,,Aaa.....stop!'' zařval můj bratr a zaklapl kameru. Zůstal jsem na posteli připoután a oni se o něčem bavili. Pak po mě bratr mrskl peníze a ten černovlasý ( s malým penisem) mu něco pošeptal. Zasmáli se a to se mi nelíbilo! Vyťukal něco do mobilu a bak promluvul do mobilu,, čau Ni! Hele tvůj starśí bráška Hiro by tě hrozně rád viděl! Nemohla by ses dneska stavit? OK takže za hodinu u něj.! '' Típl to. A pak vedle mě na postel hodil klíčky od pout.
,,Nazdárek bratříčku! '' a odcházel i s těmi dvěma debily.
,,Ty hajzle! '' zařval jsme na něj a on se ještě vrátil a dal mi ránu do spánu. A pak už jenom Tma.Když jsrm se s bolesí hlavy trochu probral někdo vzal za kliku. Zamžoural jsem po prostoru.,, Hiro! Bože! '' ozvala se má hysterická sestřička. Povzdechl jsem si. ,, Co se ti ProBoha stalo!'' přistoupila rychle k posteli a dala si ruce přes pusu zděšením.,, Klíčky jsou vedle mě '' ona je popadla a začala to odemykat. Bože jak mě bylo trapně! Byl jsem nahý až na roztrhané tryko, připoutaný k posteli za růžové pouta s neko ušičkama a obojkem.
Konečně to odemkla! Sedl jsem si a začal jsem si mnout zápěstí.,, Díky.....'' zamumlal jsem. Ona jen seděla s otevřenou pusou a vyděšeným výrazem na posteli. Nevšímal jsem si jí! Utřel jsem si pusu od krve. Došel jsme ke skříni a obléknul jsem si něco na sebe a sedl jsem si zpátky. Dívala se na mě pořád tím svým pohledem co uměla už od dětství. ,, Neřeš to...'' zamumlal jsem a sebral z (šukací) postele peníze.,, Mohu tě na něco pozvat?'' pousmál jsem se na ní.Když jsme došli do batu objednal jsem si nealko pivo a jí víno. Jen jsme tam seděli a pili. A pak na mě zasr zírala. ,, Co je?'' zamumlal jsem a začal jsem na ní taky zírat. ,, Jen.... Jen... Nechápu co to mělo znamenat!'' přimhouřila oči.,, Co jako?'' vím že to byla dost debilní otázka!,, No jako není zrovna normální když tě tvoje vlastní sestra najde připoutaného k posteli růžovými pouty, s pusou od krve a modřinou na hlavě a ještě si byl nahej a s nějakýma kočičíma věcmi..... A kdo ví co jsem ještě zapomněla zmínit. '' Znova jsem se napil piva a pak začala zdlouhavá a unavená diskuze o tom co se stalo, co to udělá s mým životem a další kecy co stejně už znám. Asi po dvou hodinách se semnou má,, milovaná '' sestřička rozloučila a já zůstal sám u stolu jen se sklenkou nealkoholickho piva.
Asi po dvaceti minutách se ke mě nahrnuli nějací kluci a začli si mě dobírat,, Ahoj kurvičko'' a,, jak se má naše děvka? '' a,,Copak ty naše hvězdičko?!'' a pak se ta parta kluků dala do smíchu. Smutné bylo že měli pravdu! Drkali do mě a hulákali a já si jich pomalu přestával všímat.
A pak se kousrk ode mě ozval nečí hlas,, mohu tě pozvat na drink?'' a ostatní debílci zmizli.Doufám že se vám má nová kapitola líbí jestli mám pokračovat tak zanechte vote a koment ;p
Arigatooo ^*^
ČTEŠ
Děvka může být i kluk....
RomanceBylo mi šest když mě naučili mí starší kamarádi hru která mě provázela dokud jsem nepotkal tebe.........