2)pornon.....

4K 142 8
                                    

Nevím proč ale usnul jsem. Spal jsem asi celou noc protože me ráno vzbudili dva kluci a můj bratr tím že mě zkopli z postele.
Zoufale jsem si potřel oči a zůstal jsem klečel nahý na zemi. Hiro dělej pot sem! Zavelel mi muj bratr a ja poslechl. Poctyřech jsem se k němu doplazil. Zapl mi na krk obojek a připl mi neko uši. Pak na me navlékli velké tryko od pyžama. Pak mi vysvětlili co budu dělat a já to odkýval. Začalo se natáčet.
Ten jeden tmavovlasy kluk mi střelil facku tak že se mi roztrhl ret a povalil mě na postel. Potom mě začal líbat na krk na huď a nakonec to pyžamo roztrhl. Chytl mě pevně a hrubě za obojek a posadil mě. Pak mi ho nacpal do pusy a rychlymi pohyby mi začal pohybovat hlavou sem a tam až jsem se málem zadusil. Než se udělal strčil mi prst do zatku. Pak mě povalil na mou,, šukací'' postel a připoutal mi růžovými pouty ruce k posteli. Začal mě ymrychle líbat na hruď. Necítil jsem žádný cit! Nic ani bmsebemenši vzrušení či rozkoš. Potom mi párkrát olíznul můj penis a otvor. Přetočit si mě na břicho a roztáhl jsem mi nohy. A nacpal mi svou né moc velkou chloubu do mě......


Předem se omlouvám že je to tak krátké a pitomé ale včera večer mě nic lepšího nenapadlo...
Jestli se vám libí dejte vote a do komentu pište jestli ma cenu vůbec pokračovat...
^-^Arigato

Děvka může být i kluk....Kde žijí příběhy. Začni objevovat