5)Kamarádk?...

2.3K 127 23
                                    

Hiro
,,Popravdě dneska mám asi volno.... Ale víš já.... '' zklopil jsem zrak.

Aiko
,,Co?" Čekal jsem co z něj vypadne tentokrát.

Hiro
,,Já nevím co se s kamarády dělá..... ''

Aiko
Dal jsem si ruku před pusu a tlumeně se zasmál. ,,To přijde samo, uvidíš." Dal jsem mu ruku na rameno ,, Někam spolu vyrazíme, jo?"

Hiro
,,Tak...Tak jo!'' Zasmál jsem se radostně.

Aiko
Vytáhl jsem ho ven a vedl ven z města, trochu dál, aby už nebyl tak ve stresu. Uslyšel jsem hudbu a pak uviděl pouť. ,,Hiro?" Usmál jsem se na něj.

Hiro
,,Co... Co se děje? ''

Aiko
,,Byl jsi někdy na pouti, že jo?" Usmál jsem se ještě víc.

Hiro
,,No....Ne!'' dal jsem si ruku za krk.

Aiko
,,Fakt ne?" Páni, co je to za kluka? ,,Tak je čas, pojď" vlídně jsem se usmíval a zas mu dal ruku kolem ramen. ,,Půjdeme nejdřív na to, co chceš ty, a pak na to, co chci já, jo?"

Hiro
,,Ale já '' zkontroloval jsem si kapsu. Ufff peníze tam byly.,, Dobrý.... Já ale nevím co to dělá.... ''

Aiko
,,Co, co dělá? Hele tak vyberu já.." stoupl jsem si za vstupní bránu a pečlivě uvažoval. ,,Chceš na horskou dráhu, nebo tenhle hrad?"

Hiro
,,To je jedno....'' cítil jsem se tak....tak divně. Stejně si myslím že mě ojede ale tak aspoň že je milej.

Aiko
Díval jsem se na něj....a nakonec usoudil, že ho nebudu z prvu trápit. Šli jsme tedy rovnou na ruské kolo. To není rychlý ani strašidelný.

Hiro
,, Co...co to dělá... Ono... Ono se to... To hýbe....! '' chytl jsem se zábradlí.

Aiko
Ok, jsem rád že jsem zvolil tohle jako první. ,,Uklidni se a posaď se! Pojede to pomalu! Nemáš se čeho bát!"

Hiro
,,Ale...co...co když to...to z-zpadne...'' zhluboka jsem dýchal.

Aiko
,,Nespadne!" Uchechtl jsem se ,, Kdyby to bylo nebezpečný, by to tady nebylo! Opravdu!" Vzal jsem ho za ramena a posadil ho na sedačku naproti mě ,, Kliiid" usmál jsem se.

Hiro
,,To ale je... Je vysoko! '' chtělo se mi brečet.

Aiko
,,Tak se nedívej dolů, ale třeba na mě" usmál jsem se. Doufám že to neznělo, tak jak to asi vyznělo...no nic. Chtěl jsem se ho na něco zeptat. Na několik věcí! Ale nemyslím si že je to dobrý...

Hiro
Podíval jsem se mu do očí....,, To - to ti to nevadí? ''

Aiko
,,Co?" Pousmál jsem se, abych zakryl rozpaky.

Hiro
,,No to že si tady s někým jako já...... '' kabinka se zatřásla. Rychla jsem se křečovitě chytl sedačky.

Aiko
,,Prosim tě, já to neřeším..nevypadáš, že by ses do toho hnal...a jsi prima...hele....to...si za to jako necháváš platit?" Zeptal jsem se tiše.

Hiro
,,No....spíš mi za to platí bratr.... Nedělám to až tak dobrovolně.... Jenže jinou práci mi nedají když jsem Děvka...... ''

Aiko
,,Bratr?! Tebe do toho nutí vlastní bratr?!" Bože, chudák malej! Co to má za rodinu?! A za život...

Hiro
,,Jo...Můj vlastní bratr! '' cítil jsem se hrozně trapně.

Aiko
Nevěděl jsem co teď říct. Dal jsem mu ruku na rameno a pousmál se. Nevěděl jsem jak mu pomoct.. ,,Já mám malou ségrušku. Je pěkně otravná...a co se týče vztahů jsem měl holku, ale my se odstěhovali a já ji už asi nikdy neuvidím..." změnil jsem téma, aby se necítil jak při výslechu.

Hiro
,,To mě mrzí já mám taky dost otravnou sestru '' začal jsem se smát.

Aiko
Jsem rád že se směje a tak jsme se začali smát oba. ,,Kolik ji je?" Zeptal jsem se když jsem se konečně dosmál.

Hiro
,,17 za měsíc '' sklopil jsem hlavu.

Aiko
,,Copak?" Skrčil jsem se, abych mu viděl do očí. ,, Co se děje? Je ti špatně?"

Hiro
,,Jo je mi špatně ze sebe samého! ''  popotahl jsem.

Aiko
,,No ták" přestoupil jsem k němu a objal ho. ,, To nic, už to bude dobrý! Nemůže tě do toho přece nutit!"

Hiro
,,Může!  Bohužel může! ''

Aiko
Hladil jsem ho po zádech aby se uklidnil ,,Ne, nemůže! Jestli to dělat nechceš, s tím něco udělám já!"

Hiro
,,To nemusíš už jsem si zvykl a navíc stejně práci nedostanu....'' objal jsem ho.

Aiko
,,Nech toho...když dostanu nějakej důkaz, to půjde!" Pousmál jsem se a pocuchal mu vlasy.

Hiro
,,Je fajn mít kamaráda..... ''

Aiko
Usmál jsem se a zasedl zpátky na své místo. ,,Za chvíli dojedeme. Dáme si něco k jídlu?" Olizl jsem se, když jsem vyhlédl z té vyšky stánek s jídlem.

Hiro
,,jestli si to přeješ....'' usmál jsem se.

Aiko
,,Já teda jo!" Zasmál jsem se a sotva se kolo zastavilo jsem ho tam dovedl ,, Máš hlad?" Ptal jsem se cestou.

Hiro
,,Ani nevím.... '' sedl jsem si na lavicku před stánek.

Aiko
Zase jsem ho chvíli pozoroval ,,Proč se pořád tak....proč jsi pořád tak smutný, teď jsi tady a se mnou! Já nenechám aby ti někdo ublížil" usmál jsem se na něj smutně.

Hiro
,,Jen je to nezvyk....Promiň alr vidím jak Seš v rozpacích když se mnou mluvíš.... Vím že ti není příjemný že jsem děvka.... ''

Aiko
,,Sakra nech toho!" Chuť na jídlo mě přešla ,, Kdyby mi to vadilo, tak tady s tebou nejsem, ne?!"

Hiro
,,No právě.... Mám prostě ppcit že... Že mě ojedes....'' stisknil jsem lavičku,, Ne promiň... Jen mám problém věřit lidem....''

Tak jo lidi máme pokračování ale záleží na vás!  ;P takže pokud se líbí a chcete pokračovat tak Vote a komentáře

A vzniklo to jen díky spolupráci s mojí úžasnou seme Anette_Yaoi <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 22, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Děvka může být i kluk....Kde žijí příběhy. Začni objevovat