Han, zilin çalması ile kafasını elinin üzerine koyduğu sıradan kaldırdı ve etrafı süzdü. Birkaç kişi dışında herkes dışarıya çıkmak için kapıya yönelmişti ve bunlar arasında arkadaş grubu da vardı. Fakat Han'ın görmek istediği kişi şuanlık arkadaş grubu değil Minho'ydu.Minho ise sırada oturmuş siyah renkli kalemini parmakları arasında döndürüyordu. Han neden onu sevdiğini söyleyememişti bilemiyordu, sanki bir şey engel oluyor gibiydi.. Sadece onun olmak istiyordu ama onun yanına bile yaklaşamıyordu.
Okul çıkışı bir şekilde konuşmayı planlıyordu ve umduğu gibi olavak mıydı?
Han yerinde rahatsızca kıpırdandı ama Minho dönüp kafasını çevirmedi bile. Çok mu kaba davranmıştı? Sanırım. Ne kadar aptalca davranmıştı tekrar düşünmek istemiyordu. Bu onu oldukça kızdırmıştı.
Bu sefer Han ayaklanıp sınıftan çıkmak için kapıya yöneldi. Tam sınıftan çıkacakken durakladı, son kez olsun bakmak istedi. Gözlerini Minho'ya çevirdiğinde göz göze gelmelerini beklemiyordu. Ne kadar heyecanlansa da kendini tutmalıydı. Yavaşca yutkunup sınıftan çıktı.
Onunla olan her anı, her bakışı, her dokunuşu özeldi. Belki bunlar basit duygulardı ama onun için herşey demekti.. Minho'nun kendisinden hoşlandığını bilmesine rağmen ona açılmamıştı, çünkü kırılmıştı. Bu kadar zamandır kendisiyle konuşmaması değersiz hissettirmişti.
★
Okulun bitmesine son iki ders kala Han, kantinde Hyunjin ve Seungmin'in atışmasına karşılık "Ya olum siz sakat mısınız yapmayın okuldayız amk" diyerek söylenen Felix'in karşısında oturuyordu.
"Ne cahilliğimizi gördün ya ben buralsrs gelene kadar kaç defa kütüphane görevliliği yaptım haberin var mı?" bu sefer ego tavan olan kişi Seungmin'di gerçi her zaman Seungmin oluyordu.
Han, bir yandan onların tartışmalarını dinliyor bir yandan ise gözü Minho'yu arıyordu. Felix bu durumu fark etmiş olacak ki biraz somurtarak Han'a döndü.
"Onu mu arıyorsun?" dedi. Han bunu sormasını beklemiyormuş gibi ne yapacağını şaşırdı. "Hayır ona bakmıyordum." Felix kıkırdayıp başını Seungmin'in omzuna koydu.
Bu sefer Hyunjin söze atıldı "Arka bahçeye giderken görmüştüm kankis git konuş artık bence"
Han biraz düşünür gibi oldu daha sonra "Öyle mi diyorsunuz?" dedi ve diğerleri de başıyla onayladığında hızla ayaklandı.
Masadan kalkıp son bir kez Seungmin'e baktı. Seungmin diğerleri ile tanışmadan önce her seferinde birincilikle gelen bir öğrenciydi ama onlar sayesinde notlarını düşürse de aralarındaki en bilgili ve yaşca büyük olan o'ydu. Bu yüzden gerçekten ondan onay almak istiyordu.
Seungmin başıyla onu onayladığında Han adımlarını arka bahçeye doğrulttu.
Birkaç dakika sonrasında okulun içerisinden geçip arka bahçeye ulaşmıştı.
Bir yandan bahçede ilerlerken bir yandan da gözü Minho'yu arar olmuştu, aniden kafasını sola çevirdiğinde gördüğü şey ile donakaldı..
Tanımadığı bir çocuk ve o.. Resmen birbirlerini yercesine öpüşüyorlardı.
Sorun bu değildi, kendisinden hoşlanırken başkasını öpmesi veya başka bir şey de değildi. Bunun gözünün önünde yaşanması onu kat be kat derinden yaralamıştı.Gözleri dolu dolu onları izlemeye devam ediyordu, bir şey yapamazdı veya diyemezdi. Artık sevmiyor olabilirdi, nefret ediyor bile olabilirdi ama bu..
Daha fazla buna katlanamayıp arkasını döndü. Hızla okul kapısına yönelirken son bir kez gözü yine o tarafa döndü, bakmaktan vazgeçemiyordu..
Döndüğünde göz göze gelmeleri ile Han'ın gözünden bir yaş aktı. Fazla belli etmek istemediği için hafif bir tebessüm yerleştirdi minik yüzüne. Daha sonra aekasına bile bakmadan kapıyı sertçe çarparak oradan ayrıldı..
Bunlarn olmamasını yaşanmamış olmsdını diliyordu. Onun sorunu neydi? Kıskandırmaya mı çslışıyordu veya intikam? "Ben.. Ben böyle yapmazdım." diye düşündü içinden. Yapamazdı, ona ihanet edemezdi.
Bu gibi durumlarda kendisine tek iyi gelen yer orasıydı ama artık orası yok. Önceden morali bozulduğunda hep onu izlerdi, Han'ı gülümsetirdi Minho.
Şimdi gitmek istediği tek bir yer vardı.
★
İdare edin 10 dakikada anca bu kadar oldu😭😭
Diger bolum icin cok gusel planlsrim var off cok iyi agladm.
neyse bwkalim sinir koyucam
10 vote 45+ yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a diario | Minsung - Yarı Texting ✓
Fanficminsung, tamamlandı. Jisung yeni taşındığı evde oldukça eski bir kutu bulur fakat o kutunun hayatını değiştireceğinden habersiz kutunun sahibini bulmaya uğraşır.. Minsung / Düzyazı - Texting #minsung #leeknow #hanjisung