"îmi unesc buzele de ale lui și..."
La petrecere💃🎉
–Wow.. Câtă lume
"mormăie Taehyung ușor"
–Ai dreptate "aprobă Kai "
–Hai să ne ținem de mână să nu ne pierdem
"le propune Felix și ce-i doi aprobă apoi se i-au de mână apoi au intrat în casa unde se ținea petrecerea"Unde sunt Jungkook și Yoongi? Păi...
Cu ceva timp în urmă :
"Îmi unesc buzele de ale lui.. Însă se retrage imediat apoi își rezeamă capul de geam și a rămas așa până am ajuns la casa prietenului meu" –TaeTae!?–Hyung.. Ne vedem înăuntru, prietenii tăi probabil te așteaptă..
"O i-a la fugă însă își trage și ce-i doi prietenii după el"
Prezent
–Taehyung-ah "este prins de braț"
–Oh, Jimin-ah "zâmbește" Și tu ești aici
–Normal, dar tu cum de ești aici?
–Păi... -
"Atunci apar Jungkook și Yoongi"
–Nu fi prea curios că altfel vei crăpa.
–Stai calm că nu o voi face înaintea ta!În timp ce Jimin se "certa" cu Yoongi, Jungkook sa apropiat ușor de Taehyung și i-a șoptit –Chiar mă vei ignora toată seara? Măcar nu te apropia de alți..
–E.. Eu.. Nu te ignor
–Atunci? "Chiar în acel moment apar doi băieții cu trei pahare în mână"
–Jungkook "îl strigă unu din ce-i doi"
–Oh, Jeno. Ce este?
–Am venit să dă-m asta bobocilor. "Le dă câte un pahar" Să ciocnim împreună
–Dar voi nu aveți cu ce
"le spune Taehyung și Jungkook zâmbește discret"–Se rezolvă "se întoarce spre o masă și i-a două pahare cu alcool apoi îi dă unu prietenului său" Acum avem cu ce "își întinde paharul spre Taehyung. Acesta îl privește pe Jungkook apoi ciocnește cu acel băiat însă ce-i doi nu au plecat și tipul cu care a ciocnit Taehyung tot încerca să fliriteaze cu acesta însă-"
–Ajunge "spune Jungkook sătul apoi îl prinde de braț pe Taehyung și îl trage după el până într-un dormitor"
–Kookie..
–Iar sunt Kookie? Când suntem doar noi doi sunt Kookie iar în public sunt hyu- "Fu oprit de buzele lui Taehyung ce le-a atins ușor pe ale sale" Tae ce faci?
–Îmi.. Pare.. Rău Kookie..–Pentru ce?
–Pentru mașină.. Am fost timid de aceea te-am ignorat.. Acela a fost primul meu-
–Prostuțule acela nu a fost un sărut. "Îl prinde de talie, îl apropie mai mult de el apoi îi masează ușor talia"Acesta va fi"își presează delicat buzele de ale lui Taehyung și începe să își miște buzele însă Taehyung ținea gura închisă deoarece nu știa ce să facă"
–TaeTae deschide gura "spune pe o voce joasă ce îi dădu fiorii lui Taehyung. Acesta a deschis gura ușor" Și fă ceea ce simți, e-n regulă. Voi conduce eu, bine?
–Mhm.. "Jungkook își unește din nou buzele de ale lui Taehyung și a zâmbit atunci când și Tae a început să își miște ușor și reținut buzele. " –A.. Ah "geme Taehyung în sărut atunci când Jungkook își strecoară limba în sărut"–Ești atât de dulce "se așează pe un scaun apoi îl trage la el în poală"
–Și.. Tu Kookie
–Dacă fac ceva greșit, spune-mi
–Bine.. "Își duce mâinile după gâtul lui Jungkook în timp ce acesta le-a dus pe spatele său" îmi pare rău dacă sunt stângace.. Kookie "Jungkook îl trage mai aproape apoi îl trage într-un alt sărut"Acest sărut a fost mai lung și amândoi și-au strecurat limbile și sărutul devenea tot mai fierbinte și mai umed. Jungkook acum avea o mână pe fundul lui Taehyung iar pe cealaltă pe spatele acestuia. –A.. Ah"gem amândoi în sărut"
–Taehyung-ah.. "Îl privește pofticios"
–Kookie.. Nu sunt pregătit.. "Șopti ușor"
–E-n regulă "schițează un zâmbet fals" "Îl ridică pe Taehyung după el apoi se ridică și el însă Taehyung observă că Jungkook se excitase" –Kookie.. Stai..–Hm?
–Pantalonii tăi "Jungkook își privește nedumerit pantalonii" Kookie.. "Se apropie ușor de el" te pot ajuta e.. Eu
–Tae nu este nevoie mă voi ocupa eu-Fu oprit de Taehyung ce la împins pe scaun apoi sa pus din nou în poala sa și începu să i se miște în poală –A.. AH.. "își duce mâinile pe fundul acestuia pe care îl strânge în pumnii" Ah Taetae!
–K.. Kookie..vreau să te ajut..Dar nu știu ce trebuie să fac în continuare..
–Doar continuă să te miști în poala mea însă există o problemă.. Nu am haine de schimb "Taehyung își mușcă buza Inferioară apoi îi desface ușor cureaua"–Atunci.. Dezbracă-te..
–Ești sigur? "Taehyung aprobă timid" Atunci ridică-te puțin TaeTae"Taehyung se ridică, jungkook se dezbracă apoi îl trage a treia oară în poala sa" –Kookie..–Știi era mai palpitant dacă amândoi eram goi
"îi mângâie fundul" nu crezi?
CITEȘTI
Rᴇɪ̂ɴᴄᴀʀɴᴀʀᴇ ->>>𝘛𝘬
Misterio / Suspenso"Reîncarnare" -Hmosexualitatea în ani 90 a fost omor curat.. pe vremea aceea iubirea între două persoane de același sex ducea doar la ucidere și plânsete. Taehyung și Jungkook din păcate sau cunoscut în acea perioadă.au fost străini, prietenii, iub...