3. Sezon 25. Bölüm: X

120 13 11
                                    

HANADAN 

Mun ve diğerleri ile eve doğru gidiyorduk. Yolda giderken Bayan Chu'dan bir mesaj geldi. ,

Bayan Chumm: Hanacım canım benim biz kocamla bir kaç gün tatil yapıcaz. Sizde takılın keyfinize bakın :)

Mesajı okuduktan sonra gülümsedim ve ekibe haber verdim. " ehem ehem Bayan chu dedi ki biz 'kocamla' tatil yapıcaz. bir kaç gün yoklar yani" dedikten sonra onaylayan sesler duydum. O sırada mun da belime sarıldı. " hmmm acaba biz de mi bir tatil yapsak "  diye sordu. " bilmem yapsak mı ? " diye sordum bende. Beni kucağına aldı. Jeok Bong ve jade bize çok tatlı bakıyorlardı. Mun ise " Yapalım yapalım " dedi ve yanağımdan kocaman öptü ve eminim jadeler olmasaydı dudağımdan öperdi. Fakat sonra jadelere " kapayın lan gözünüzü " diye bağırdı. Onlar gülerek yürümeye devam ederken mun bu sefer dudağımdan öptü. Bende karşılık verdim ama çok uzun sürmedi ve yürümeye devam ettik. 

Eve vardığımızda hemen kendime bir kahve yaptım ve onları da yanıma çağırıp " oyun mu oynasak film mi izlesek " diye bir soruda bulundum. Mun " OYUUUUNN " diye bağırınca ona bakarak güldüm ve sessizce " kocam oyun bağımlısı sanki " dedim kendime. 

Onu çok seviyorum gerçekten ve umarım onu hiç kaybetmezdim. İçim bir sıkıntı ile doldu bir anlığına ve o sırada mun bana o kadar güzel bakıp sırıttı ki asla unutamazdım sanırım.

 Biz oturup oyun oynamaya başlayınca ışıklar gitti. Onlara sakin olmalarını söyleyip şalterlerin olduğu yere gittim . Mun hala " beni yenemezsiniz " diye bağırıyordu. Şalterin olduğu yere gelince tuşlara baktım ve tam o sırada karnımda büyük bir acı hissettim. Acı o kadar büyüktü kii... Elimi karnıma attığımda vıcık vıcık bir sıvı vardı. Korku ile karanlıkta gözümü gezdirdim ve beni bıçaklayan kişiyi aramaya çalıştım bir yandan da karnımı tutuyordum. Mun içeriden bağırıp " HANA HANA İYİ MİSİN NEDEN GELMEDİN  " diye seslendi.

 Acım o kadar artmıştı ki konuşamıyordum ve gözlerim bulanıklaşmaya başlamıştı. Bacaklarım beni tutamadı ve yere düştüm. Beni bıçaklayan kişiyi  gördüğümde tüm gücümle " MUNAAAA " diye bağırdım. Beni bıçaklayan kişi sinsice gülüp elime bir not sıkıştırdı ve yüzüme bir tane tekme attı. Sonra ise bilincimi kaybettim ve sonunda bir kıpırtı ile " Hana hana ne olur kalk HANAAA " dediğini duydum birinin. 

MUNDAN

Tam oyunun en güzel yerindeyken elektrikler gitmişti. Hana bize sakin olun diyip şalterin olduğu yere doğru. Gitti onu tek başına göndermek kötü bir fikirdi sanki, içim korku doldu ama karım o benim bir şey olmaz ona. Biraz daha bekledikten sonra " beni yenemezsiniz " diye bağırmaya başladım. Elektrikler gelmeyince korkmaya başladım ve hanaya seslendim " HANA İYİ MİSİN NEDEN GELMEDİN " diye bağırdım fakat ses çıkmadı. Bir süre sonra  hana'nın yüksek sesle bana seslendiğini duydum ve telaşla koşmaya başladım. Yerde yatan hanayı görünce kanım dondu ve kendimi yönetemedim. Onu kaybetme korkusu ile titremeye başladım. 

Beni duyan jade ve jeok bong da geldi ve hanayı gördüler. Jade hemen göz yaşına boğuldu bende panik halimen çıkıp hanayı yavaşça kucağıma aldım. Jeok Bong' a arabayı çalıştırmasını söyledim ve etrafıma baktım kimse yoktu. Sonra hana'ya dönerek " Hana hana ne olur kalk HANAA " diye bağırdım. Hana'yı hemen arabaya koydum ve yanına geçtim. Hızla hastaneye doğru ilerledik. Bayan Chu'nun burada olmaması çok kötüydü ve ben çok korkuyordum. Bayan Chu'nun yanına gidebilirdim ama hastane daha yakındı. Onları hastaneye çağıracaktım. 

HASTANEDE- YAZAR ANLATIMI

Hana'yı ameliyat masasına almışlardı. Hemen müdahale etmeye başladılar. ( Arkadaşlar farz edin ameliyat oldu)

Hana'yı normal odaya almışlardı ama kötü şeyler oluyordu. Hana yavaş yavaş uyanmaya başladı.

Mun: HANA hana uyandın mı?

Hana: öhö öhö m-mun su-u

Mun: ( su uzatır) al bitanem

Hana: Sağol

Bayan Chu: Hana gerçekten özür dilerim orada olsaydım belki direk yardım ederdim. ( dedi ve ağlayarak dışarı çıktı ) 

Jangmul: Hana geçmiş olsun ( dedi ve Bayan Chu'nun peşinden gitti ) 

Jade: H-hana iyi misin ? 

Hana: Biraz 

Jade: Çok k-korktum, çok korktuk 

Hana: ( Hafif gülümsedi) Not NOT vardı

Mun: ( notu göstererek ) bu mu ? Elinden düşmüştü

Hana: Evet bunu o bıraktı, bana saldıran kişi

Mun: NEE?

Not: Elbet bunun bir intikamı olacaktı hana ama bu daha başlangıç hoşçakal güzelim (X) 

Mun: AAAAAAA SİKİCEM KİM BU 

Hana: Bebeğim o nerede ?

Mun: ( Yutkunarak ) ö-öl-dü yani ölebilirmiş büyük ihtimal

Hana: HAHAHAHA mun bebeğim lütfen şaka yapma bak bıçaklandım ( göz yaşı düşer) hadi bebeğimi getir yoksa hala karnımda mı hee? 

Mun: Hana özür dilerim hana çok özür dilerim  böyle olacağını düşünmemiştim. Ben bilmiyorum bebeğimiz ahhşş ( der ve kendini dışarı atar) 

Hana: Jade mun ne diyor? NE DİYOR BANA BEBEĞİMİN ÖLDÜĞÜNÜ MÜ SÖYLÜYÜR 

Jade: HEMŞİRE LÜTFEN GELİN ( hana sakinleşsin diye diyor ) 

BAYAN CHU VE MUN YANLIZ BAŞINA

Mun: Bayan Chu bir yolu yok mu bebeğimiz henüz ölmedi 

Bayan Chu: Evet onu iyileştirebilirim ama biraz zaman gerek ve kimse görmeden yapmalıyız bu da bebeği kaçırmak olur ve yapamayabiliriz.

Mun: Lütfen

Bayan Chu: Bende çok istiyorum yapalım hemen 

Mun: Size minnettarım Bayan Chu ( der ve sarılır ) 

BEBEĞİN OLDUĞU ODA 

Mun güçleri ile kameraları bozar ve kapıları kapatır. Bölgeyi çağırarak da Bayan Chu ya yardım etmeye çalışır. Bayan Chu odağını toplayıp bebeği iyileştirmeye başlar. Bir tekerleme eşliğinde bebeği iyileştirir. Bebek artık sağlıklıdır ama Bayan Chu ise ayakta durmakta zorlanıyordur. Mun hemen onu tutar. " Wigen ile konuşacağım " der ve onu rahatlaması için bir yere oturtur ve Jangmul'u çağırır.

 Binlerce kez teşekkür edip bebeği alıp odadan çıkar. Doktor ile konuştuktan sonra sevinç ile Hana'nın yanına gider. Odaya girer ve kriz içinde olan Hana'yı görür. Hemşireler hanaya etki edememiş ve bir şey yapamamışlardı. Mun " Hana buraya bak ağlama bebeğim " der ve odağı kendine çeker. Bebeği gören Hana kendini yorgunlukla arkaya bırakır. " Bebeğim " diye seslenir. Bebek ağlamaya başlar ve Mun bebeği Hana'nın kucağına bırakır. İkisi de sakinleşmeye başlar. Ekipteki herkes odaya girdi ve bir adam gelip onlara bir not verdi:

Bu kadar sevinme bebeğin yaşadığına, elbet benim olucaksın ve o bebek de benim olucak o günü bekliyorum hana ' kendine', ' çocuğuna ', ' yanındakilere ' ve "kocana " dikkat et her an birşey olabilir onlara. Buluşacağımız günü bekle sana zarar verdiğim için de özür dilerim :)

Sevgilin ( X ) 

-----------------------------------------------------------------------

Evet yeni bölümü nasıl buldunuz biraz bu tarzda yazayım dedim geçen bölümler için yorum ietmişim ama bir tane bile yok ve geri döndüm aktif olucam (?) İnşAllah yani lütfen yorumlarınıza göre yazmaya çalışıcam fikir verin 

OY YORUM 

OY YORUM  VEEEE DAHA UZUN YAZMAYA ÇALIŞACAM TAKİPTE KALIN YORUUUUMMM OYYYY AMA ÇOOOKKK YORUM ;) 

HAMUNLANDINIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

The Uncanny CounterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin