3. sezon 1. bölüm: YENİ AVCI

478 27 4
                                    


ilk bölüme başlıyorum hadi hayırlısıı uzun yazmaya çalışıcam yorum yazmayı unutmayın. yazım yanlışı yaparsam devam edin takmayın dbfvvjfv

-----------------------------------------------------------

" 3. seviye jangjun sokağında kızın üstünde mavi bir çanta var." dedi hana. Yeni bir kötü ruhun peşindelerdi. Mun'un gelmesinin üzerinden bir iki ay geçmişti. Bu kötü ruhu çıkarıp sığınağa gidip dinlenmek istiyorlardı. Hana'yı duyan avcılar bir yandan koşarken diğer yandan da mavi çantalı bir kız arıyorlardı. Mo tak sağa dönerken o kızı gördü ve peşinden koşmaya başladı. Kız bunu fark edince daha hızlı koşmaya başladı. Mo tak diğer avcılara kızı gördüğünü ve yerini söyledi, mun ise koşarak ilerleyip tam kızın önüne çıktı. " Hayırdır nereye böyle ? " diye dalga geçti mun. Kız muna vurmak için yeltenince mun ondan önce davranıp kıza vuracaktı fakat hana'dan gelen davetsiz bir tekme olaya dahil oldu. Daha fazla şüphe çekmemek için kızı alıp daha sakin bir yere gittiler. Kızı bayıltmışlardı ve uyanmadan hemen içindeki kötü ruhu çıkardılar. Ga mo tak kızı işlediği suçlar için hapse atmaya götürürken ekibin geri kalanı ise sığınağa döndü. Yorgun argın bir şekilde koltuğa attılar kendilerini. bayan chu " hadi kalkın size güzel bir erişte yapayım " diyince hepsi ayaklandı. 

Hana bayan chu' ya yardım etmek için onunla beraber mutfağa gitti. Mun ve jeok  bong da antreman yapmaya gittiler. 

mutfakta 

" Bayan chu bugün çok güzel dövüştük değil mi ? " dedi hana. bayan chu' da " tekmen harikaydı hana bayıldım hatta munda çok beğendi bence " dedi imayla. Hana hemen " mun mu ? ne alakası var bayan chu mun neden beğensin ki hem beğense bile bu ne anlama gelir ki ? sadece beğenmiştir. " diyip hızlıca mutfaktan çıktı. Bayan chu onun bu haline gülmeden edemedi.

Hana'dan

 "Mun neden beğensin ki benim tekmemi hem kendine gel hana, beğenemez mi belki hoşuna gitmiştir vurma stilim hem belki de bayan chu benimle dalga geçiyo " diye aklımdan geçirdim. çok saçma daha fazla düşünmiyecem bu konuyu. Tekrar mutfağa girip birkaç tabak alıp çıktım. Bu sırada mun ve jeok bong buraya doğru geliyordu. " Hadi siz de yardım edin de çabuk kuralım masayı mun sende mo takı ara " dedim. Mun hemen telefonunu çıkarıp motağı aradı. motak gelemeyeceğini bizim başlamamız gerektiğini söyledi. Hepimiz  masaya oturup yemeğe başladık. Yemeğin ortasında 

Wigen: Mun çabuk yunga gelin 

Mun: Bir sorun mu var wigen 

Wigen: Hayır yeni bir avcımız var. 

The Uncanny CounterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin