu yeşil bir sweatshirt, altınada bol siyah bir pantolon giydi. Siyah kulak piercingi ve yıldızlı gümüş bir kolye ile kombini tamamlandı.
Kapının zilini duymasıyla odasından çıkıp kapıya ilerledi. Kapıyı açıp gülümsedi "Hoşgeldin~"
Minho, Jisung'un gülümsemesine karşılık verdi "Hoşbuldum" ikili Jisung'un odasına doğru ilerlemeye başladı. "İlk dersimize hazır mısınız Bay Han Jisung?" Gülümsedi Jisung "Hazırım Bay Lee Minho."
"Ozaman başlıyalım."
...
Minho ve Jisung derse başlamıştı.
Minho dersi anlatırken Jisung ise kafasını masaya yaslamış, Minho'yu izliyordu. "Burnun çok güzel."Jisung aniden konuşunca Minho duraksadı ve yutkundu. Şaşırdı birden iltifat alınca "Jisung, ne alaka şuan benim burnum. Sen anlattıklarımı dinlemiyormusun?"
Jisung kafasını masadan kaldırdı "Dinliyorum, ama burnun gerçekten çok güzel. Söylemek istedim." Minho kafasını sağa sola sallayıp gülümsedi "Tamam, Teşekkür ederim. Ama artık dersimize dönsek mi?"
...
İkili ilk derslerini bitirmişlerdi ve Minho artık evine dönüyordu "Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz Jisung."
İkili birbirlerine gülümsedi. Ardınan Jisung kapıyı kapatıp odasına ilerledi. Pijamalarını giyip yatağına uzandı. Tavana bakıp gülümsedi ve gözlerini kapatıp kendini derin bir uykunun kollarına bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Private Teacher || MinSung
Storie d'amoreHan Jisung'un katı ebeveynleri, Jisung'un matematik sınavında 2. olduğunu öğrenir ve Jisung'a özel matematik oğretmeni tutmaya karar verir...