3. sezon 3. bölüm: senin kokun

338 18 19
                                    

eveeett yeni bölüm geldi. Umarım beğeniyorsunuzdurr, yorum bekliyorum hadi bakalım bu bölüm neler olucakk ?

-------------------------------------------------------------------

Tanışıyorlardı, samimi gibilerdi hatta belki daha fazlası......

Jade de bizim sığınağa gelmişti. Hepimiz bir masada oturmuş sohbet ediyorduk, iyi birine benziyordu. Wigenin kızı olduğunu öğrendiğimde şaşırdım. Mun' a ile yan yana oturuyorlardı.

" Peki, nerede kalıcak ? " diye sordu jeok bong. " Hana ile kalabilir fakat yatak yok " dedi bayan chu. " Evet, ne yapacağız ? " diye sordum. jang mul hemen " Bugünlük bir çare bulalım yarın bir ranza yada yatak alırız " dedi. Mun ise  " Buldum, ben hananın yatağında yatarım. Jeok bong ve motak aynı yatakta yatsın ve hana benim yatağımda , jade de jeok bong' un yatağında yatsın. " dedi. Mantıklıydı ama neden o benim yatağımda yatıyordu ?  

" Ne diyorsunuz ? " dedi tekrardan mun. bayan chu " olur bu yani en azından bugünlük böyle olmak zorunda yarın ben ve jangmul gider yatak alırız. " dedi.  Herkes onaylayınca yatak işini de çözmüş olduk. Mun "  Hana odadan alacağın bir şey var mı ? al istersen " dedi. Bende " yok sanırım senin ? " diye cevap verdim. Kafasını hayır anlamında salladı. Zaman sohbet ede ede geçti. Benle jude  bugün kalacağımız odaya geçtik. Biraz oturup sohbet ettik. 

" Mun ile yakın mısınız? " diye sordu biranda. " Yani aramız iyi " dedim. " Anladım " diye cevapladı. Sonrasında ise " Üstümü değiştiricem rahatsız olur musun ? " dedi. " Hayır, istersen arkamı dönebilirim ama " dedim ve " Olur, sen bilirsin " dedi. 

Üstünü değiştirip tekrar yatağa oturdu. Saat da epey bir geç olmuştu. " Uykum var, sabah görüşürüz " dedi. Bende iyi geceler diyip arkamı döndüm. Munun yatağı üst kattaydı ve güzeldi birde yastığı çok güzel kokuyordu.....

Telefonumdan gelen bildirim sesi ile telefonumu açtım. Mun' dan gelmişti. 

Mun: Yatağım rahat mı?

Hana: Evet çok rahat sen rahat mısın ?

Mun: çokk ve 

Hana: ve ? 

Mun: senin kokun var.....

------------------------------------------------------

Evet aşkolarım yeni bölüm geldi şimdi size sorum 

1) jade hanaya aşık olsun mu 

2) mundan ilanı aşk gelsin mi 

bu kadardı öptüm bb

The Uncanny CounterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin